Varkaat salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Multa vietiin salikengät kun unohdin ne yhdeksi yöksi sinne.
Ne jäi kenkien vaihdon yhteydessä.

Kuka v***u viitsiin varastaa jonkun kengät, no ok ne oli meilkein nybeksit.

nyt vaan häiritsee kun tuijottaa koko ajan ihmisten kenkiä niillä kahdella salilla jolla käyn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by MrMikey
Kai kaverisi tajusi kuitenkin kutsua poliisin paikalle ottamaan rosmon tiedot ylös?

Ei se jaksanu. tää potentiaalinen varas katosi yhtä mystisesti kuin oli ilmestynytkin. :p

Yleensä säilytän lukitussa kaapissa pukuhuoneessa kenkiä ja vaatteitä, mutta avaimet, lomapakon ja kännykän otan kassiin , joka tulee salille. Suihkun aikanan arvoesineet nyt ovat pukuhuoneen lukkokaapissa. Toistaiseksi ei ole käynyt varkaita minun kaapissani, vaikkakin koulussamme on kaapeista hävinnyt arvoesineitä.

Olen naiskoviksen kanssa samaa mieltä - kun on niin helppoa ottaa arvoesineet laukkuun ja mukaan salille, missä ne ovat koko ajan silmien alla, miksi pitäisi riskeerata jättämällä ne kaappiin? Suurimman osan saleista seinällä varmaan lukee: "Kerho/talo ei vastaa pukuhuoneesta kadonneista arvoesineistä." Tottakai vaatteet voi jättää kaappiin, mutta avaimet, lompakot, kännykät salin puolelle.

Joskus lukio aikoina kaverini kertoi isänsä heränneet yöllä johonkin kolinaan ja mennyt alakertaan katsomaan ja oli huomannut, että pihalla auton vieressä liikkuu joku tumma hahmo. No kaverin isä sytytti ulkovalot ja samantien rosmo kaappasi irroittamansa vanhan Honda Civicin kuskinpuolen oven etuikkunan kainaloon ja lähti juoksemaan karkuun. Miettikää, vanhan auton kuskin oven ikkunan! Kaveri kertoi isänsä vain aamulla tokaiseen, että meni ilmeisesti tarpeeseen... :)

Meidän salilla on sellainen käytäntö, että vakikävijät jättävät usein treenikenkänsä ja juomapullonsa kaappien päälle pukuhuoneeseen kotiin lähtiessään. Minäkin olen näin tehnyt jo vuoden ajan. Sinä päivänä, kun ne ovat sieltä kadonneet, varmaan vituttaa :evil: Toisaalta en ole kuullut, että keneltäkään olisi koskaan mitään sieltä kadonnut (joojoo, tosi huono tekosyy). En vain viitsi raahata lenkkareita edestakaisin.
Tavarat toki treenin ajan ovat lukollisessa kaapissa. Saisivat vain suunnitella ne kaapit niin, että sinne mahtuisi treenikassi muutenkin kuin sumppuun ryntättynä pystyasennossa :mad2:

Mulla hävisi lippis viimeviikolla, kun kävin salilla, tai oikeastaan se oli mun vika kun olin sen unohtanut sinne. No jos nään sen joskus jonkun päässä mainitsen asiasta(Ei pitäis olla tilattu suomeen montaa kappaletta semmosia lippiksiä, kun tilattiin vaatteita hooliganilta saksasta, niitä lippiksiä tuli silloin 2 kpl ja toinen meni kaverille). Sitten jonkin aikaa sitten oli salin pihasta viety auto, siis ihan ikkunan edestä, ja kaveri oli siinä auton vieressä katsomassa toisen kaverin autosta jotain vikaa, oli vaan nauranut, kun oli saabbi vierestä lähtenyt vauhdilla ja peruttanut penkkaan. Sitten seuraavana päivänä oli kuullut, että auto varastettiin siitä.

No eipä ole mulla varas ongelmia ollut, mut olishan se aika ihme jos firman salilta joku jotain veisi(Epärehellisiä vartijoita:p ).
Aikaisemmat kokemukset kunnallisilta saleilta ovatkin sitten täysin erilaisia. Kaikki lähtee mikä ei ole pultattu lattiaan:mad2: .

Sali, jolla aion nyt ahkerasti rueta käymään,on pukuhuoneessa läjä lenkkareita,ovat olleet siinä niin kauan kuin muistan, salin ovet ovat aina auki, vaikkei kukaan paikan omistajista olisi edes paikalla. Melkoista luottamusta,mutta ilmeisesti täälläkin on vielä luotettavia ihmisiä (vaikkei tästä pitäjästä äkkiä uskoisikaan..)

En ole tätä ennen hirveästi kiinnittänyt huomiota missä pidän tavaroitani kun mä olen aina jättänyt kukkaron,kännykän,avaimet ja kellonkin takin taskuun salin pukuhuoneesen enkä ole koskaan kuullut että sieltä salilta jossa olen olis jotain viety ja siellä jättää tosi moni muukin ainakin kännykän takin taskuun kun vaatteita vaihtaessani kuulee aina välillä peräti kolmenkin kännykän soivan yhtaikaa...

Mut nyt alko pelottaa meinaan jos jollekin hiippareille kelpaa jonkun 10 vuotta vanha vyö tai käytetty huulipuna/rasva ja joku sankari laittaa toisten vaatteita päälle Niin kyl mun on pakko jättää noi arvoesineet autoon...
Ei mul vaan olis ikinä voinu tulla mieleenkään että tommosii typpejä on ylipäätään olemassa:eek:

Joo, sinne treenikassiin vain kaikki arvoesineet ja kassi lähinurkkaan. Meijän salin pukuhuoneesta ei tosin hirveästi ole tavaraa viety, koska täällä korvessa ei mitään kummajaisia liiku ja suurin piirtein kaikki tunteeki toisensa. Mutta mistäpä sitä koskaan tietää...

Originally posted by EKKS

Ei mul vaan olis ikinä voinu tulla mieleenkään että tommosii typpejä on ylipäätään olemassa:eek:

Huh huh... herää nyt hyvä ihminen jo tähän maailmaan... ;)

Mitäshän kaikkea meikäläiseltä onkaan varastettu, polkupyöriä muutama kappale luonnollisesti, joskus jotain arvotonta roinaa kun kerrostalossa asuessa kellarin säilytyskoppiin murtauduttiin sekä kahdesti on varastettu kitara ja jokainen vähän enemmän soitellut tietää kuinka älyttömästi sellainen kirpaisee...niisk... sellainenkin musta helvetin hieno Gibson jollaista en ole samanlaista missään edes nähnyt.

Ei kai tuossa niin hirveästi ole mutta ihan tarpeeksi.

Sattuipa jotain 10v sitten lauttasaaren Budocenterin pikkujouluissa että pukuhuoneessa joku kukkakeppi laittoi toisten takkeja päälleen, siis useampia päällekäin. Kiinnihän se jäi ja poliisia odoteltaessa piti muutamien vähemmän kännissä olevien miesten puolustaa tätä onnetonta liimanäppiä. Kaikki halus vetää sitä turpaan :evil: ja tais se muutamia osumia saadakin (jopa niiltä jotka sitä vartioi) :D

Loppuiltana sitten naureskeltiin että täytyisi kyllä hakemalla hakea jos aikoisi löytää huonomman paikan varastaa takkeja. Ehkä jotkut poliisien pikkujoulut, tai ei kait sittenkään.

Salilta ei ole vielä hävinnyt mitään, mutta enpä yleensä jätäkään pukuhuoneeseen muuta kuin vaatteita. Joskus kaikki kaapit ovat varattuja (niitä on aika vähän), niin silloin vaatteet pitää jättää roikkumaan naulaan. Äkkiä siitäkin 1000 vanhaa markkaa saa naulaan roikkumaan. Jos taas kyseessä on kunnon talvivaatteita, niin helposti vielä enemmänkin.

Viime kuussa muistaakseni ainakin kolme kaappia oli ilmeisesti painettu/potkittu sisään eli kaipa siellä on joku käynyt tutustumassa. Eipä ne kaapit mitään ihmeellisiä ole, mutta kyllä ne sen pelkän naulakon voittaa.

Turvallisuuden parantamiseen voisi toimia sellainen, että pukuhuoneet olisivat sijoitettu siten, että pitää kulkea enemmän-vähemmän salin läpi tai kautta päästäkseen sinne. Näin ollen sinne ei pääsisi "salaa" hiippailemaan.

Mutta on ne rosvot törkeitä. Viime kuussa hävisi fillarista etuhaarukka ja eturengas. Keskellä kirkasta päivää ja vilkkaasti liikennöidyn kadun varrelta. Pyörä oli rungostaan kiinni, mutta jousitettu etuhaarukka oli näköjään riittävä saalis. 330 € lasku siitä tuli, mutta onneksi on vakuutus (ilman omavastuuta :p).

Originally posted by newberry
Huh huh... herää nyt hyvä ihminen jo tähän maailmaan... ;)

No kyllähän niitä on kaiken näköisiä hiippareita olemassa esim satanistit,narkkarit yms. mutta kyllä kaikkien täytyy tunnustaa että on se kyllä ihme hiippari jos ajatukset ovat tätä mallia:

"Jessssss tänään on pöllimis.. eiku puntti päivä mut sil yhel äijäl on kyl sen verran komee vyö että kyl mun on pakko se ottaa et alkaa treeni kulkee"

"Hi hi jos mä vien ton naisen huulipunan niin saan sen voimat ja mulle tulee yhtä kaunis kroppa kuin silläkin on"

meinaan mitä muuta tuollaiset helvetin hörhöt voivat ajatella

:rolleyes:

Mitenhän nuo satanistit tähän asiaan liittyy? Toki varkaita on niissäkin ihmisissä. Suosittelen ottamaan asioista ensin edes hiukan selvää ennenkuin puhuu.
;)

Saatananpalvonta on yleensä pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä monesti toimii vain rikollisen toiminnan naamiona.

Satanistit eivät usko sen enempää kristinuskon (tai minkään muunkaan uskonnon) Jumalaan kuin Saatanaankaan - Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto.

Originally posted by Hullu-Jari
Älkää ruvetko vääntämään tästä jotain satanisti, uskonto tai mitä ikinä onkaan aiheista keskustelua. Ettehän?

Ei mielellään(:D ), mutta tahdoin vain korjata tämän niin yleisen erheen.

Originally posted by Clown
Mitenhän nuo satanistit tähän asiaan liittyy? Toki varkaita on niissäkin ihmisissä. Suosittelen ottamaan asioista ensin edes hiukan selvää ennenkuin puhuu.
;)

Saatananpalvonta on yleensä pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä monesti toimii vain rikollisen toiminnan naamiona.

Satanistit eivät usko sen enempää kristinuskon (tai minkään muunkaan uskonnon) Jumalaan kuin Saatanaankaan - Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto.

AAMEN!!

Originally posted by Clown
Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto.

Huomasin kirjoituksesi perusteella olevani satanisti , koska jokainen mainitsemasi asia pitää kohdallani paikkansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom