Varkaat salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Tänään taas joku perkele sen teki!!! Nyt sillä salilla jolla käyn reenaas, on viimesen kahden viikon sisällä varastettu naisten pukuhuoneesta kahdet farkut ja miesten pukuhuoneesta 20€ jonkun lompakosta. Kyllä sitten raskaasti vituttaa tommonen toiminta. Ootteko törmänneet vastaavaan omissa reenipaikoissanne?

Vittu kun sais tekijän verekseltään kiinni:mad2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
v*ttu sillasia tyyppejä, en ymmärrä niitä. Luulis punttisalin pukuhuoneen olevan se vihonviimeinen paikka mennä nyysimään tavaroita, kun voi saada läksytystä isoilta ukoilta, ellei se varas ite oo suuri kuin traktori.

Ei nyt ihan vastaavaa ole sattunut mutta vitutuskynnys kyllä ylittyi, kun piti sitten erään kerran tehdä selkätreeni ja joku nappula oli vienyt salilta kaikki taljojen tankojen kiinitysklipsut (tai mitä ne nyt on). Ei se tietenkään estänyt treenaamasta mutta silti...

Meidän salilta keksi joku valopää omia yhden (1) 20kg:n käsipainon. Mahtaa kyseinen sankari vetää kovia reenejä kotinurkissa uudella aarteellaan....:mad2:

Originally posted by Peetu
Tänään taas joku perkele sen teki!!! Nyt sillä salilla jolla käyn reenaas, on viimesen kahden viikon sisällä varastettu naisten pukuhuoneesta kahdet farkut ja miesten pukuhuoneesta 20€ jonkun lompakosta. Kyllä sitten raskaasti vituttaa tommonen toiminta. Ootteko törmänneet vastaavaan omissa reenipaikoissanne?

Varkaat on kyllä vittumainen riesa tässä maailmassa. Yritti juuri viedä kaverin autosta stereot mutta onneksi osuin paikalle ja varkaat saatiin kiinni :).

Salilla jolla käyn vieraili taannoin kahdesti varkaat puolenvuoden sisällä.

Mitään painoja ei viety, mutta kahdet stereot, kaksi tölsyä ja videot kelpasivat. ...Niin ja se vaaka pöllitään AINA! Pitäisi varmaan pultata se lattiaan kiinni.

Mulla ei salilla oo sattunu mitään onneks. mutta kämppikselle kävi tos keväällä aika hauska juttu: Se meni sijoittamaan käteisvarantonsa täyspottiin. No jätti sitten pyöränsä siihen ulkopuolelle. Oli torstai ja kello noin 17.00. No ku kaveri tulee takas ni joku tyyppi istuu sen tarakalla ja vääntää voimasaksilla lukkoa irti. no kämppis kysyy sitten että:

K: "Mitäs vittua sä teet?"
Varas: "Mitäs vittua se SULLE kuuluu?"
K: "No sen verran kuuluu ku se on mun pyörä!"
V: "Ai jaa, no sorry."

Sit se potentiaalinen varas otti ja lähti mutta palas takas sanomaan että hanki parempi lukko.

Suppo78: ei jumalauta!! Mä oon päättänyt jo pitkän aikaa sitten, että jos vaan joskus huomaan varkaan oman pyöräni kimpussa, niin välittömästi, ilman mitään varoituksia, laitan jätkän levyksi. Turpaan ja huolella! :mad2:

Erään kerran oltiin kävelemässä exän kanssa ruokakauppaan Linnanmaan läpi (Oululaiset tietää). Siinä meidän ohi meni pyörällä semmonen teinipoikakolmikko kahdella pyörällä, yksi jamppa tarakalla. Katoin jo siinä, että "Aha, näkys yksi noista pyöristä olevan varastettu.". Noin 100m eteenpäin, kattelin siitä opiskelija-asuntolan parkkipaikan yli, kun samat klopit oli siellä syynäämässä köyhien opiskelijoiden pyöriä (ei mitään kalliita edes). Nopeutin kävelyä niitä kohti (muija: "No, älä ny mee sinne mitään öykkään!") ja kun olin n. 10m päässä sanoin lujaa "Onko ne teidän pyöriä?". Pikkunilkit kääntyy yllättyneenä muhun päin ja joku niistä änkyttää "Eee-ei...". Mä otan kännykän taskusta ja sanon "No sitten mä soitan poliisit.". Jampat lähti tökkimään hyvää vauhtia ja vielä nytkin ärsyttää, että en juossu ja ottanu ees yhtä niistä kiinni, ei oisi ollut vaikeekaan homma. En sitten ees viittiny soitella poliisia. Seur. kerran otan kiinni ja soitan 100% varmasti poliisin paikalle, saapahan nilkki opetuksen.

Multakin vietiin rahaa, ei ny salilla, mutta reenin aikana kumminkin. Joskus lukioikäisenä suliskerhon vuorolla oli pukuhuoneessa jotain teinejä käyny kääntämässä ihmisten rahoja. Siitä viisastuneena olen nyt erittäin vainoharhainen tuommosten asioiden suhteen. YO:lla on AINA takki, ulkokengät yms. kamppeet lukollisessa laatikkossa, en jätä niitä ikinä mihinkään narikkaan, koska ne varastetaan sieltä. Nykyään salilla tai missä vaan muuallakin, on kaksi vaihtoehtoa, missä pidän kännyä, lompsaa, avaimia yms. arvokamaa: lukollisessa laatikossa tai mukana.

Varkaita on JOKA paikassa! :mad:

lompakko lähti

ruoholahden wellnesissä, sen kerran kun jätin kaapin lukitsematta suihkussa käynnin ajaksi. lompakko lähti suljetusta kaapista. oma vika pari mustaa poikaa jäi pukuhuoneeseen, kun menin suihkuun, ja tulin kyllä äkkiä takaisin kun tajusin typerän tekoni, ei auttanu.

Olisinpa saanu kiinni :evil:

sekopäähörhövaras

No, tähänpä sopii nyypäri-sedän heittää oma tarinansa. Noin kuukausi sitten kun aamusella astelin salin pukuhuoneeseen, niin siinä oli suihkuhuoneeseen menossa joku hemmo, joka kysäisi siinä multa että "missähän täällä on sauna". En siinä sen kummempia ajatellut, kun neuvoin kaveria että siinähän se kaks metriä susta oikealle (se kyseli siis siinä suihkuhuoneen ovella seisoessaan...). Siinä sitten vaihdoin vaatteet ja honasin että nyt oli lukko hukkunut kassista jonnekin. Laitan siis kamat kanssa AINA lukkojen taakse. Ajattelin että no olkoon, ei kai tuo just nyt voi joku nilkki varkaisille tänne ilmestyä.

Jonkun aikaa kun oli ehtinyt treenata niin eräs toinen, usein "aamuvuorossa" näkemäni kaveri tulee huikkaamaan salissa olijoille: "Onko teillä avoimissa kaapeissa mitään tavaraa, siellä joku ihmehyypiö on penkonut ihmisten tavaroita. Multakin on salikortti viety." Vitutuksen virittyessä ryntään kaapille ja totta kai, taskut käännettynä eikä lompakkoa missään. Siinä kun totesin että lompsa on hävinnyt tämä toinen kaveri meni ovelle tokaistuaan että "se jätkä ei häivy mihinkään täältä". Menin siitä perässä ja eihän se v*tun sekopää (siis se sama hemmo joka ei saunaa pesuhuoneesta löytänyt) ollut menossakaan, oli ahdistellut siivoojaa ja tiskintakana olevaa tyttöä. Oli siinä tiskillä jotain lässyttämässä, joten menin viereen seisomaan ja kysäisin että missähän mun lompakko on. Tämä nilkki oli tietenkin kuin öö aapisen laidalla että mitä tarkoitat. Huomauttaisin että se oli itseäni sekä pidempi että leveämpi jannu, oli siis punttiakin nostellut joskus. Vitutti se whoomii? pelleily kuitenkin sen vertaa että tönäisin rinnuksista ja sähisin että 'sää saatana varastit mun lompakon'. Jätkä kaiveli taskujaan ja esitteli omaa kukkaroaan että ei täällä mitään ole jne. Poliisit oli soitettu joten siinä sitten odoteltiin. Vähän harkittuaan tämä hörhö päätteli ilmeisesti että tönimiseni kävi sittenkin kunnian päälle ja jurnutti jotain takaisin tyyliin "mua tollaisen mikkihiiret tavallisesti töni, jos mää tässä alan niin sä oot lattiassa...". Enpä siitä sen kummemmin enää välittänyt.

No poliisit tuli ja korjas tämän sekopään talteen. Meikäläisen lompsaa ei löytynyt, tämän toisen kaverin salikortti sillä oli ja jotain sen vaatteita(!) se oli päälleen pukenut. Kävellyt vaan ovesta sisään ja mennyt saunomaan ja varastelemaan missä lie höyrypäissään. Aamuseitsemältä siis.

Vitutus oli suunnaton ja etsiskelin lompakkoa tovin salilta ja takaovelta (jos se olisi sen sinne johonkin jemmannut). Peruin visakortin siinä ja käväisin poliisiasemalla tekemässä rikosilmoituksen. Siinä matkalla töihin sitten iski vielä yksi idea, ja kilautin kotiin eukolle että vilkaseppas toisen takin taskusta unohtuiko lompakko sinne. Ja totta vitussa se oli unohtunut sinne...

Elikkä muutama yhteensattuma tosiaan. Ja onni että sattui juuri nyt lompakko unohtumaan (ei sitäkään usein tapahdu, ehkä kerran aiemmin on töihin lähtiessä unohtunut) koska tuo hörhelö olisi voinut kävellä ulos meikäläisen lompsa mukanaan. Ja jos nyt satut herra näpistelijä tämän lukemaan niin haistappa silti paska ja toivottavasti putkassa ei ollut mukavaa.

