Varkaat salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Clown
Mitenhän nuo satanistit tähän asiaan liittyy? Toki varkaita on niissäkin ihmisissä. Suosittelen ottamaan asioista ensin edes hiukan selvää ennenkuin puhuu.
;)

En väittänytkään että satanisti olisivat varkaita eivät kaikki narkkaritkaan ole varkaita eivätkä myöskään aktivistit,somalit,mannet,skinheadit,uus natsit... mutta omien kokemusten mukaan noi kaikki on jotain hörhöjä joista kukaan ei pidä ;)

toivottavasti nyt kukaan ei tästä hermostunut että uskaltaa huomenna lähteä lenkille ilman että kimppuun hyökkää sekalainen lauma natseja,aktivisteja ja muita väärin ymmärrettyjä:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by EKKS
En väittänytkään että satanisti olisivat varkaita eivät kaikki narkkaritkaan ole varkaita eivätkä myöskään aktivistit,somalit,mannet,skinheadit,uus natsit... mutta omien kokemusten mukaan noi kaikki on jotain hörhöjä joista kukaan ei pidä ;)

toivottavasti nyt kukaan ei tästä hermostunut että uskaltaa huomenna lähteä lenkille ilman että kimppuun hyökkää sekalainen lauma natseja,aktivisteja ja muita väärin ymmärrettyjä:)

Sitähän minä sanoinkin, että kannattaa ottaa asiasta edes hiukan selvää. Et nyt tiedä mitä satanismi on, mutta Mike sanoi jo tälle aiheelle ISON aamenen, joten se siitä. :lol1:

P.S. En ole itse satanisti.

Whatever...

Re: Re: Varkaat salilla

FArkuista joku wing wong loinen pölli vyön toivottavasti
nään kyseisen loisen vielä.

Wing wong= Vinosilmä: Ketään loukkaamatta paitsi vinosilmiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Kraftwerk n
Huomasin kirjoituksesi perusteella olevani satanisti , koska jokainen mainitsemasi asia pitää kohdallani paikkansa.
Ja mitä sitten onkaan suomeksi tuo sinun signaturesi? Huomasin kanssa olevani satanisti jos tuo määritelmä pitää paikkansa. Pelottavaa.

Mutta aiheeseen: Menen yleensä kämpiltä salille joten tarvitsen mukaani vain magneettikortin ja avaimet. Turha sinne koko lompakkoa ottaa ja mitä ihmettä kännykällä tekee salilla.

Tämän ketjun lukemisen jälkeen on kyllä alkanut hieman pelottaa jättää vaatteita naulakkoon, välillä vähän turhan arvokkaat vaatteet päällä.

Originally posted by Jude
Joskus lukio aikoina kaverini kertoi isänsä heränneet yöllä johonkin kolinaan ja mennyt alakertaan katsomaan ja oli huomannut, että pihalla auton vieressä liikkuu joku tumma hahmo. No kaverin isä sytytti ulkovalot ja samantien rosmo kaappasi irroittamansa vanhan Honda Civicin kuskinpuolen oven etuikkunan kainaloon ja lähti juoksemaan karkuun. Miettikää, vanhan auton kuskin oven ikkunan! Kaveri kertoi isänsä vain aamulla tokaiseen, että meni ilmeisesti tarpeeseen... :)

On tässä meidänkin lähettyvillä eräs tyyppi joka kolaroi autonsa aika pahaan kuntoon. Hän päätti kuitenkin kunnostaa sen ja aika nopeasti saikin sitä kuntoon. Aattelin ensin, että on aika kallista sellaisessa kunnossa olevan auton korjaaminen.
No, eipä ollutkaan kovin kallista. Hän kävi aina öisin muista samanlaisista autoista pöllimässä kaiken tarpeellisen, siis aivan peltejä myöden.

Iteltäni lähti kerran prätkäkypärä. Piti sitten soittaa kaverille, että tuo toisen kypärän. Ensinnäkin se kypärä oli todella iso, joten ei kovin monelle sovi, mullekin oli liian iso.
Toisekseen, se oli harvinainen malli ja maalaus, jota ei varmasti toisella ole. Eipä ole sen jälkeen näkynyt kypärää, vaikka ovat monet sitä tiirailleet.
Jos näen sen jossain, niin varmasti otan kypärän takaisin ja sen pää joka sitä pitää, jää sinne sisälle. :mad2:

Oli tossa koulussamme samanlaiset peltikaapit kun saleilla yleensä, eipä mikään pysynyt sisällä...
Noi kaapit saa auki ilman lukon irroitustakin. Kun vääntää lujaa pyörii koko lukkosysteemit. Älä jätä kaappiin mitään minkä menettäminen vituttaa.

Mulla on kaks kertaa unohtunu se kaapin ovi auki, mutta mitään ei oo menny:) Vesipullo hävis kerran, mut olin itse unohtanu sen sinne saliin. Oli ollu sielä 2 viikkoa samassa paikassa. Luulisi, että edes siivovat ois huomannu

Kaverilta varastettiin sen reenisukat (normaalit tennissukat) sen jälkeen kun oli ottanut ne salin jälkeen pois jalasta ja unohtanut pukuhuoneen penkille....(kävi vaan suihkus välillä)

Itse olen kerran jos toisenkin jättänyt kaapin oven auki, eikä mitään ole viety.(reenaan vielä uimahallin salilla, ja voin sanoa että tääl pyörii niin häröö sakkii)

toisaalta tutun veljeltä vietiin samaisessa paikassa kaikki kamat (x2 ) kaapista. Oli ovi murrettu ja viety kaikki kamat mitä siellä oli....oli kiva kuulemma mennä aulaan uikkareissa pyytämään kassalta lupaa soittaa faijaa hakemaan....

edit:typoja ja pieni lisäys

Herttoniemen SATSista joku oli vieny ainaki kerran naisten pukuhuoneesta lenkkarit... outoo touhuam haisevat käytetyt kengät :eek:

Kaverilta vietiin salin ulkopuolelta pyörästä satula. Jalkatreenin jälkeen sitten polki 3 kilometriä kotiin seisten. :hyper:

kilkkinen sanoi:
Kaverilta vietiin salin ulkopuolelta pyörästä satula. Jalkatreenin jälkeen sitten polki 3 kilometriä kotiin seisten. :hyper:

Melkein voisi luulla että kyseessä on ennemmin ilkivalta kuin varkaus. Yhden kaverin kohdalla satula löytyi samasta paikasta etupyörän kanssa eli pusikosta 10 metrin päästä.

Caligula sanoi:
Sattuipa jotain 10v sitten lauttasaaren Budocenterin pikkujouluissa että pukuhuoneessa joku kukkakeppi laittoi toisten takkeja päälleen, siis useampia päällekäin. Kiinnihän se jäi ja poliisia odoteltaessa piti muutamien vähemmän kännissä olevien miesten puolustaa tätä onnetonta liimanäppiä. Kaikki halus vetää sitä turpaan :evil: ja tais se muutamia osumia saadakin (jopa niiltä jotka sitä vartioi) :D

Loppuiltana sitten naureskeltiin että täytyisi kyllä hakemalla hakea jos aikoisi löytää huonomman paikan varastaa takkeja. Ehkä jotkut poliisien pikkujoulut, tai ei kait sittenkään.
:offtopic:
Ammuttiin skidinä jonkun bussin sivulasi pskaks ritsalla ja siella oli jotaa jengii sisällä, ja sitte karkuun pyörällä ----> Ei onnistunu, bussissa oli joku lentisjoukkue.... :wall:

kilkkinen sanoi:

On muuten suht vittumaista polkea pitkää matkaa seisten..Itse olen kokenut vastaavan useamman kerran..ei muutakuin satula kassiin mukaan..

Gyrmy sanoi:
Melkein voisi luulla että kyseessä on ennemmin ilkivalta kuin varkaus. Yhden kaverin kohdalla satula löytyi samasta paikasta etupyörän kanssa eli pusikosta 10 metrin päästä.

Kunnon satulat makasavat noin 100e ja siihen putki 50e..Noh saahan sillä vaikka röökiaskin,kun jollekin myy.

Olin juuri tehnyt salilla jalkatreenin ja vienyt sen päälle salivyön kassiin pukuhuoneseen ja menin salin puolelle tekemään vatsalihaksia vielä. Niitä semmoisen 20 min tehtyäni menin takaisin pukuhuoneeseen ja eiköhän joku perkeleen nilviäinen ollut varastanut mun kassista salivyön :curs: . Kyllä olis tullut kaverille pommivarmasti myllytys jos olisin tiennyt kuka sen vei.

Minulta vietiin uudet Emerican kengät salilla ollessani. Hintaa niillä ei tosiaan ollut kuin 130€ ja ikää ainakin 3 tuntia. Otti vähän päähän.

Perkele! Lähti sitten eilen (maanantaina) Töölön Hot Gymin kenkätelineestä lähes uudet 118 euron valkoiset Puman repli cat midit kävelemään. Itsekseenkö? Tuskin. Harmi, ettei valvontakamera osoita kenkätelineeseen. Ja vituttaa.

Kuka voi olla niin selkärangaton, että alentuu viemään kengät? Eihän ne välttämättä ole edes oikeaa kokoa. :hyper: Nojoo. Munatonta touhua.

Mutta. Jos sinä joka veit ne kengät luet tätä, palauta ne sinne. Jos joskus saan tietää kuka olet, etkä ole palauttanu.. Ju-ma-lau-ta. :curs:

Sinänsä hassua varastaa tavaroita salilla. Luulisi, että itsesuojeluvaisto toimii sen verran, että siirtyisi sinne mummojen bingoiltaan näpistelemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom