Jooh onko täs kellään hyvää selitystä tuohon, että aluksi painoin 72kg ja 183cm (eli en ollu läski yhtään), mutta tarkotus nyt olis vaan tiputtaa rasvaprossaa pikkasen niin sais lihakset näkymään kunnolla.
Nykyinen paino on 74.8kg, ja vyötäröltä lähtynyt noin 5cm pois... elikkä en oikein käsitä, että mistä toi paino nyt edes tulee sitten?
Ja olen mitannu painoni tyhjällä mahalla.
Olinkohan sitte alipainoinen aluksi ja nyt perjaatteessa paino vaan normalisoituu?
Täs on vielä ruokavaliokin, mitä syön elikkä 150g protskuja, 100g hiilaria, n. 60g rasvaa päiväs ja siihen vielä toi -500 kalorivaje.
Niin ja en ole vahingossakaan syönyt mitään, mitä ei olisi pitänyt...
Kalorilaskurilla oon laskenut, että -500 kalorin vaje tulis päivittäin.
Tuohon lisäksi olen tehnyt interval treenejä päivittäin, että noi treenit polttais mahdollisimman vähän lihassoluja.
Perjaatteessa en välitä vaikka paino nouseekin, koska näyttää siltä että oon kiinteytynyt kumminkin aika paljon täs viimmesen kuukauden aikana. :D
Mutta olis tuokin kiva tietää, että miks noin käy. :kippis1:
Nykyinen paino on 74.8kg, ja vyötäröltä lähtynyt noin 5cm pois... elikkä en oikein käsitä, että mistä toi paino nyt edes tulee sitten?
Ja olen mitannu painoni tyhjällä mahalla.
Olinkohan sitte alipainoinen aluksi ja nyt perjaatteessa paino vaan normalisoituu?
Täs on vielä ruokavaliokin, mitä syön elikkä 150g protskuja, 100g hiilaria, n. 60g rasvaa päiväs ja siihen vielä toi -500 kalorivaje.
Niin ja en ole vahingossakaan syönyt mitään, mitä ei olisi pitänyt...
Kalorilaskurilla oon laskenut, että -500 kalorin vaje tulis päivittäin.
Tuohon lisäksi olen tehnyt interval treenejä päivittäin, että noi treenit polttais mahdollisimman vähän lihassoluja.
Perjaatteessa en välitä vaikka paino nouseekin, koska näyttää siltä että oon kiinteytynyt kumminkin aika paljon täs viimmesen kuukauden aikana. :D
Mutta olis tuokin kiva tietää, että miks noin käy. :kippis1: