Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauppaan pistetään uudet kaverit aika helpolla. Toki siitäki voi tykätä. Jossain helsingin keskustassakin voi olla vaan niin saatanan tylsää, että oksat pois. 6h työpäiväkin tuntuu ikuisuudelta. Arvokuljetus ihan jees, vaihtelevaa ja toiminnalista hommaa, rahankäsittelyalan tessikin.
Älä mene vartijaksi koska sulle vittuillaan vittuillaan ja vittuillaan.....ainakin metroasemillla, paitsi jos oot 200cm 150kg venäjän mafiamies ak-47 kanssa
Onko kukaan täällä työskennellyt vartijana rautatieasemalla/junaliikenteessä?
Kokemuksia?Miten haastava?
Kaksi vartijaa ja teini
Tähänkö se on mennyt..? Mä en tiennyt pitäiskö itkeä vaiko nauraa kun näin ton videon.
Kaksi vartijaa ja teini
Tähänkö se on mennyt..? Mä en tiennyt pitäiskö itkeä vaiko nauraa kun näin ton videon.
Ei jumalauta. Hienoa halimista. Lisää näitä. Not.Kaksi vartijaa ja teini
Voi olla et se valkopaitanen penska sai vähän kyytiä siinä ja kytät saapu paikalle just sillon.
jos täällä tota keskustelua tosta videosta jatkaa, niin mitä nuo vartijat ois saanu rangaistuksia jos ne vaikka tota valkopaitasta ois vähä polvella monottanu? siis ku se teinihän kuristi jo yhessä vaiheessa tota vartijaa. eikö tollasia jossain puolustuskursseilla ole harjoiteltu että miten niistä pääsee pois, eikait vartijaks pääse ilman että jotain tollasia kursseja on suorittanut?
jos täällä tota keskustelua tosta videosta jatkaa, niin mitä nuo vartijat ois saanu rangaistuksia jos ne vaikka tota valkopaitasta ois vähä polvella monottanu? siis ku se teinihän kuristi jo yhessä vaiheessa tota vartijaa. eikö tollasia jossain puolustuskursseilla ole harjoiteltu että miten niistä pääsee pois, eikait vartijaks pääse ilman että jotain tollasia kursseja on suorittanut?