"Varo ettei susta tule liian 'patti'!"

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Moni punttimimmi on varmaan kuullut vastaavanlaisen kommentin äidiltä/anopilta/sukulaistädiltä/aerobicissä käyvältä kaverilta :D . Mutta entäs kun ko. "varoitus" tuleekin miespuoliselta ihmiseltä...? Meikälikka on nimittäin lyhyen ajan sisään saanut tuollaista kommenttia KOLMELTA vastakkaisen sukupuolen edustajalta (2 kaveria ja 1 työkaveri)!!! Yleensä siinä on puhuttu punttien kolistelusta tai liikunnan harrastamisesta yleensä, ja ehkäpä siinä on sitten vähän tullut kehaistua miten uusi ohjelma tuntuisi toimivan ja rautaakin on saanut tankoon lisätä... ja tässä vaiheessa nuo miehenpuolet ovat sitten meikäläistä tuolla otsikon argumentilla paiskanneet (ja hyvinkin tarkkaan noilla sanoilla!) Olen kyllä yrittänyt sitten selittää, ettei meikäläisen ruokailu- yms. tottumuksilla taida olla pelkoa "hirmumuskeleista" (whatever that means) vaikka kuinka treenaisi, mutta vastakommentiksi olen saanut "kyllähän ne lihakset kasvaa kun tarpeeksi treenaa vaikka söisi mitä". Siis voi äiti... :rolleyes:

En kirjoita tätä sillä, että olisin mitenkään loukkaantunut - varsin huvittunut kylläkin, olen nimittäin aina luullut hysteerisen lihaspelon ja hassujen harhakäsitysten olevan kauniimman sukupuolen yksinoikeus... :D

Vastaavanlaisia kokemuksia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viimeksi tänä aamuna ukkoni katseli reisiäni ja sanoi, että alkaa olla jo liikaa patesta. Käski pienentämään kyykkypainoja ja tekemään pitempiä sarjoja (aion tehdä täsmälleen päinvastoin).

Jotkut narukäsimiehet sanoo, että naiselle ei sovi lihaksikkaat olkapäät.

Heh, olisin varmaan imarreltu jos joku sanoisi minulle noin :) Minun kaverini ihmetteli kerran salilla, miten voin olla niin voimakas(?) kun ei käsissäni ole yhtään muskeleita :( Yritä siinä sitten motivoitua treeniin. Anyway, taidan olla onnekas ainakin siinä suhteessa, kun tuo avokkini kannustaa kyllä varmasti aikojen loppuun asti minua "kasvattamaan muskeleita" - tämän takana on varmaankin ensinnäkin se, että hän ei itse ole mikään narukäsi ja toiseksi eipä tästä meikäläisen narukäsi-lookista taida olla ikuna toiveita kasvaa mitään muuta :confused:

Sama sanat kuin Tiukkiksella. Suorastaan odotan sitä päivää, että joku noin minulle kommentoi.. ja onneksi tosiaan se oma ukkeli jaksaa kannustaa ja arvostaa niitä pieniäkin saavutuksia, mitä on näkyvillä.

Niin se vaan taitaa olla, että meidän pitkien punttimimmien on tehtävä töitä kahden lyhyemmän edestä, että jossain näkyisi...
(ei saa ottaa liian vakavasti, jostainhan niitä tekosyitä on revittävä ;) )

Samat sanat

Ne kommentit tuli varmaan juuri siitä syystä että miehistä ei oo kivaa jos nainen nostaa saman verran tai enemmän kuin he. Ja ehkä se on osittain sanontatapakin vaan eikä tarkoita mitään erityistä. Oisko siinä vähän alitajuita kateutta kun ei itse saada aikaiseksi, sama kuin laihduttajille aina sanotaan että "älä nyt enempää enää laihduta". Tai mulle ainakin, vaikka varaa vielä on kerta rasvaprossa on mitä on, mutta muista ei oo kivaa kun ne ei itse pysty siihen.
Onneksi poikaystävä on itse niin iso poika ettei musta ole hänelle uhkaa, vaan se vaan kannustaa mua reenaamaan lisää ja kovemmin. Aikaisemmat on joskus ollut tilanteita että mua itseäni on häirinnyt jos mulla on isompi haba kuin poikaystäväkandidaatilla. Minä toivoisin myös että mies olisi minua vahvempi, call me old-fashion!

Originally posted by naiskovis
(aion tehdä täsmälleen päinvastoin). Jotkut narukäsimiehet sanoo, että naiselle ei sovi lihaksikkaat olkapäät.

Sori, mut pakko sanoa, että HYVÄ! Mukavaa, että on olemassa tuommosiakin naisia.

Ja mieshän voi olla mieleltään/asenteeltaan narukäsi yms. kädetön vässykkä, vaikka olisi lihasta niinku kilpakehonrakentajalla ja voimaa niinku kilpavoimanostajalla. Toisaalta tod. hiirulaisen näköisen miehen mieli voi olla täyttä terästä. Sama tietysti toimii myös naisilla. Hyvä olisi olla molempia, niin henkistä kuin fyysistäkin voimaa sopivasti, eli mieluummin enemmän kuin vähemmän ;)

Jättäkää omaan arvoonsa vaan ne "Varo, ettet liikaa lihasta kasvata!" kommentit.

