N.O.Kummonen
Banned
Erikoinen asenne kylläkin, ettei oman lajin arvostus/arvostuksen puute merkitse mitään.
Jos arvostusta tulee on se toki hienoa, mutta jos sitä ei tule, ei se minua haittaa, koska olen oppinut pitämään harrastuksesta niin paljon ettei minun tarvitse kalastella kehuja. Kattokaa mua! Minä nostan näin paljon.
Kuten aiemmin sanoin, kilpaillut en vielä ole, mutta ehkä joku päivä. Joka tapauksessa treenaan tosissani ja seuraan lajia aktiivisesti.
Olet oikeassa. Mun ei pitäis sanoa mitään. Sinä olet paljon oikeampi mies kehittämään lajia. Sun viihdyttämiseksihän, oi aktiivinen lajin seuraaja, me täällä ollaan. :lol2:
Kerrohan nyt että kuinka "sisällä" lajissa pitää olla, että saa mielestäsi esittää kritiikkiä vai saako sitä esittää ollenkaan?
En mä sun YT:stä ja varusteista välitä. Koita käydä vaikka edes yhdet kisat, missä tahansa liitossa, niin mun mielestä sä olet "sisällä" lajissa. Jos sä taas olet niitä, jotka häpeää omaa YT:tä (turhaan voinen lisätä) eikä ikinä uskalla lavalle, vaan huutelee lajin ulkopuolelta parannusehdotuksia, niin tuskin kovin moni sua vakavasti ottaa. Paitsi toiset samanlaiset. Miksi et muuten ole kilpaillut? Odotatko, että laji muuttuu, jotta voit istua valmiiseen pöytään?
Tuolla kädet taskussa seisomisella tarkoitat ilmeisesti itseäsi, sillä kritiikin esittäminen ja keskustelun herättäminen saattaa olla jo jonkunmoinen alku muutoksen tiellä.
Joo varmasti ne sieltä SVNL:n johdosta seuraa silmä kovana, josko ent. roinaforumilta tulisi lajille pelastajia. Mietippä hetki, miten minä esitän kritiikkiä esim. SVNL:lle.
Sinullehan ei ole millään muulla väliä, kunhan kaikille nostajille saman liiton sisällä pätevät samat säännöt.
Kun kaikki on sallittu niin kaikkea saa tehdä ja kokeilla ilman että se on huijaamista. Tähän se lopulta menee sinun tyylilläsi.
Lähdetään rehdistä kilpailusta kilpailijoiden kesken. Sinulla on sitten ilmeisesti jotain tätä vastaan. Hetkinen nyt sentään! Jos jokainen urheilija olisi yhtä rehellinen kuin minä, maailmassa ei olisi tarvetta doping-kontrollille. Ja koska en ole yhtään varustetta keksinyt, voin sanoa myös, ettei voimanoston varusterumba olisi alkanut. Mä en olisi ollut se, joka parempien tuloksien toivossa tunki aikoinaan tiukkoja farkkusortseja verkkareiden alle. Pätee lajiin kuin lajiin. Jätin futiksenkin aikoinaan kesken, kun en oppinut paidasta repimistä ja filmaamista. :D Joo syytä sä vaan minun kaltaisiani ihmisiä.