"Varo ettei susta tule liian 'patti'!"

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
MerZi sanoi:
:offtopic: :ina ensinnäkin, millon sä miehen olet löytänyt?!? Kääk, olen ollut liian kauan poissa kuvioista, mutta asia korjataan! ;)

Mutta sitten asiaan. Oikeastaan tuo on minullekin tuttua, nimittäin kommentointi "olet vähän isontunut"...

Heh heh :D Kai sitä pitää oppia viittaamaan kintaalla noille miesten jutuille. Niin, mies on itse-asiassa napattu viime kesänä :offtopic: Mutta ei siitä sen enempää näin julkisesti :love: Syön silti ihan yhtä paljon ja treenaan ihan yhtä kovaa :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Faidra sanoi:
Harmi, Stalwart, että ukollesi on tuommoinen asenne jostain iskostunut! Ja samoin Merzi... Te kun olette tuommoisia täysiverisiä punttimimmejä, tympeätä jos mieheltä ei tule kuin negatiivista sanomista. Mikä perhana noita ukkoja vaivaa, eihän oman kumppaninsa kanssa kuulu olla napit vastakkain vaan nimenomaan siellä samassa veneessä! Mielestäni silloin kun fitness/salitouhuilu tms. on jo niin elämäntapa kuin se teilläkin on, kumppanin pitää se kyllä ymmärtää ja tukea siinä. Mä en voisi enää kuvitella elämääni niin, että toinen jaksaisi inistä jostain ruokamääristä mitä syön tai siitä että haluat isommat olkapäät ja reisiin lisää kaarta. Kumppanin tuki on ainakin mulle äärimmäisen tärkeää, ja nyt nuo jutut lukiessani tunsin kyllä semmoisen kiitollisuuden pistoksen sisällä että sitä on aika hankala edes selittää...

Olen kyllä samaa mieltä Faidra, että jos jotain tekee sydämestään ja omistautuu jollekin asialle, tulisi sitä kunnioittaa ja kannustaa. No, onneksi olemme keskustelleet asiasta ihan järkevästi ja itse ainakin olen tullut siihen lopputulokseen, että ketäpä ei haittaisi olla vähän tiukempi, mutta lihasta en rupea laihduttamaan pois toisen takia, kun vaivalla kerran olen jotain hankkinut, niin siitä olen myös ylpeä. Ja selitin myös, että kovin tiukaksi en ryhdy itseäni vetämään ennen kuin tulevaisuudessa häämöttävällä kisa-dieetillä. Mitä järkeä on olla sellaisessa sitruunan imeneessä kunnossa ympäri vuoden? Ei tietenkään mitään. Eikä se ole edes mahdollista. Uskon kuitenkin, ettei minullakaan kuitenkaan tonneittan laardia ole, että siinä mielessä lähtökohdat kisadieetille olisivat varmasti ihan ok, jos sama kunto pysyy.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom