vararengas, avitcid..

Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
178
Eli eli kevään dieetti palttiarallaa puolessa välissä ja nyt sitten tuli pieni kyssäri aamulenkkeilystä tyhjällä mahalla. Siis mihin tuo juuri tyhjällä mahalla jolkottelu oikein perustuu, kun en itse keksi mitään varsinaista syytä? Tottahan se käveleskelyyn tarvittava energia otetaan hiilarivarastoista ja sen jälkeen sitten siitä pelastusrenkaasta, kun kerran muuta ei ole tarjolla, mutta köpöttelyreissun jälkeenhän sitä taas syöpötellään ja avot -varastot taas täyteen sapuskaa. Jos siis joku osaisi hienosti selittää koko homman, niin olisi jepu homma.

Toinen pienimuotoinen kysymys olisi raskausarvista. Itellä olkavarret, kainalot ja perse on kuin olisi ilveksen syötäväksi joutuneella, joten millä ihmeellä voisi näiden arpien syntymistä ehkäistä, ettei parin vuoden päästä näytä siltä kuin olisi vähän isompikin kisu käynyt kylässä? Avitcidia™ olen kyllä käyttänyt vaalentelemaan rantuja, mutta eipä ole nuo valkoiset vauhtiraidatkaan kovin sporttisen näköisiä.. Ihme kyllä näitä jälkiä tulee ihan näin dieetilläkin(110kg-->100kg) mm. reisiin, vaikka ympärysmitasta on jo hurhat kaksi senttiä lähtenyt. Vai pitääkös tässä vaan unohtaa koko asia ja kasvaa vain isoksi -ei aikuiseksi? Eli se olen sitten minä, jos näette seepran näköisen tyypin kesäsellä jodlaamassa Oulun naltsussa. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hep, sulla on tyhjä maha niin kaikki energia poltetaan sitten rasvoista. Olikos se että vasta 40minuutin jälkeen elimistö alkaa työstämään rasvoja energiaksi
 
Eli se olen sitten minä, jos näette seepran näköisen tyypin kesäsellä jodlaamassa Oulun naltsussa. :D [/B][/QUOTE]

Niin tai sitten minä!
Minulla kans meinaa tulla noita arpia tosi helposti. Täytynee vain tyytyä kohtaloonsa ja syyttää vanhempiaan, sillä on saanut heikon ihotyypin perimänä. Hauikset ja tisulit ovat saaneet treeneistä johtuen ihan kivat rannut ja masussakin ja grillikyljissä on huomattava kokoelma muistuttamassa niistä ihanista roskaruokahetkistä.

Paita päällä joka säällä!
 
Raskausarvet on kyllä pirullisia. Itsellekkin tulee tosi helposti.

Onko kukaan kysynyt paljonko maksaa lääkärillä poistaminen.
Tietenkin se riippuu arpien määrästä, mutta sellanen about määrä? Eikö noi häivytykset tehdä jollain laserilla?
 
Viimeksi muokattu:
No niinhän se on että aamulenkit perustuu justiinsa siihen että se kaikki energia otetaan niistä humppakahvoista. Mutta kyllä se rasva muutenkin palaa jos ei aamulenkit maistu. Tarvii vaan tehä töitä sen eteen!

Ja noista raskausarvista sen verran etten oo itelleni sellasia vielä onnistunu hankkimaan. Pieni kun kerran olen:p
 
joo noi raskaus arvet on kyl vittumaisia! itellä olkapäät, rinta ja hauis&kyynärvarret ovat niitä paikkoja jossa arvet ovat ja pysyvät!! on se vittumaista tuolla vedätellä pitkähihainen paita päällä kesälläkin...mutta eipä iho pala auringossa (koska sekin on ongelma)...:rolleyes:
 
Ääh, ei niillä arvilla väliä! Näkeepähän jengi et on kasvanu! :D Mä vejän kesällä semmosis kuteis ku haluun.
 
Kysyin noita hintoja ja tuollaisen sain vastauksena.

<klip>
hei, kiitos yhteydenotostasi. Raskausarpia häivytetään yleensä joko hionnalla tai laserilla, kummassakin samanlainen jälkihoito, hionta voimakkaampi hoito ja jälkihoito on hiukan pidempiaikainen. Näin alueesta saa aina n. puolet paremman. Leikkaamalla arvet pois yksitellen on suuri työ ja näin myös kustannukset nousevat. Pitää nähdä arvet ennen kuin voi sanoa, mikä on oikea hoitomuoto ja mitkä ovat kustannukset. Suunnilleen hinta laserilla tai hionnalla on n. 8000-12000mk kyseiselle alueelle.
<\kilp>
 
Niin on.Mutta kaikki maksaa.Kapitalismin kirous.
Vielä jos ymmärsin oikein niin niitä vain häivytettän. Eli niistä ei pääse kokonaan eroon.
 
Originally posted by fish
Tosin taitaa olla aika kallista käydä yksityisen sektorin kauneuskirurgilla...

Niinhän minä sanoin... mutta kyllähän "kauneuskirurgiaa" suoritetaan julkisen sektorin sairaaloissa, tosin en tiedä miten niihin pääsee, pääasiassahan ne hoitaa sairauksista yms. johtuvia kosmeettisia haittoja.

Soitto HUS:iin tms. voisi selvittää tota puolta.
 
Originally posted by fish


Niinhän minä sanoin... mutta kyllähän "kauneuskirurgiaa" suoritetaan julkisen sektorin sairaaloissa, tosin en tiedä miten niihin pääsee, pääasiassahan ne hoitaa sairauksista yms. johtuvia kosmeettisia haittoja.

Soitto HUS:iin tms. voisi selvittää tota puolta.

Korvauksen alaiseksi lasketaan jos se vaikuttaa negatiivisesti sinun elämän laatuun. Noi arvet voivat aiheutta draumoja sinulle niin että et voi mennä esim uimaan tai yleiseen saunaan.Muistankoha ihan väärin. Mutta kysyvä ei tieltä eksy.
 
LOL, painoin joskus 140 kg ja niiltä ajoilta jäi aika kivat arvet joka paikkaan. Mulla on noita arpia kaikkialla, mutta en ota niistä mitään huolta. Mun mielestä ne on ihan COOL juttu.
 
Avitcid?

Häivyttääkö toi raskausarpiaki? Ittellä toi on ollu naaman kukkimista varten. Kaapissa oli viel pari purnukkaa. Toihan on aika voimakasta tavaraa, ei mitään clerasilii :)

Vähän offtopic. Mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.
 
Viimeksi muokattu:
avitcidi

Joo kyllä se ainakin vaalentaa noita tummia arpia jo parissa viikossa. Pistää kyllä ainakin itellä tosin estiksi ihon punoittamaan, mutta väliäkös sillä. :) Eli sitä vaan arville. Mutta mites pystyisi -edelleen- ehkäisemään koko arpien tuloa? Pitääkö tässä mennä eukon matkaan ostamaan jotain helvetin kallista bodylotionia.. Noh ei kuiteskaan. Jos vain antaisi arpien olla ja nauttisi räntäsateesta. :cool:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom