Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
vappuna käyn ensin päivällä salilla treenaa lihaksia vähän pumppiin, en silleen pahasti ettei sitten jaksa mitään, sillee et voi sitten illalla pullistella kartsalla. sen jälkeen veden perseet olalle ja lähden varmaanki kavereitten kyydillä joko raaheen tai ouluun. en tiiä vielä minne mut tärkeintä on se et pääsee riitaa haastamaan ja tappelemaan. se on mun vappusuunitelma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Vappu on varmasti kaikista pakkoryyppyjuhlista turhin eikä sitä tee yhtään turhemmaksi se, että en käytä alkoholia. Näkyisi muuten vappupäivä olevan torstai ja sehän tarkoittaa näköjään jalkapäivää. Siispä salille! :)

varmaan kuinka tylsälle se kuuloostaakin teen tänä vappuna poikkeuksen ja menen salille..keskiviikkona..nimittäin mulla on silloin kädet vuorossa..:D mut varmaan sit illemmalla pitää piipahtaa kaupunkissa katsomas et mikä meisinki siel on..mut selvänä kuitenkin ajattelin pysyä..:)

töissä

koneen ääressä toimistolla tod.näk kuten viime joulu ja ens jussi. yksinkun vielä elelee niin hyvä painaa ja sitten perheellisenä olla moiset päivät kotosalla, burnouttia odotellesa :rolleyes:

Vappu menee selvinpäin kaverin tupareissa keski-uudellamaalla ;) Baariin tuskin vaivaudutaan, siellä menee vaan hyvin alkanut ilta pilalle ja vappu baarissa on jotain aika kauhiaa... Vappupäivää vietetään sitten sään mukaan, joko ulkona syöden tai sisällä katsellen filmejä ;)

Kaikki herkut uppoo...dieetti on kaatunut niin usein, ettei yks vappu sitä pilaa :lol2:

Koska aloitin opiskelut 2002-syksyllä TTKK:lla, niin periaatteessa minun kuuluisi kai ryypätä koko vapunseutu ja sitten vappuaattona käydä Tammerkoskessa teekkarikasteessa, mutta koska en ole nytkään oikein juhlatuulella, niin jätänpä kyseiset riennot väliin.

Ryyppääminen ei ole oikein jaksanut enää innostaa viimeaikoina, minusta on kai tullut vanha ja entistäkin tylsempi. Eli töihin menen minäkin vappuna, oli tosin aivan vapaasti päätettävissäni, mutta kotona istuminenkaan ei jaksa oikein napata.

Originally posted by Jylli81
Koska aloitin opiskelut 2002-syksyllä TTKK:lla, niin periaatteessa minun kuuluisi kai ryypätä koko vapunseutu ja sitten vappuaattona käydä Tammerkoskessa teekkarikasteessa, mutta koska en ole nytkään oikein juhlatuulella, niin jätänpä kyseiset riennot väliin.

Vappu on sinänsä kyllä hyvä juhla, kun se on niitä harvoja, joita kristityt eivät ole omineet. Mutta mäkin muistelen viettäneeni vappua paljon railakkaammin ennen "teekkariuttani". Tänä vuonna painaa jo harkkatyötkin sen verran lahjakkaasti päälle, ettei olis ees aikaa juosta kaikissa pileissä ja kissanristiäisissä. Muuteskin useimmiten vapun aikaan on ihan liian viileet ilmat rentoon pussikaljoitteluun yms.

Kuivaa vappua vietän. Neljä päivää kestäneen pääsiäisrännin jälkeen kun on edelleen fyysisesti, taloudellisesti ja etenkin henkisesti romuna, yöt pyörii sängyssä lakana rektaalissa, ei VOI tehdä muuta kuin kelailla vähän suhdettaan kuningas alkoholiin. Jos ei tunne kykenevänsä enää kohtuu juomiseen niin sitten pitääpi unohtaa koko touhu :(

Kyl kai täytyy vetästä perinteiset tonaki päivänä. Tippaleipää ja "muutama" suuntaa antava. Mutta kiltisti niiku aina :evil:

Originally posted by Mike
Töissä, voipi olla suhteellisen raskas ilta. :(
Hirveessä pumpissa ovelle seisomaan karatepuku päällä hihat käärittynä,poistaa stressin...:evil:

Olikos se tällä palstalla, kun joku laittoi linkin sinne simaohjeeseen?

Joka tapauksessa, äsken maistoin ja jumankekka et tuli hyvää! Noista mittareista nyt ei varmaan tiedä, mutt 11% se näytti. Ohjeen mukaan piti tulla kai 8 volttista.
No, aivan sama, kunhan on juotavaa...

:kippis1:

Originally posted by Tonza
Olikos se tällä palstalla, kun joku laittoi linkin sinne simaohjeeseen?

Pistäs yleiseen jakoon se ohje. Tai mailaa/privaa kuitenkin mulle. :kippis1:

Toivottavasti ja luultavasti töissä. Jos ei töissä niin sitten lievissä löylyissä :kippis1:. Penalle ei kuitenkaan pidä antaa valtaa, on niin paljon tenttejä että yksikin päivä löylyssä tai krapulassa vie turmioon :evil:.

Wappu menee off-kunnossa Ökysannassa (??)
nauttien hyvästä seurasta, juomasta ja ruuasta!!

Jaa-a, ois 4:n päivän vapaa. Mitään suunnitelmia ei ole, todennäk en juhli kummemmin, hiukan jos maistelis jonakin päivänä. :kippis1: Jos hyvät kelit niin rullaluistelukauden avaan ja salillakin normaalisti.

Originally posted by Jortsu
Kuivaa vappua vietän. Neljä päivää kestäneen pääsiäisrännin jälkeen kun on edelleen fyysisesti, taloudellisesti ja etenkin henkisesti romuna, yöt pyörii sängyssä lakana rektaalissa, ei VOI tehdä muuta kuin kelailla vähän suhdettaan kuningas alkoholiin. Jos ei tunne kykenevänsä enää kohtuu juomiseen niin sitten pitääpi unohtaa koko touhu :(

Voihan perskule. Mulla on precis sama tilanne, voin yhtyä tuohon IHAN täysin!! Poikkeus tosin se, että mun pääsiäisrumba kesti "vaan" kolme päivää. Hirveet painajaiset piinaa unissa eikä enää tiedä mitä on oikeasti tapahtunu ja mitä ei :itku: .
Onneksi en oo yksin tilanteessani :lol2:

Juup! Yhdyn edelliseen....

Oli mukava yö kun sattui katsomaan jonkun ydinsota dokkarin ennen kuin nukahti... :eek:

Vappuna jotain rentoa, voisi vaikka sekoittaa protskut soodaan niin saisi pakkis tyylisen sihi-juoman :kippis1:

Ja pakollinen David! :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom