Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
En tiedä onko tää nyt aivan oikea threadi mun kysymykseen.. Mutta miten on vetoremmien kanssa? Mua jotenkin arveluttaa niiden käyttäminen, pari kertaa olen kokeillut ja mavessa on juurikin ongelmana ettei oma puristusvoima ole tarpeeksi kova. Grippereitä on kokeiltu ja niillä on saatu grippiä paremmaksi, mutta vähän harmittaa kun niitä pitäs ostella koko ajan lisää, nyt olis coc#2 osto edessä tai sitten vetoremmit. Onko vetoremmien käytöstä paljon muuta haittaa, kuin se että niistä jää ikäänkuin riippuvaiseksi? Onko jotain hyviä keinoja kehittää puristusvoimaa?

En tiedä onko tää nyt aivan oikea threadi mun kysymykseen.. Mutta miten on vetoremmien kanssa? Mua jotenkin arveluttaa niiden käyttäminen, pari kertaa olen kokeillut ja mavessa on juurikin ongelmana ettei oma puristusvoima ole tarpeeksi kova. Grippereitä on kokeiltu ja niillä on saatu grippiä paremmaksi, mutta vähän harmittaa kun niitä pitäs ostella koko ajan lisää, nyt olis coc#2 osto edessä tai sitten vetoremmit. Onko vetoremmien käytöstä paljon muuta haittaa, kuin se että niistä jää ikäänkuin riippuvaiseksi? Onko jotain hyviä keinoja kehittää puristusvoimaa?

Jätät remmit kylmästi vaan pois. Kun alat vetämään ilman remmejä, puristusvoima kehittyy kuin itsestään. Lisäksi puristusta tarvii elämässä muutenkin:rolleyes:

nyt olis coc#2 osto edessä tai sitten vetoremmit. Onko vetoremmien käytöstä paljon muuta haittaa, kuin se että niistä jää ikäänkuin riippuvaiseksi? Onko jotain hyviä keinoja kehittää puristusvoimaa?
Noista jos pitää valita niin ehdottomasti gripperi ja onhan siinä se huonopuoli että puristus voimaa ei tule jos et sitä erikseen tee eli unohda ne remmit. Maastaveto myötäotteella, rannekäännöt, gripperit, puristus giljotiini vai mikä nyt onkaan, fatbar ja onhan noita kaikenlaisia..

Mistä sais painonnosto- tai bodausvyön johon voi pistää lisä painoja leuanvetoa varten ?

Mitä hullua hukkaat rahoja sellaseen. osta rautakaupasta pikkupala ketjua,ketjun läpi laitat vyön, kiekot ketjun läpi, ja sakkelilla kytket ketjun päät yhteen. ja sulla on lisäpainovyö valmis. Ja halvalla.

En tiedä noista titaneista mitään kun en ole kokeillut mut iteltä löytyy nuo metallit ja ne ovat kyllä todella hyvät. Tukevat todella hyvin, monta kertaa ollu ranne kipeenä treeneissä ja nuo kun pyöräyttää ranteisiin niin ei tunnu kipu missään. Loistavat ja myös kestävät.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kiitos teille.

Onko täällä ketään jolla on kokemuksia molemmista siteistä?

Tuskin niissä kauheesti eroa toisiinsa on. Eiköhän ne asiansa aja. Noi saman hintaluokan siteet on aika samanlaisia. Itse ostin 15€ siteet ******** ja heitin ne roskiin, ihan käsittämättömän paskaa kangasta eivätkä tue yhtään olivat pituudeltaan noin 30cm?. Joten tilaukseen lähtee jotkus 80cm pitkät ranne tuet, todennäköisesti Metalin.

Nii ei nois kai hirveitä eroja ole. Itekki ostin jotku iha paskat rimpulat tos puol vuotta sit, ei oo tullu käytettyy kertaakaa. :D Mä sain Rintasen Olavilta jotku siteet mitä hän kehu, vähä sideharson näköset. En nyt tähä hätää muista mitä materiaalia ne ovat. :)

Ois mukavaa nähdä joku "extra raw -sarja" voimanostokisoissa. Siis sarja, jossa ei saisi käyttää mitään varusteita (ei vyötä, ei rannesiteitä, ei polvisiteitä jne). Nostoja pelkissä painonnostotrikoissa ja -kengissä.
Itseäni ainakin kiinnostaa enemmän nähdä mihin suorituksiin ihmiskeho pystyy ilman mitään apuja, kuin tuettuna erilaislla paidoilla ja trikoilla jne. Tämä toki edellyttäisi myös sitä, että pitäisi olla 100% luotettavat testausmenetelmät lääkeaineille, jotta niiden käyttö saataisiin kokonaan eliminoitua. Ei taida vaan nykyisellään olla mahdollista...

Nii ei nois kai hirveitä eroja ole. Itekki ostin jotku iha paskat rimpulat tos puol vuotta sit, ei oo tullu käytettyy kertaakaa. :D Mä sain Rintasen Olavilta jotku siteet mitä hän kehu, vähä sideharson näköset. En nyt tähä hätää muista mitä materiaalia ne ovat. :)

Rintanen ei ollut mitkään varustepelle tosiaankaan. Kyykkäsikin hiukan alle 350 kiloa kisoissa sarjaan alle sata kiloa. Ilman vyötä.

Oli tosi vahva jässikkä!

Ois mukavaa nähdä joku "extra raw -sarja" voimanostokisoissa. Siis sarja, jossa ei saisi käyttää mitään varusteita (ei vyötä, ei rannesiteitä, ei polvisiteitä jne). Nostoja pelkissä painonnostotrikoissa ja -kengissä.
Itseäni ainakin kiinnostaa enemmän nähdä mihin suorituksiin ihmiskeho pystyy ilman mitään apuja, kuin tuettuna erilaislla paidoilla ja trikoilla jne. Tämä toki edellyttäisi myös sitä, että pitäisi olla 100% luotettavat testausmenetelmät lääkeaineille, jotta niiden käyttö saataisiin kokonaan eliminoitua. Ei taida vaan nykyisellään olla mahdollista...

Aivan ja olisi kiva katsoa formuloita joissa ei ole jarruja ja rattia ollenkaan. Kyllä se on aina kiva katsoa kun toiset riskeeraa terveyttään mutta mennäpä joskus itse nostamaan.

Olipahan ontuva vertaus... Ennemmin vertaisin, et on kiva katsoa korkeushyppyä, jossa ei käytetä vieterikenkiä ja trampoliinia. Tai pikajuoksua jossa juostaan eikä ajeta fillarilla.

Tottakai tossa on riskinsä, mutta niin on myös missä tahansa urheilulajissa mukaanlukien voimanosto varusteilla. Lähinnä siltä kantilta toi kiinnostaa, että ois hauska nähdä millasia painoja ihmiskeho pystyy nostamaan täysin luonnollisessa tilassa. Kyllähän vyöstä on suuri hyöty esim kyykyssä, kun vatsa on helpompi saada tukevasti jännitettyä vyötä vasten.

Rintasen Olavi viel niin meijän salin seinäiltä löytyy missä rintanen vetää maasta 1991v 330kg penkki oli 220kg kova on kunto vielläkin

mixuli sano hyvin: mennäpä joskus itse nostamaan OJR älä valitta kun sun muut otaa varusteilla 300kg penkki tai kyykkyn 400kg kyllä siin pitää olla päätä että uskaltaa otaa ees 300-400kg joko käsiin/niskaan vaikka on puvut sen sellaset ja niillä pitäs tehdä hyväksyty nosto. varmaan miks nää varuste tulokset on vähän yli menny se johtuu vaan siitä ne ketkä käy niitä kisoja katsomas ei niitä kiinnosta katoo +200kg varuste penkki tai F1 autos jossa on ladan kone ja kulkee 60km/h

Ennemmin vertaisin, et on kiva katsoa korkeushyppyä, jossa ei käytetä vieterikenkiä: mitä vittuu ihan normaalit urheilu kengät niillä on eikä mitkään jouset kengän pohjas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom