VARASTETTU: Trek 6500 V-jarruilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slotte
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin nyt laittaa tännekin kun urheilufoorumi on..

Tapahtumapaikka: Turku
Osoite: Tuureporinkatu 17 B2
Aika: Luultavasti 15.5.2008 illalla n. 20.00-22.00-
Tuntomerkit: Räikeän värinen, keltainen, oranssi, punainen. Juomapullotelineen tilalla Abus Bordo 6000-lukolle oma pussukka. Oikea jarrukahva vääntynyt hieman. Ei lokasuojia vaikka etuhaarukassa on etulokarille se kiinnitystsydeemi kiinni.

Jos vastaan tulee myynti-ilmoituksia jossa myydään tämäntyyppistä pyörää, olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa numeroon 0407639225 // Fredrik Slotte

Jos mahdollista saada tämä stickyksi, niin aina vaan parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin nyt laittaa tännekin kun urheilufoorumi on..

Tapahtumapaikka: Turku
Osoite: Tuureporinkatu 17 B2
Aika: Luultavasti 15.5.2008 illalla n. 20.00-22.00-
Tuntomerkit: Räikeän värinen, keltainen, oranssi, punainen. Juomapullotelineen tilalla Abus Bordo 6000-lukolle oma pussukka. Oikea jarrukahva vääntynyt hieman. Ei lokasuojia vaikka etuhaarukassa on etulokarille se kiinnitystsydeemi kiinni.

Jos vastaan tulee myynti-ilmoituksia jossa myydään tämäntyyppistä pyörää, olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa numeroon 0407639225 // Fredrik Slotte

Jos mahdollista saada tämä stickyksi, niin aina vaan parempi.

Oliko lukossa taikka lukittuna johonkin kiinni?

Asun ihan lähistöllä joten voin vilkuilla miljöötä sillä silmällä. Jos jaksat niin uppaa kuva että jää mieleen.

Pitääs itekki katella ku liikun pyörällä tuollapäin..
Kaikki pyörävarkaat joutais sinne maakellariin.
Viimevuonna lähti täysjousto ja keväällä uudesta penkki ja putki.
Onko tällanen? ai nii ja runkonumerohan sulla on tallessa?

00032-x01.jpg

ironchef: Jep just tommonen. Kaikki runkonumerot sun muut jutskat löytyy kyllä.
Pyörä oli lukossa suht järeällä lukolla, tosin ei kiinni missään vaan ihan normisti siinä telineessä.
Sisäpihan portti oli rikki-> auki yön yli. Heti iskivät prkle :curs:

ironchef: Jep just tommonen. Kaikki runkonumerot sun muut jutskat löytyy kyllä.
Pyörä oli lukossa suht järeällä lukolla, tosin ei kiinni missään vaan ihan normisti siinä telineessä.
Sisäpihan portti oli rikki-> auki yön yli. Heti iskivät prkle :curs:

No se selvittääki heti pöllimisen ku ei ollu missään kiinni. Itellä lähti pyörä ku olin kaks minsaa apteekissa enkä saanu pyörää kiinni mihinkään kiinteään. Ryssät/Sunmuut ajelee kuulemma jollain pakkarilla ympyrää ja nostelee fillareita kyytiin iltasin ja öisin. Toi kyllä tuntuu että on ollu herätepöllintä ku on sisäpihalta lähteny -> narkki/sunmuu. Toivottavasti löytyy, vaikkakin epäilen. (en ole koskaan kuullu että kukaan olis saanu pyöräänsä takas)

E: laita fillarifoorumille ilmo myös

Pyörävarkaat maakellariin ja syvälle, itsellä lähtenyt myös pihasta viime vuonna klo 7-9 välillä aamusta, ei myöskään ollut kiinni missää kiinteässä. Oma pyöräni löytyi kaksi viikkoa myöhemmin 200 metrin päästä pensaikosta, kaikki rahan arvoinen oli väännetty irti ja vain runko tallella, *itutus on vieläkin käsin kosketeltavaa.

Joten pidetään silmät auki ja foliota rystysiin tarpeen tullen jos oranssia silmissä välkkyy...

itellä kävi sillai, et pyörä varastettiin, löyty 400 metrin päästä naapurikerrostalon parkista,rengas ja satula vaihdettuna(hitto voi olla idiootti varas)

mut tosiaan, kantsii jättää ilmoitus kuvalla vaik ees oman kerrostalon rappuun, ite löysin pyörän koska olin lehdenjakaja ja sen takii pääsin kiertään naapurikerrostalot läpi;)

Oi voi. Minultakin lähti arvokas alamäkifillari kävelemään eikä sitä takaisin kuulunut. :( Lukossa oli ja vakuutus oli tarkoitus ottaa "heti kun ehtii". Tapahtui pari vuotta sitten mutta että ottaa vieläkin päähän. :wall:

Toivottavasti pyöräsi löytyy.

Oi voi. Minultakin lähti arvokas alamäkifillari kävelemään eikä sitä takaisin kuulunut. :( Lukossa oli ja vakuutus oli tarkoitus ottaa "heti kun ehtii". Tapahtui pari vuotta sitten mutta että ottaa vieläkin päähän. :wall:

Toivottavasti pyöräsi löytyy.
Eikös nuo mene kotivakuutuksen piikkiin? Tietenkin jos kotivakuutustakaan ei ole niin sit ei voi mitään.

Kyllähän tuosta oppii että ei hetkekskään voi jättää pyörää mihinkään ilman että on järeällä kiinni jossain. Jos tai kun seuraava pyörä tulee niin tulee varmasti vakuutus (tulee muutenkin varmaan kotivakuutus tän jälkeen), ja sitten joku ihan saatanamoinen lukko, varmaan sellanen joka on itsessään vakuutus, lukkofirma korvaa pyörän jos viedään tms.

En osaa päättää vituttaako mua se, että mulla ei ole enää sitä fillaria, vaiko se että joku tunkeutui
mun alueelle ja otti multa jotain mulle kuuluvaa. :curs:

itellä kävi sillai, et pyörä varastettiin, löyty 400 metrin päästä naapurikerrostalon parkista,rengas ja satula vaihdettuna(hitto voi olla idiootti varas)

mut tosiaan, kantsii jättää ilmoitus kuvalla vaik ees oman kerrostalon rappuun, ite löysin pyörän koska olin lehdenjakaja ja sen takii pääsin kiertään naapurikerrostalot läpi;)

Meillä taas kävi niin, että pojan fillari pöllittiin. Eikun ilmoitusta poliisille. Meni muutama viikko niin sieltä soitettiin, että tais löytyä. Poliisin vanha tuttu oli kuulemma. Oli idiootti varas vaihtanu fillariin paremmat osatkin vielä.:lol2:

Meillä taas kävi niin, että pojan fillari pöllittiin. Eikun ilmoitusta poliisille. Meni muutama viikko niin sieltä soitettiin, että tais löytyä. Poliisin vanha tuttu oli kuulemma. Oli idiootti varas vaihtanu fillariin paremmat osatkin vielä.:lol2:

Mainio tapa upgreidata osasarja :dance: ei rosvo halunnut ruuvaamiaan osiaan takaisin?

Ei varsinaisesti fillaria pöllitty mutta oli tuolla pihalla pyörätelineessä pyörä, käyttämöttänä noin 4kk (talven yli) sitte keväällä aloin miettii, että vois ottaa pyörän taas käyttöö ja menin kattelee ni hyvässä kunnos vie näytti olevan paitsi pyörän kumit tussuina. No aloin siinä sit pumppaa ja ihmettelin ku ei täyttyny; helvetin isot viillot kummassakin pyörässä. Kaikissa pyörissä siinä telineessä. Saatanan teinit oli käyny harjottelee puukolla iskuu ja viiltoo varmaan.
Enpä enää jätä ulkosalle pyörää.

Enpä enää jätä ulkosalle pyörää.

Meidän talossa ei taida auttaa varastoon vientikään... Ihmettelin kovasti viime kesänä, kun aina oli renkaat tyhjinä. Uusin ne ja ajelin pari kertaa ruissaloon ja takaisin... Renkaat taas paskana. Ajattelin vaan, että olen kai ajanut jonkin terävän päältä tai jotain, kunnes eräs samassa talossa asuva nainen varoitteli, että joku äijä käy siellä toisinaan tyhjentämässä/rikkomassa renkaita. Olin vaan että great, ihanaa asua näin "hyvällä" alueella.

Mulla on pari maasturia lähtenyt kans muinoin... tosin jo vuosina 1997 ja 2003. Molemmat oli jotain 4000-4500mk:n fillareita joten ei mitään super-pelejä kuitenkaan.

Ensimmäinen sykkeli vietiin rauhalliselta omakotialueelta ja siinä pääsi aamulla vesinauru kun huomasin tapahtuneen. Tuosta sain vakuutuksista hyvin takas, mutta toinen kun oli jo 6v vanha niin ei jaksanut sen kummemmin tuhlata siihen ajatuksia (vakuutuksia mulla ei enää silloin ollut).

Täysin omaa tyhmyyttäni lähti tuo jälkimmäinen kun en jaksanut laittaa sitä kellariin jemmaan vaan jätin kerrostalon pihalle. Tuohon aikaan ei kyllä edes vituttanut pyörän häviäminen kun oli muitakin ongelmia. Siihen oli ensilumikin tullut jo fillarin päälle kun viimeisen kerran tuon näin.

Muistuu mieleen tosin hauska tapahtuma kun varmaan pari kuukautta ennen tota jälkimmäistä varkautta, oli joku pöllinyt toisen nousukahvoista ja koittanut saada toistakin irti, onnistumatta. Laitoin alakerran ilmoitustaululle viestin jotenkin tyyliin että "...sinä joka pöllit nousukahvan, palauta se mulle tai tule hakemaan kuusiokoloavain jotta saat sen toisenkin irti kun en tee yhdellä mitään...".

Naureskeltiin kaverin kanssa että taisi joku vittumaisuuttaan viedä sitten koko fillarin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom