Paitapenkki;)
onneksi nämä paidat tekee nostoista turvallisia :provo
onneksi nämä paidat tekee nostoista turvallisia :provo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä onko tää nyt aivan oikea threadi mun kysymykseen.. Mutta miten on vetoremmien kanssa? Mua jotenkin arveluttaa niiden käyttäminen, pari kertaa olen kokeillut ja mavessa on juurikin ongelmana ettei oma puristusvoima ole tarpeeksi kova. Grippereitä on kokeiltu ja niillä on saatu grippiä paremmaksi, mutta vähän harmittaa kun niitä pitäs ostella koko ajan lisää, nyt olis coc#2 osto edessä tai sitten vetoremmit. Onko vetoremmien käytöstä paljon muuta haittaa, kuin se että niistä jää ikäänkuin riippuvaiseksi? Onko jotain hyviä keinoja kehittää puristusvoimaa?
Noista jos pitää valita niin ehdottomasti gripperi ja onhan siinä se huonopuoli että puristus voimaa ei tule jos et sitä erikseen tee eli unohda ne remmit. Maastaveto myötäotteella, rannekäännöt, gripperit, puristus giljotiini vai mikä nyt onkaan, fatbar ja onhan noita kaikenlaisia..nyt olis coc#2 osto edessä tai sitten vetoremmit. Onko vetoremmien käytöstä paljon muuta haittaa, kuin se että niistä jää ikäänkuin riippuvaiseksi? Onko jotain hyviä keinoja kehittää puristusvoimaa?
Mistä sais painonnosto- tai bodausvyön johon voi pistää lisä painoja leuanvetoa varten ?
Kiitos teille.
Onko täällä ketään jolla on kokemuksia molemmista siteistä?
Nii ei nois kai hirveitä eroja ole. Itekki ostin jotku iha paskat rimpulat tos puol vuotta sit, ei oo tullu käytettyy kertaakaa. :D Mä sain Rintasen Olavilta jotku siteet mitä hän kehu, vähä sideharson näköset. En nyt tähä hätää muista mitä materiaalia ne ovat.
Ois mukavaa nähdä joku "extra raw -sarja" voimanostokisoissa. Siis sarja, jossa ei saisi käyttää mitään varusteita (ei vyötä, ei rannesiteitä, ei polvisiteitä jne). Nostoja pelkissä painonnostotrikoissa ja -kengissä.
Itseäni ainakin kiinnostaa enemmän nähdä mihin suorituksiin ihmiskeho pystyy ilman mitään apuja, kuin tuettuna erilaislla paidoilla ja trikoilla jne. Tämä toki edellyttäisi myös sitä, että pitäisi olla 100% luotettavat testausmenetelmät lääkeaineille, jotta niiden käyttö saataisiin kokonaan eliminoitua. Ei taida vaan nykyisellään olla mahdollista...