Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
^jaa kuinka paljon ennen, e. 90 luvun alussa testattiin jo melkosesti, sarjatasosta riippumatta.

penkkipaidat joutais pois lajista.

musta voisi ottaa golfi mailat pois golfista.. on se vaan liian heleppoo mailojen kanssa :D
ja koripalloo voitas pelata vaikka tennis pallolla?

Vuoden 2015 uuden teknologian vieteripuku isompiin rautoihin:

RR_FutabaRobot.jpg

Specsit:

-Tuplahydrauliikka pumput tukinivelillä
-Erinomaiset joystick- ja nappulaohjaukset
-Erillinen kaukosäädin nostotulosten tekemiseen.

Vuoden 2015 uuden teknologian vieteripuku isompiin rautoihin:

RR_FutabaRobot.jpg

Specsit:

-Tuplahydrauliikka pumput tukinivelillä
-Erinomaiset joystick- ja nappulaohjaukset
-Erillinen kaukosäädin nostotulosten tekemiseen.

Ja mikä parasta "REVENNEITÄ RINTALIHAKSIA 93% VÄHEMMÄN".

sehän se oli näiden paitojen tarkoitus :jahas:

Minä en ole jaksanu tähä threadiin enää kirjotella pitkään, aikaan...aina kun tarkistaa tämän sisällön uusista posteista,niin joku on itkenyt jotain varusteista tai muusta.

Perään sitten HZero kirjoittaa 62 riviä jotain liibalaabaa, jossa hänen omasta mielestään on piilotettu viesti itseään typerimmille voimanostosta mitään tietämättömille Taunoille. Lisämausteeksi hieman vertauskuvannoillisia asioita joilla ei ole mitään asia yhteyttä. Vrt nämä "mäkihyppääjiltä sukset pois, niin ois raw mäkihyppyä,hehehehehehoohihihhh".

Mutta tärkeintä on muistaa laittaa loppuun hymiö:hyper: Näin ollen kukaan ei voi suuttua, tai ottaa muutenkaan itseensä...Eikös niin?ja rakentava keskustelu senkus jatkuu vaan,ooh!

Jos oikein tarkkaan lukee, niin huomaa jo melkein ekalla sivulla että keskustelu on kuollut. Turha näistä on netissä, tai missään muuallakaan vinkua. Varsinkaan nyt kun laji on jo itsessään jakautunut useampaan leiriin...Voimanosto on suurelle yleisölle täysin kuollut laji.Sanoipa sitten lajia itse harrastavat mitä tahansa.

Mikään ei tätä dopingin ryvettämää lajia enää suosta nosta. Antaa vaan tulla vielä yksi liitto jossa taas omat säännöt ja ennekaikkea VARUSTEET, vaikka joka kylään näitä! Saadaanpahan niitä maailmanmestareita lisää,jiihaa.Ei muuta kuin lankkua penkkipaidan alle, niin nostomatka lyhenee(nähty jo kisoissa)!Mieluusti vajaita kyykkyjä(nähdään joka kisoissa, myös IPF:ssä) ja reiskannatusvetoja!Jiihaa!

Ja ei, en sano että pitäisi olla vain IPF liittona. Sanon, vaan että ois nyt vaan yksi liitto. Sitten nähtäs kuka on paras.

Ja "varustesodat yms." nimisen topikin idea ei siis ole puhua varusteista :david:

Voi ristomattilapsonen.

Niin, voithan sinä puhua...mutta myöskin jos olisit lukenut koko kirjoitukseni ja ennenkaikkea YMMÄRÄTÄNYT pointin, niin olisit jättänyt kommentoimatta.

Mutta aina voi irroittaa asiayhteydestä yhden sanan, tai lauseen ja yrittää provota siitä:rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Terve voisko joku laittaa linkin mistä löytyis hyvät ja "halvat" kyykkykengät? kävin jo kattoon voimaharjoittelun sivuilta vaan siel oli jotain 150e kenkiä

Joo tähän asti olen kyykännyt tenniskengillä. onko eroa ostaa tollaset painonnosto kengät? vai onko vielä erikseen kyykkykengät?

Joo tähän asti olen kyykännyt tenniskengillä. onko eroa ostaa tollaset painonnosto kengät? vai onko vielä erikseen kyykkykengät?

Mitä sä haet kengiltä? Oletusarvohan on kyykätä tennareilla, joten selitä ensin, mitä vikaa niissä on? Ja kelpaa isoihinkin rautoihin. ;)

Jos korkeutta haet kantapään alle, ainakin voimanostossa kyykyssä käytetään yleensä silti tasapohjaisia kenkiä ilman erillistä korkoa. Ainakin Murtomäki ja Rantanen näyttävät kyykkäävän tuollaisilla.

Haen kengillä parempaa kyykky asentoa. itse käytän kyykyssä vyötä ja siteitä ja kyykkään aika kapealla asennolla. muutama sali tuttu on kehunut kenkiä että ne auttaa asennossa paljon.

Vaikka asento olisi kapea (kuitenkin vähintään hartialeveys) niin itse tykkään siinäkin tasapohjaisista kengistä enemmän kuin korollisista. Riippuu vähän, että millä lihaksilla sitä tankoa kyykyssä liikuttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom