Gillyanne
Vaa'at kaatikselle ry
Moni punttimimmi on varmaan kuullut vastaavanlaisen kommentin äidiltä/anopilta/sukulaistädiltä/aerobicissä käyvältä kaverilta :D . Mutta entäs kun ko. "varoitus" tuleekin miespuoliselta ihmiseltä...? Meikälikka on nimittäin lyhyen ajan sisään saanut tuollaista kommenttia KOLMELTA vastakkaisen sukupuolen edustajalta (2 kaveria ja 1 työkaveri)!!! Yleensä siinä on puhuttu punttien kolistelusta tai liikunnan harrastamisesta yleensä, ja ehkäpä siinä on sitten vähän tullut kehaistua miten uusi ohjelma tuntuisi toimivan ja rautaakin on saanut tankoon lisätä... ja tässä vaiheessa nuo miehenpuolet ovat sitten meikäläistä tuolla otsikon argumentilla paiskanneet (ja hyvinkin tarkkaan noilla sanoilla!) Olen kyllä yrittänyt sitten selittää, ettei meikäläisen ruokailu- yms. tottumuksilla taida olla pelkoa "hirmumuskeleista" (whatever that means) vaikka kuinka treenaisi, mutta vastakommentiksi olen saanut "kyllähän ne lihakset kasvaa kun tarpeeksi treenaa vaikka söisi mitä". Siis voi äiti...
En kirjoita tätä sillä, että olisin mitenkään loukkaantunut - varsin huvittunut kylläkin, olen nimittäin aina luullut hysteerisen lihaspelon ja hassujen harhakäsitysten olevan kauniimman sukupuolen yksinoikeus... :D
Vastaavanlaisia kokemuksia?
En kirjoita tätä sillä, että olisin mitenkään loukkaantunut - varsin huvittunut kylläkin, olen nimittäin aina luullut hysteerisen lihaspelon ja hassujen harhakäsitysten olevan kauniimman sukupuolen yksinoikeus... :D
Vastaavanlaisia kokemuksia?