Re: Samat sanat

Originally posted by irongirl
Ne kommentit tuli varmaan juuri siitä syystä että miehistä ei oo kivaa jos nainen nostaa saman verran tai enemmän kuin he. Ja ehkä se on osittain sanontatapakin vaan eikä tarkoita mitään erityistä. Oisko siinä vähän alitajuita kateutta kun ei itse saada aikaiseksi, sama kuin laihduttajille aina sanotaan että "älä nyt enempää enää laihduta". Tai mulle ainakin, vaikka varaa vielä on kerta rasvaprossa on mitä on, mutta muista ei oo kivaa kun ne ei itse pysty siihen.
Onneksi poikaystävä on itse niin iso poika ettei musta ole hänelle uhkaa, vaan se vaan kannustaa mua reenaamaan lisää ja kovemmin. Aikaisemmat on joskus ollut tilanteita että mua itseäni on häirinnyt jos mulla on isompi haba kuin poikaystäväkandidaatilla. Minä toivoisin myös että mies olisi minua vahvempi, call me old-fashion!

Hm... voihan se kyllä olla. Yksi näistä kommentoijista on kylläkin itse SM-tason urheilija - tosin paljon juoksemista vaativassa palloilulajissa, jossa lihasmassa ei kovin suurta osaa näyttele - ja toinen muuten vaan vahva, nostelee muakin mennen tullen :D

Yksi näistä hepuista oli vaan sitä mieltä, että ei ole kuulemma kovin naisellista jos lihaksia on ja ne erottuu selvästi... no mä kyllä selitin että sillä nyt on jotain tekemistä kehon rasvaprosentinkin kanssa (jota meikäläisellä on kyllä ihan riittämiin :p ), mutta ei vissiin oikein mennyt jakeluun...

ANYWAY, mä aion kyllä tehdä just niin kuin Naiskoviskin, eli en ainakaan painoja pienennä moisten kommenttien takia. Ja sanoin noille kundeillekin, että olen jokaisesta lihasgrammastani aivan MIELETTÖMÄN ylpeä! Girl power rules! :D

Minäkin odotan kärsimättömänä sitä päivää, kun joku sanoo minulle noin. Vastaavanlaisen kommentin kuulen yleensä vain, jos intoudun selvittämään tavoitteitani, mutta kroppani nykymalli ei todellakaan vielä kirvoita moisia lausuntoja kenenkään huulilta.

Joskus aikoinaan olikin puhetta siitä, minkä mittaisia mimmejä täällä on ... vai oliko se vanhan palstan puolella. Eli minua uteluuttaa kuulla, kuinka pitkiä pitkät punttimimmit ovat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No juu, ehkäpä olisi pitänyt aloittaa tästä uusi thread, mutta sormet toimivat taaskin aivoja nopeammin.

Itse olen 172,5 cm. Tuo puolikas täytyy ehdottomasti mainita, koska sen kasvatin vasta 18-vuotiaana! :eek:

Omalla kohdallani ei ole tullut palautetta negatiiviseen sävyyn vaan ne jotka on jotain sanoneet ovat kehuneet kovan työn tuloksiani, ja se tuntuu kieltämättä hyvältä :D
Avomieheni kehut tietenkin tuntuvat kaikkein mukavimmilta ja hän on ainakin sitä mieltä että lisää vaan lihaksia, mikä ainakin minua tsemppaa treeniin jatkossakin :)

Originally posted by jessica
Niin se vaan taitaa olla, että meidän pitkien punttimimmien on tehtävä töitä kahden lyhyemmän edestä, että jossain näkyisi...

Niinpä! ;) Minulla niitä senttejä on tosiaan vaikka muille jakaa eli 183 cm.

Zone-sarja -42%
Löytyy näköjään täältä pitkiäkin naisia, minulla pituutta 180,5 cm.
Lihasten koosta ei ole tullut juuri kommentteja paitsi kerran ravintolassa yksi heppu sanoi, että minulla taitaa olla isommat hauikset kuin hänellä. No se olikin sellainen ns normaali ei-mitään-liikuntaa-harrastava kaveri.

kuulostaa tutulta...

Kylläpä vain saa miespuolisilta henkilöiltä kuulla ihme naljailua, kun tietävät mitä tyttö harrastaa. Tulee tyyliin: kohta sä oot ku joku bodari ja mitäpä mä siihen muuta kuin :lol2: Ihme kommenteista saa vaan makeet naurut...heh. Tyypit kun eivät ymmärrä että seinä se tulee vastaan näissäkin hommissa natu-treenaajalle... Ja varsin ylpeä olen kaikista lihaksista jotka olen saanut "rakennettua" vuosien varrella kovalla ja periksiantamattomalla treenillä... Se jolla vit***** mun hauis tai reidet niin olkoot missä tykkää...:lol1:

Sitten ottaa ihan kohteliaisuutena, kun jätkät sanoo salilla jotain tekemistäni tuloksista tai ihmettelee habaa :D jne. Mutta silloin kyssärit ja puheet ovatkin varsin asiallisia, kun tietävät suurin piirtein mikä on homman nimi ja mihin tyttö tähtää...

Ja rauta tulee liikkumaan samaan tahtiin jatkossakin...jos menee liian monta toistoa niin eiku lisää rautaa ja motivaatio vain kasvaa...

Hurjan paljon rautaista tsemppiä kaikille treeneihin!

Latest posts

Back
Ylös Bottom