Vartalo kiinteytynyt, mutta paino vaan nousee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deezah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Selvä, muista vaan tämä:

abs-on-a-skinny-guy-is-like-tits-on-a-fat-girl.webp

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisin kuvitella itteni helposti saman painosena ku topicin alottaja, enkä pitäis itteäni silti tommosena laihana kyniksenä. Muistakaa, et loppupeleissä keskivertobodarilla on ihan vitusti ylimäärästä läskiä kropassa ja se painais kiristelyn jälkeen huomattavasti vähemmän.

Näen itseni kyllä ihan normaali kokoisena ja tarkotushan nyt olis sitte bulkata jonkun verran dietin jälkeen.
Niin ja lähinnä esteettistä kroppaa tavoittelen.

Näen itseni kyllä ihan normaali kokoisena ja tarkotushan nyt olis sitte bulkata jonkun verran dietin jälkeen.
Niin ja lähinnä esteettistä kroppaa tavoittelen.

Niinpä, tämän takia ei ole mitään järkeä kuihduttaa itseään ensin alipainoiseksi, ja polttaa lihat siinä samalla.. En usko, että tuolla painolla olisi rasvaa mitä polttaa. Järkevintä olisi alkaa hitaasti kasvattelemaan massaa pienillä plussilla jos kerta sitä läskiä niin pelkäät. :rolleyes:

Onko sulla mitään käsitystä mikä rasvaprossas nyt on?

[ e ] toi esteettinen kroppa on aika suhteellinen käsitys.. Mun mielestä tämä on esteettinen kroppa:

frankcolor.webp

Joidenkin mielestä taas bechamin kroppa.. Jos nyt mietitään mitä oikeasti sana esteettinen tarkoittaa, niin Phil Heathin kroppa on esteettinen..

Zone-sarja -42%
183cm 72kg liian laiha? Itse olen 175cm 68kg.. mitäköhän johtopäätöksiä tästä pitäisi vetää? Itsellä tavoitteet tosin liittyvät suurimmassa määrin suorituskykyyn ja yläkropaan ei kovin paljoa lihasta ole tarkoitus keräillä.

183cm 72kg liian laiha? Itse olen 175cm 68kg.. mitäköhän johtopäätöksiä tästä pitäisi vetää? Itsellä tavoitteet tosin liittyvät suurimmassa määrin suorituskykyyn ja yläkropaan ei kovin paljoa lihasta ole tarkoitus keräillä.
Niin, eli tavoitteesi ei ole saada _esteettistä_ kroppaa. Tämän treadin aloittajalla on. Sua ei kiinnosta ulkonäkö, aloittajaa kiinnostaa.

ps. esteettinen ei tarkoita massiivisia lihaksia tai kehon symmetriaa. :rolleyes:
Älä vitussa? :david: Kahtoppa vaikka kookelista mitä se meinaa josset tiedä. :rolleyes:

Mitä esteettinen kroppa, sitten tarkoittaa?

Jay Jay esitti, että Phil Heath olisi joku esteettisyyden ruumiillistuma. Tämähän on niin puhtaasti subjektiivinen asia kuin vain olla voi. Kauneuskäsitteet kun eivät ole universaaleja. Se, että joku pitää Heathin vartaloa kauniina tai taiteellisena, ei merkitse mitään muille.

Jay Jay esitti, että Phil Heath olisi joku esteettisyyden ruumiillistuma. Tämähän on niin puhtaasti subjektiivinen asia kuin vain olla voi. Kauneuskäsitteet kun eivät ole universaaleja. Se, että joku pitää Heathin vartaloa kauniina tai taiteellisena, ei merkitse mitään muille.

Nyt ollaan asian ytimessä. Heathin kroppa on MUN mielestä esteettinen, jäi näköjään tuo mun mielestä sana pois ekassa viestissä. Sillä sanoinkin ketjun aloittajalle, että minkälaista kroppaa tarkoittaa esteettisellä, koska kaikilla on oma näkemys esteettisestä kropasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelkän pituuden ja painon perusteella on ensinnäkin melko paha arvioida yhtään mitään. Ja samalla lailla Jay Jayn omassa kuvaketjussa on ihmetelty että mitä helvettiä tuosta muka kiristelee, mutta dieetille tais ruveta. No, tämän ketjun aloittaja jo vastauksensa sai joten se siitä sitten...

Back
Ylös Bottom