Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Mä meen eka salille, mutta kaupungille varmaan joskus 12 pintaan. Harjulla piipahdan ainakin, mutta varmaan myös keskustassa tulee hiippailtua hetki. Nakkaa tuopilla takaraivoon, jos näkyy!

Ja eilistä yhtä olusta lukuunottamatta täysin viinatta. Ihanaa ollu olla vaan, käydä saunassa ja syödä hyvin.

Me mennään perinteisesti vappukulkueessa. Ei mitään ideologista mulla tuossa, mukava perinne vain. Siitä sitten poiketaan sivuun ja varmaan taas Sohwiin oluelle/lonkerolle/limpparille ja siitä sitten johonkin. Nakkaan litran tuopilla jos näen. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vappu on työläisten juhla ja mä oon ylempi toimihenkilö. Oon aina skipannut vapun sen jälkeen kun opiskelut päättyivät. Torilla vois käydä kattoos kyllä.

Jos et ole yrityksen omistaja, olet duunari siinä missä me muutkin. ;) Ei ole syy skipata.

Jos et ole yrityksen omistaja, olet duunari siinä missä me muutkin. ;) Ei ole syy skipata.

Joo kunha tyhmän jutun heitin. Duunarihan mä oon.

Nyt meen duunaamaan sen takarenkaan. Se on moikka.

Pitkästä aikaa vappun aikaan vapaalla, eilen kaveria kuskasin töitten jälkeen kylillä ja hiljasta oli. Gorillapukuun sonnustautuneelle kaverille kuiten saatiin hörähtää ku kekkuloi liikennevaloissa:)

Joo kunha tyhmän jutun heitin. Duunarihan mä oon.

Nyt meen duunaamaan sen takarenkaan. Se on moikka.

Juu ja vitsinä tuon heitin. Kaikki joiden palkan maksaa joku muu, on duunareita. Eli et pääse nyt laistamaan vappujuhlista. Pakko lähteä keskustaan häröileen.

Renkaat tuli vaihdettuu toiseenkin autoon jo toissapäivänä.

Törkeen kylmä tuuli täällä Jyväskylässä. Muuten ihan kiva kun aurinko paistaa...

Tämä wappu meni selvinpäin (tai noh 4 lonkeroa) ja olihan se nyt helvetin tylsää :face:

No eipä ole krapulaa, ja tänään saa ehkä jotakin aikaseksikin, eli kompensoi sentään hieman. Painelis vaikka pihalle :thumbs:

Äh, lievää off topicia, mutta menköön. Aikoinaan intissä oli muuan heppu, joka oli muistaakseni historian pääaineopiskelija, kuului joihinkin maanpuolustushenkisiin perinnekiltoihin/järjestöihin, ihaili aatelisia (siis oikeita), tunsi niitä ja kenraaleja ihan nimeltä aika monta, kertoili joistain niistä ihailevaan sävyyn juttuja, että miten sekin elää oikeasti miljoonaperinnöillään, mutta ihan vaan harrastuksekseen tekee järjestössä tai kerhossa X hommia jonkun 10h/vko. Sitten eräs kerta multa paloi käämi ko hepun kanssa ja räksytin sille suunnilleen että "Tajuatko, että tuo sun ihannointi on täysin naurettavaa pelleilyä? Sinä, kuten minäkin, tullaan aina olemaan työläisiä, matalammalla tai korkeammalla palkalla, mutta työläisiä kumminkin. Puhuit juuri niistä aniharvoista ihmisistä, ketkä eivät ole työläisiä, vaan omistajia, eli aitoja kapitalisteja ja porvareita. Vaikka tienaisit 100000mk/kk (elettiin siis markka-aikaa) työstäsi palkkaa, olisit silti palkkatyöläinen.". Eipä sillä, ihan hyvä tyyppi oli muuten kyseessä ja tultiin juttuun, mutta tuo asia joskus tympi, miten hän vaikutti siltä, että yritti noiden porvarien ja kenraalien kanssa hengaamalla ikäänkuin imeä itteensä jotain ylempää hienostohenkeä. Ei se niin onnistu, vaikka kyllähän moni tuommoista yrittää.

Selvinpäin se vappu meni niinkuin uumoilin, ja olin iha kiva ilta.

Oli "kiva" huomata että nämä nuoret juhlijat fiksusti käyttivät tuota talon edessä olevaa vartiovuorenrinnettä käymälänään (Turussa), hirveän toikkaroinnin ja ähellyksen jälkeen pääsevät näkösuojaan muilta juhlijoilta mutta eivät tajunneet etä siinä 30m päässä on kerrostaloja ja väkeä parvekkeella grillaamassa. Ei mitään, siihen vaan housut nilkkoihin ja kyykkypissalle, ja tätä jatkui koko illan :D Nyt on rinne täynnä paskapaperirullia ja pieniä valkoisia kekoja siellä täällä.. :face:

Selvinpäin se vappu meni niinkuin uumoilin, ja olin iha kiva ilta.

Oli "kiva" huomata että nämä nuoret juhlijat fiksusti käyttivät tuota talon edessä olevaa vartiovuorenrinnettä käymälänään (Turussa), hirveän toikkaroinnin ja ähellyksen jälkeen pääsevät näkösuojaan muilta juhlijoilta mutta eivät tajunneet etä siinä 30m päässä on kerrostaloja ja väkeä parvekkeella grillaamassa. Ei mitään, siihen vaan housut nilkkoihin ja kyykkypissalle, ja tätä jatkui koko illan :D Nyt on rinne täynnä paskapaperirullia ja pieniä valkoisia kekoja siellä täällä.. :face:

No mut mietippä sen pariskunnan fiiliksiä jotka on kännisessä vappukiimassaan ajatellu et pakko päästä panemaan ja valinneet saman suojaisan paikan et saavat olla hieman rauhassa. Parhaassa tapauksessa vaatteet haisee kuselle&paskalle ja kohta löytyy naamavärkki youtubesta ku joku on päättäny ottaa livekuvaa paremmalla kalustolla grillausten ohessa :D

ot: eikös parvekegrillaus ollu aikalailla kiellettyä toimintaa kun siitä pari vuotta takaperin oli isompaaki juttua julkisuudessa? Vai onko se ihan taloyhtiökohtanen päätös?

Jos vaikka lähtis salille. Eilen meinas mennä hermot kun jossain tässä korttelissa huudatettiin jotain ghettoblasteria ja paskaa musaa. Vetäsin Maranzin järeen päätteen -13db, 5 Helium kakkosta ja Impact 400 laulamaan Battlefieldiä Xboxilla. Tavarat alkoi tippumaan paikoiltaan, joten piti himmata volaa pahimmissa kohdissa.

Jos vaikka lähtis salille. Eilen meinas mennä hermot kun jossain tässä korttelissa huudatettiin jotain ghettoblasteria ja paskaa musaa. Vetäsin Maranzin järeen päätteen -13db, 5 Helium kakkosta ja Impact 400 laulamaan Battlefieldiä Xboxilla. Tavarat alkoi tippumaan paikoiltaan, joten piti himmata volaa pahimmissa kohdissa.

Oisit Mike tullu kuvaa Renegade festareille! Ois bassoaki riittäny :D

Itte heräsin yöllä siihen, kun yläkerran naapurit silitteli toisiaan ilmeisesti nyrkkeilemällä. Nainen huusi kun riivattu ja hirvee kolina. Hetken mietin, että meen oven taakse rimputtaan ovikelloo ja haukun ne molemmat. En sit kuitenkaan uskaltanu, vaan heitin peiton korville ja jatkoin unia. Ihmisistä tulee mukavia kun ne juo liikaa...

No mut mietippä sen pariskunnan fiiliksiä jotka on kännisessä vappukiimassaan ajatellu et pakko päästä panemaan ja valinneet saman suojaisan paikan et saavat olla hieman rauhassa. Parhaassa tapauksessa vaatteet haisee kuselle&paskalle ja kohta löytyy naamavärkki youtubesta ku joku on päättäny ottaa livekuvaa paremmalla kalustolla grillausten ohessa :D

ot: eikös parvekegrillaus ollu aikalailla kiellettyä toimintaa kun siitä pari vuotta takaperin oli isompaaki juttua julkisuudessa? Vai onko se ihan taloyhtiökohtanen päätös?

Haha toi ois paha ku päätyy tubeen :D

Hiiligrillien käyttö ja hyvin usein kaasugrillien käyttö parvekkeella on ehdottomasti kielletty koska ne tuottaa liekkiä. Mutta sähkögrilliä saa lähes poikkeuksetta käyttää. Useimmissa taloyhtiöissä on säännöissä mainittu että grillaaminen parvekkeella kielletty. Mutta se on oikeaasti vain mustaa valkoisella, vaikka grillaisit parvekkeella sähkögrillillä ei kukaan voi puuttua siihen, siinä oli joku lakipykälä takana. Sähkögrillillä grillaaminen ei ole peruste häädölle yms, vaikka isännöitsijä tulis oven taakse kolkuttelemaan niin sun ei tarvi noteerata sitä millään tavalla.

Naapurit ei tosin vaan aina tykkää jos kärvennät jotain lihaa parvekkeella koko kesän.

Mike pistä kuvia kunnostas , oot kuitenkin aikamoinen lihaskimppu.

Ai vittu kun tuli oltua tuiskees koko vappu taas aivan normaaliin tapaan! Tänää ei varmaa enää tuu juotua ainakaan kunnon kännejä et jaksaa huomenna duuniin.

Itte heräsin yöllä siihen, kun yläkerran naapurit silitteli toisiaan ilmeisesti nyrkkeilemällä. Nainen huusi kun riivattu ja hirvee kolina. Hetken mietin, että meen oven taakse rimputtaan ovikelloo ja haukun ne molemmat. En sit kuitenkaan uskaltanu, vaan heitin peiton korville ja jatkoin unia. Ihmisistä tulee mukavia kun ne juo liikaa...

Asutko sä mun talossa? :D puol kahdelta alko sellanen huuto ja mekastus ja ilmeisesti naisosapuoli pisti paikkoja matalaksi oikein urakalla.

Ei tiiä :D Eipä varmaan ollu yks tai kaks taloa jossa sama episodi oli viime yönä. Jostain luin että pelkkiä lastensuojeluilmoituksia tuli yli 40...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom