Varsinainen vahvatassu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Analyysi

1. Tuolla kaverilla on jonkinlainen geneettinen kasvuhäiriö luustossa.
2. On pumpattu kasvuhormonia kaksin käsin.
3. Sekä veikkaan ettei pysy tanko käsissä esim maastanostossa joten tuskin pärjää vetolajeissa! Kämmen voi olla iso mutta jos on liian paksu kuten tällä, tekee se hallaa pitolajeissa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
täytyy olla kyynerpäät kunnossa. oikee hirvittää ku tota repimistä kattoo:wtf: itte joskus kännissä vääntäny kättä ja aina kahden viikon treenit vituiksi ku käsi on paskana sen jälkeen:D

^Tilanne on vähän eri kun puhutaan ihmisistä jotka vääntävät kättä muutenkin kuin joskus päissään. Ei tehnyt yhtään pahaa kattoa.;)

itte joskus kännissä vääntäny kättä ja aina kahden viikon treenit vituiksi ku käsi on paskana sen jälkeen:D
Mulla aivan sama homma, HYVÄLLÄ tuurilla selviää kahden viikon "sairastelulla". Olen päättänytkin että kättä en enään väännä vaikka ihan hyvä tuollaisissa känni kädenväännöissä olinkin.

Onko toi toinen nostanu painoaan ku näyttäis jotenkin isommalta mitä edellisvuonna?
Mulla aivan sama homma, HYVÄLLÄ tuurilla selviää kahden viikon "sairastelulla". Olen päättänytkin että kättä en enään väännä vaikka ihan hyvä tuollaisissa känni kädenväännöissä olinkin.
Itse en erityisen hyvä kyllä vääntämään ole mutta tuo kännissä/selvinpäin tapahtuvan kädenväännön olen jättänyt tekemättä kun aina on käsi sohjona kans. Nimimerkillä kerran olkapäästä kuului vaan pauke kun väänsi kättä ja kiertäjäkalvosimeen sattu seuraavat 2kk :D

Onko toi toinen nostanu painoaan ku näyttäis jotenkin isommalta mitä edellisvuonna?
Ei se Brzenkin paino koskaan kovin paljoa ole vaihdellut. Ei ainakaan niin että paljain silmin juuri huomaisi eroa.

Ei se Brzenkin paino koskaan kovin paljoa ole vaihdellut. Ei ainakaan niin että paljain silmin juuri huomaisi eroa.
onko sulla tietoa paljon hänellä on painoa?.....huvittava nähdä ettei isoilla(venäläinen)lihaksilla pärjää.....iso lihas ei ole tae voimasta........abloodit Brzenkille:worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Brzenk oli viime kisoissa -95kg sarjassa muutama viikko sitten (Zloty Tur/Nemiroff World Cup). Denis taas painaa jotain 140kg.. Ja John tietty voitti sielläkin avoimen sarjan.:D

onko sulla tietoa paljon hänellä on painoa?.....huvittava nähdä ettei isoilla(venäläinen)lihaksilla pärjää.....iso lihas ei ole tae voimasta........abloodit Brzenkille:worship:

Uskallan toki väittää että Deniksen isot lihakset on takeita voimasta. Ja sitä hänellä on kauheesti enemmän kuin Brzenkillä, mutta ei pysty sitä hyödyntämään yhtä hyvin kuin Brzenk.

E. Ja kyllähän Denis on hyvin pärjännyt kädenväännössä vaikka ei ole Johnia ikinä voittanut..

Uskallan toki väittää että Deniksen isot lihakset on takeita voimasta. Ja sitä hänellä on kauheesti enemmän kuin Brzenkillä, mutta ei pysty sitä hyödyntämään yhtä hyvin kuin Brzenk.

E. Ja kyllähän Denis on hyvin pärjännyt kädenväännössä vaikka ei ole Johnia ikinä voittanut..
Voi olla totta tuokin, mutta varmasti myös sitä että se voima on yksinkertaisesti väärissä lihaksissa. Kyynärvarren ja olkavarren kiertäjät ei pahemmin näy päälle päin, ja se on varma että Brzenkin voima niissä on käsittämätön.

Voi olla totta tuokin, mutta varmasti myös sitä että se voima on yksinkertaisesti väärissä lihaksissa. Kyynärvarren ja olkavarren kiertäjät ei pahemmin näy päälle päin, ja se on varma että Brzenkin voima niissä on käsittämätön.

Epälemättä on käsittämätön mutta eihän se näy päälle päin niin mistä tällainen analyysi? :lol2:

käsittämätön voima,toi on oikea kommentti hänestä....näin erään pätkän missä olivat herrat vastakain,venäläinen lähtee vääntämään täydellä teholla mutta jenkin käsi ei hievahda milliäkään,kuin seinää olisi venäläinen yrittänyt vääntää:rock:

Zone-sarja -42%
^No juuri näin. Ja muusta treenistä (mitä lihaksia jne.) siinä kädenvääntö-threadissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom