Varusmiehiä hyiseen mereen komentanut vapautui syytteistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Last Trip sanoi:
Kaikki te itkupillit jotka ette kestä simputusta niin kirjoitelkaa vaan tonne
mimmien foorumiin... :whip:

Eihän tuolla ole mitään tekemistä simputuksen kanssa.
Noh, tuollaisten itkupillien takia Suomessa ei ole enää vuosiin voinut antaa sotilaskoulutusta. Partiolaisissakin on enemmän särmää kuin varusmiehissä, nussuja perkele.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lej sanoi:
Meillä oli sellainen, että ylennyksen jälkeen talvella komennettiin päälle verkkahousut, t-paita ja pelastusliivit ja sitten esimies sanoi, ettei vaadi meiltä enempää kuin itseltäänkään ja hyppäsi mereen ja muut perässä. Kaikki oli sen jälkeen ihan innoissaan ja pitivät sitä hyvänä asiana, mutta siinä olikin se ero, että se äijä hyppäisi itse sinne ekana ja oli siellä niin kauan, että viimeinenkin oli kiivennyt ylös.

Muutenkin se oli oikein asiallinen tyyppi ja paras kapiainen mihin ikinä olen törmännyt, ja tuo vain paransi sitä kuvaa.

Oho, meikän usko Suomen kappareihin parantui aavistuksen verran, en tiennyt että tuollaisia onkaan.

Olihan meilläkin tuota 'aamulenkki-uittamista', sitten se yhtäkkiä loppuikin, mahtoiko käytännöt muuttua tms. Alkoihan se jo olla syys- lokakuuta. Muutenkin tuntuu että intissä tehdään asioita jatkuvasti tyhmimmän kautta, vaikka kuinka yritetään systeemiä uudistaa niin aina menee joku pieleen. Alkaisi olla jo jonkun osittaisen asepalveluksen + ammattilaisarmeija-yhdistelmän tms. aika.

Huh, vois nuo simputtajat käyä hommaan mulkkunsa muutaman sentin virossa lisää, jotta ei tarttis jatkuvasti olla alemmuudentuntoansa parantamassa.

Itelläki kesällä tuo homma edessä. Toivottavasti tulee mukavia kokemuksia siellä enempiki. huoh

Ei se armeija kaikkialla nyt niin vitun helppoa ole vieläkään. Toki lepsumpia paikkoja on. Mutta kyllä itse ainakin kävin läpi sellaisen helvetin ettei tosikaan. Samaa paskaa se oli kuin 50 vuotta sitten isoisällä oli, ellei peräti vittumaisempaa.

edit. Hälläväliä omalta osaltani ohi on :D

Last Trip sanoi:

Erittäin hyvin sanottu siellä takana..:rock:

Olin kans Kempin ja sitten myöhemmin SpolLinjan alla. Helvetin rankkaa, helvetin palkitsevaa kun on ohi. Sitten kun ne kaikki uinnit, lenkit, iltajumpat ja vapaa-ajattomuus oli ohi, niin olo oli mitä parhain. Suosittelen kaikille jotka tykkää juosta ja tehdä suoritteita. Siis koko ajan ja jatkuvasti. Tämä siis vielä 01/04. Tosin silloinen Linjan johtaja ja itse Kemppilä eivät taida olla enää 2.JK:n leivissä... Silloin ja vieläkin pelkästään :worship: koko hommalle

Last Trip sanoi:

Pöh. Tosimies ei alistu mihin tahansa simputukseen ja itsensä halventamiseen. Luonteen heikkoutta se ennemminkin on jos ei uskalla sanoa vastaan - ja hyppää vaikka paskakaivoon jos herraisoherra käskee.

KONE-MASIINA sanoi:
Eikö joku äiti nostanu mekkalan, kun poika sai aivokalvontulehduksen, koska "ei saanut pitää lakin läppiä korvilla"?
Haluun nähä miehen joka siitä saa aivokalvontulehduksen, etteikö asia ole vakava, mutta kaikkihan tietää, että kylmettyminen EI sairastuta, vaan aina tarvitaan taudinaiheuttaja, bakteeri/virus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom