No se on hyvä, että olet onnistunut peittämään asenteesi töissä, mutta tuo sama asenne huokuu niin läpi suomalaisessa asiakas"palvelussa", että siihen on niin helppo tarttua kun täällä netissä joku tällainen asiakas"palvelija" avartaa näkemyksiään.
Ei minulla ole mitään asenneongelmaa, menen ravintolaan avoimin mielin ja valmiina maksamaan siitä, että minulle tuodaan ruokaa ja juomaa. Mutta siinä vaiheessa kun ravintolan henkilökunta keskustelee keskenään niitä näitä, ja kun yrittää kiinnittää heidän huomionsa (siinä vaiheessa kun asiakas joutuu keskeyttämään henkilökunnan juoruamisen ollaan jo menty mielestäni metsään) saadakseen palvelua alkaa armoton vittuilu koiran hukassa olemisesta (juu, vihelsin) tai jostain sormien napsuttelusta, niin siinä vaiheessa tällainen asiakas"palvelija" tippuu hovinarrin tasolle.