- Ikä
- 59
Raven sanoi:Ehkä varmaan joku, mutta harvoin se kovin järkevää on.
Niinhän mä kirjoitinkin. Lue lauseeni tarkemmin niin huomaat että samaa asia kerroin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raven sanoi:Ehkä varmaan joku, mutta harvoin se kovin järkevää on.
Raven sanoi:Ehkä tämän köyhän nostajan sitten pitäisi siirtyä vaikka lintuja bongaamaan, tai suofutikseen. Vaikka varusteet maksavat, on lisenssit, on kisamaksut jne, niin kyllä tämä on halpa harrastus verrattuna moniin muihin lajeihin.
Dreamer sanoi:Täällä kun puhutaan varusteiden kehityksestä, niin huomasin että IPF:ään tulee uusi penkkipaita: Titan Tornado Shirt.
http://www.titansupport.com/cgi-bin/forum.cgi
Meneeköhän ennätykset taas uusiksi?
jarre55 sanoi:Heh. Mitäs mä oon sanonut.
Vielä haetaan mannekiiniksi joku tämän päivän kova nostaja, tehdään mainos jossa nostaja revittelee kunnolla sitä, miten tämä uusi paita on lähes "käänteentekevä" ja "MUST" kaikille nostajille....
Käykääs pojat ja tytöt heti ostamassa.
Valmistaja , trokarit ja IPF... kaikki nauravat matkalla pankkiin.
Mitäs seuraavaksi?
keijo s sanoi:Bob Hayes juoksi aikanaan murskalla (60-luvulla) alle 10sekunnin käsiajalla.
jarska sanoi:Pikajuoksussa säännöt pakottavat lähtemään telineistä ja jos osaa tekniikan toki ne hyödyttävät.
jarre55 sanoi:Miksi verrata lajia pikajuoksuun? Miksei verrata "sukulaissielu" painonnostoon?
jarre55 sanoi:Niinhän mä kirjoitinkin. Lue lauseeni tarkemmin niin huomaat että samaa asia kerroin.
Raven sanoi:Aivan turha vertailla mitään käsiaikoja, koska tuo voi aivan hyvin olla vaikka +11sekuntia.
Käsiaika ajanotto on aivan kiinni silmästä ja reaktiosta. Myöskään varaslähtöjä ei pystytä katsomaan kovin tarkkaan.
Miksi verrata lajia pikajuoksuun? Miksei verrata "sukulaissielu" painonnostoon?
jarre55 sanoi:Heh. Mitäs mä oon sanonut.
Vielä haetaan mannekiiniksi joku tämän päivän kova nostaja, tehdään mainos jossa nostaja revittelee kunnolla sitä, miten tämä uusi paita on lähes "käänteentekevä" ja "MUST" kaikille nostajille....
Käykääs pojat ja tytöt heti ostamassa.
Valmistaja , trokarit ja IPF... kaikki nauravat matkalla pankkiin.
Mitäs seuraavaksi?
TheGreatOne sanoi:jVarusteiden käytöstä sen verran, että IPF on rajoittanut tangon alaslaskupaikkaa penkissä eli IPF:n puolella ei nosteta vatsalta.
keijo s sanoi:Joo mutta se on ollut virallinen systeemi.
Raven sanoi:Jopa samakin ajanottaja saisi eri ajan samasta juoksusta, jos olisi mahdollista uudelleen mitata.
Varusteiden käytöstä sen verran, että IPF on rajoittanut tangon alaslaskupaikkaa penkissä eli IPF:n puolella ei nosteta vatsalta.
Raven sanoi:Voisit joskus lukea ajatuksella ennen kuin kirjoitat. Ne oli vain esimerkkejä. Painonostossakin olisi 100% varmasti tuloksia parantavia varusteita, jos siihen pystyttäisiin keksimään sellaisia.
Raven sanoi:No mitäs olet sanonut? Luitkohan siitä paidasta edes yhtään mitään ennen kuin kirjoitit?? Suotavaa olisi välillä.
Se tuskin edes vetää vertoja nykyiselle plussa paidalle. Se on muutettu fury, joka on vanhempaa malllia. Ja siitä paidasta on muutettu hieman hihakulmia.
Lisäksi tarkoitettu enemmän kaarella nostavia. Joten ei ole mikään ihmeitä tekevä, käänteentekevä MUST paita kaikille nostajille.
Varmasti sellainen on tulossa, mutta tämä ei ole sellainen.
N.O.Kummonen sanoi:Sulle olen aiemmin tässä threadissä jo kertonut miksei painonnostoon kehitetä varusteita.
Kertaalleen: sen vuoksi, koska ei pystytä mistään pelkästä kankaasta toteuttamaan asustetta, joka joko toimii tai ei toimi sen mukaan mikä vaihe nostossa on menossa. Voimanoston liikkeet ovat siinä määrin yksinkertaisempia, että se on mahdollista. Pitääkö se sulle vääntää tuplafarkkukankaasta?
Verrataan:
VN: Kyykkyyn mennään painot niskassa ja ne ovat koko ajan päällä. Syvyyteen pääsee vasta, kun on tarpeeksi rautaa.
PN: Kyykkyyn mennään ilman painoja. Tankoa ei vedetä rinnalle asti ja mennä sen jälkeen kyykkyyn, vaan tanko vedetään niin korkealle kuin mahdollista, mennään kyykkyyn ja tanko otetaan kopiksi rinnalle. Sama periaate on myös tempauksessa.
VN: Penkissä paino on aluksi suorilla käsillä ja lasketaan rinnalle ja punnerretaan ylös. Huomioi, että käsiä ei tarvitse käyttää kuin yhteen suuntaan.
PN: Koita ottaa rinnalle vetoa penkkipaita päällä. Sitten mieti hihat siihen suuntaan, että ne jeesaisivat punnerrusta suoraan ylös eli täysin vastakkaiseen suuntaan, missä tanko alussa on eli maassa. Saatko edes tangosta kiinni.
Sitten mieti oikeasti ennen kuin kirjoitat autoreplynä, että "painonnostoon voisi varusteita helposti kehittää", millainen on se materiaali joka ei vastusta alasmenoa, mutta helpottaa ylös tuloa. Millainen on se punnerruspaita, jossa hihat kääntyvät kesken noston ylöspäin, mutta eivät ensin haittaa rinnalle vetoa. Mieti tota juttua!