Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En osaa päättää vituttaako mua se, että mulla ei ole enää sitä fillaria, vaiko se että joku tunkeutui
mun alueelle ja otti multa jotain mulle kuuluvaa. :curs:
Tuosta tuli mieleen kun Nyt-liitteessä oli joskus vuosi sitten artikkeli, jossa he testasivat Stadin keskustassa miten ihmiset reagoivat pyörävarkaisiin. Pahin oli, kun joku toimittajista tuli paikalle rälläkän kanssa ja katkoi kettingillä tolppaan kiinnitetyn pyörän lukon. Hirveä metelihän tuosta lähtee keskellä kirkasta päivää, muistaakseni kampissa oli tämä. Muutaman kummastuneen katseen oli saanut, muuten ei kukaan reagoinut asiaan mitenkään :dance:Multa vietiin pari vuotta sitten bussi pysäkin vierestä lukossa oleva maastopyörä, samalla vietin paikan kaikki muutkin maastopyörät, jopa sellanen joka oli paksulla kettingillä kiinni männyn rungossa. Sitten uuden pyörän renkaat puhkottiin pyöräsuojassa. Nyt kannan yöksi pyörän sisälle enkä jätä ulkona mihinkään missä en saa sitä kiinni johonkin järeeseen kohteeseen.
Jos vastaan tulee myynti-ilmoituksia jossa myydään tämäntyyppistä pyörää, olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa numeroon 0407639225 // Fredrik Slotte
Meillä taas kävi niin, että pojan fillari pöllittiin. Eikun ilmoitusta poliisille. Meni muutama viikko niin sieltä soitettiin, että tais löytyä. Poliisin vanha tuttu oli kuulemma. Oli idiootti varas vaihtanu fillariin paremmat osatkin vielä.:lol2:
Vois vaikka ottaa missioks mennä scouttaamaan kaikki lähimmät korttelit läpi, puskat ym..
Miks ette tilaa netistä GPS-paikanninta ja asenna sitä jonnekkin pyörän runkoon tms... jos mun pyörät ei olis tullut takaisin olisin ostanut entistä hienomman pyörän syötiks ja asentanut siihen paikantimen. Kyllä niitä nettikaupoista löytyy. Sitten olisin hakenut kaikki 3 pyörää kerralla takaisin + vähän muuta samalla. Onneks ei tarvinnu. Mutta tota kantsis kokeilla... vois tulla hauskoja etsintäretkiä.
Tätä scenaariota tuli mietittyä, onko kukaan koskaan kokeillut tai laittanut jonkunlaista paikanninta pyöräänsä, onko teknisesti mahdollista ja minkä hintaista? Ihan vain koska harrastuksia pitää olla. :evil:
Ultrapoint.fi sanoi:Seurattavan kohteen mukanaan kuljettama GPS/GSM-moduuli on vain noin tulitikkuaskin kokoinen laite
--
Laitteessa on oma akku, jonka käyttöaika yhdellä latauksella ja täydellä GPS-teholla on noin 15 tuntia. Virransäästötilaa käyttäen päästään 100 tunnin käyttöaikaan. Akun voi tarvittaessa ladata joko verkkovirralla tai autolaturilla.
--
Paikkatieto saadaan noin 10-30 sekunnin kuluttua paikkatietokyselystä. Paikkatietokysely tapahtuu helposti yhtä nappia painamalla. Laite voidaan myös asettaa lähettämään paikkatietoaan esimerkiksi 5 minuutin, 20 minuutin tai tunnin välein käyttötarkoituksesta riippuen.