Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by sporttityttö
Omalla kohdallani ei ole tullut palautetta negatiiviseen sävyyn vaan ne jotka on jotain sanoneet ovat kehuneet kovan työn tuloksiani, ja se tuntuu kieltämättä hyvältä :D
Avomieheni kehut tietenkin tuntuvat kaikkein mukavimmilta ja hän on ainakin sitä mieltä että lisää vaan lihaksia, mikä ainakin minua tsemppaa treeniin jatkossakin
Originally posted by Lilith
"Ei sun kannata alkaa salilla käymään, sulla on ihan hyvä kroppa luonnostaan. Salimuijat on hirveitä kaappeja"
Gillyanne sanoi:Tää on muuten mielenkiintoinen pointti, jotain samantyyppistä olen kuullut silloin tällöin itsekin. Ihmetyttää, eivätkö nämä sanojat tajua, että se ns. luonnostaan hyvä kroppa on nimenomaan KOVALLA TREENILLÄ hankittu??? Että ei se ilmaiseksi tule, vaan kyllä sen eteen on tehty ja pitää tehdä töitä? Ei ymmärrä, ei...
Gillyanne sanoi:Olisko pitänyt pistää pystyyn ihan oma threadi? No anyway, mä olen 162 cm. Pygmi mikä pygmi. :D
esni sanoi:Pituutta mulla on 158. Mutta kaikki luulee mua pidemmäksi, koska mä olen niin uhkaava persoona. :whip:
Suni sanoi:Kyllähän tuollaista mitä gilly kertoi kuulee aika usein.. muutaman esimerkin poimin gallerian kommenteista, osa aivan naurettaviakin..
"Ällöttävää suoraan sanottuna!Nainen naisena ja mies miehenä...mutta ei nainen joka on mies!"
-klip klip-
"jos kaua viel jatkat punttien nosteluu ni kohta et oo enää nainen ku virallisten papereiden mukaan =/"
Kathy sanoi:Makuja on monia, toiset tykkää pullukoista ja toiset timmeistä mimmeistä
vilma-liina sanoi:Sama täällä Pituutta se vaivaiset 153,5 cm, mutta nähtävästi tän valtaisan egon ansiosta pituudeksi luullaan aina vähintään 160cm.
reinhardt sanoi:Taas yksi punttimimmejä yhdistävä tekijä...minuakin luullaan aina pidemmäksi kuin olen, siis jopa 10 cm pidemmäksi. Omassa tapauksessani kyse on luultavasti lähinnä ryhdistä, joka on ollut aina erittäin hyvä (näen kauhukuvia siitä, miten päätetyöskentely saa minut painumaan kasaan).
Miettikääpä muuten esiäitejämme, jotka kantoivat kaiken veden sekä sisään että ulos ja lehmillekin vielä ja pesivät lakanoita avannossa. Epäilen, että voimaa on useimmilla ollut enemmän kuin meillä punttimimmeillä. Ärsyttää tämä nykyinen asenne, että naisen pitäisi näyttää nälkiintyneeltä ja pyytää miesten apua kopiopaperilaatikon nostamiseen.
Metri sanoi:Sitten on niitäkin miehiä, jotka antavat naisen olla niin kuin tämä itse tahtoo, ja katsovat naiseen syvemmälle. Näihin viimemainittuihin kai mie olen törmännyt.
Metri sanoi:Jotkut miehet tykkäävät aidosti vähän hoikemmasta naistyypistä vaikka vähän lihaksiakin olisi. Lihaksillahan ne kauneimman naisen muodot saa. Siksi ne varoittelevat "liiasta lihasmassasta". Toiset taas ovat kateelllisia, jos naisella on isompi haba kuin heillä. Sitten on niitäkin miehiä, jotka antavat naisen olla niin kuin tämä itse tahtoo, ja katsovat naiseen syvemmälle.