Joo, minulta nussittiin lukittu polkupyörä suoraan salin edestä. Onni oli onnettomuudessa, kun löysin pyörän kotimatkalla erään talon taakse heitettynä. Kenties oli ns. välivarasto, josta pyörä olisi sitten haettu yön kähmässä. On siinä kaverilla pokkaa, kun varastaa pyörän suoraan salin oven/ikkunan vierestä. Kun seuraavan kerran näkisi, niin vois käydä kyseenalaistamassa homman.

- toinen varastettu pyörä vuoden sisällä -

Multa pöllittiin kengät keskellä talvea eräässä liikuntakeskuksessa sillä aikaa kun olin treenaamassa. Ihan tavalliset vaelluskengät olivat. Vitutti hiukan lähtee siitä sitten liikenteeseen. Onneksi olin sillä kertaa autolla niin ei tarvinnut stepata ulkona lumessa sukkasillaan kuin treenipaikan ja oman kotipihan parkkiksella!! Että semmosta :mad:

Miksi ihmeessä joku jättää lompakon, jossa on käteistä, takin taskuun pukuhuoneeseen?

Mä otan salilla aina kaikki kamppeet mukaan ja suihkuunkin ainakin repun, jossa on lompsat jne. Yleensä tilaisuus tekee varkaan. Lukolliset kaapitkaan ei ole järin luotettavia, ei sinne ainakaan pankkikorttia kannata jättää.

Kyllä minun mielestä lukolliseen kaappiin pitää voida luottaa. Eihän siitä mitään tule että kaikki roudaavat kamojaan ympäri salia. Toki sitten ymmärrän että mikäli treenaa sellaiseen aikaan ettei paljon muita ole salilla ja ne satunnaiset hiipparit voisivat vapaasti vääntää sen lukon rikki. Itse en jättäisi mitään lukitsemattomaan kaappiin salilla. Inhottavia juttuja kyllä.

Kyllä sitten raskaasti vituttaa tommonen toiminta. Ootteko törmänneet vastaavaan omissa reenipaikoissanne?

Ainoon kerran kun on jotain salilla viety, niin naulassa roikkuvista virttyneistä farkuista joku urvelo oli nyysinyt treenin aikana vyön.

Siis kelatkaa nyt!? Ei siis nostovyön, vaan tavallisen kymmenen vuotta venytetyn nahkavyön jossa ei ollut edes mitenkään ihmeellinen solki.

Ei jaksanut edes vituttaa, lähinnä tuhahtelin itsekseni että kaikki roju näköjään kelpaa - ihme ettei vieny niitä farkkuja kanssa, olis menny komeesti sen vyön kanssa.

Originally posted by jakke0
Meidän salilta keksi joku valopää omia yhden (1) 20kg:n käsipainon. Mahtaa kyseinen sankari vetää kovia reenejä kotinurkissa uudella aarteellaan....:mad2:

No onhan se voitu viedäkkin mutta käsipainotkin joskus hajoavat, joten näinkin on voinut käydä. Näin kävi ainakin meidän salilla toiselle 25kg:lle ja kyllähän sitä kaikki ihmettelevät että missä ..tussa se on kun muut vaihtoehdot ovat 20kg ja 30kg.

must yllensäkään salille ei tartte ottaan mitään ylimääräisiä,ei kännykkää rahoja,salikortti ja hima avaimet.nykyäänhän aika monella salilla on lukolliset säilytyskaapit.

Originally posted by Suppo78
Mulla ei salilla oo sattunu mitään onneks. mutta kämppikselle kävi tos keväällä aika hauska juttu: Se meni sijoittamaan käteisvarantonsa täyspottiin. No jätti sitten pyöränsä siihen ulkopuolelle. Oli torstai ja kello noin 17.00. No ku kaveri tulee takas ni joku tyyppi istuu sen tarakalla ja vääntää voimasaksilla lukkoa irti. no kämppis kysyy sitten että:

K: "Mitäs vittua sä teet?"
Varas: "Mitäs vittua se SULLE kuuluu?"
K: "No sen verran kuuluu ku se on mun pyörä!"
V: "Ai jaa, no sorry."

Sit se potentiaalinen varas otti ja lähti mutta palas takas sanomaan että hanki parempi lukko.

Kai kaverisi tajusi kuitenkin kutsua poliisin paikalle ottamaan rosmon tiedot ylös?

Noitten lompakoiden ja avaimien ja kännyköiden yms. arvotavaroiden kanssa kannattaa olla varovainen, ja mahdollisuuksien mukaan jättää ne kotiin, jos ei salilla ole lukollisia säilytyskappeja.

Mutta mitä sanotte siitä, että multa pöllittiin kerran salin pukuhuoneesta treenin aikana repun sivutaskusta käytetty huulipuna ja huulirasva... Onnea sille pikkutytölle joka ne vei, sillä stressin iskiessä huuleeni kasvaa melkoinen yskänrokko :lol1: Kyseessä ei edes ollut mikään kallis kosmetiikkajuttu, vaan halpahallin lumene joka maksoi uutena vissiin 10 vanhaa markkaa. Oli tytöllä kai sitten kaunistautumisen tarve pakottava, tai jotain :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom