Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Työnantaja järjesti toimintaa ensi yölle, joten selvinpäin tai ehkä korkeintaan pienessä univajeen aiheuttamassa pöhnässä mennään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylsyyksissäni kävin Visionin kanssa kuvaamassa päivällä taustaa tähän.

alus.jpg

Voisi lähteä jo nukkumaan. Hyvissä ajoin aamuseitsemältä voi sitten lähteä aamulenkille. Voisi kokeilla vaikka HIITiä tai jotain muuta kivaa.

Lasketaanko tää nyt selväksi vapuksi vai ei, kun olen ottanut pari huikkaa Baileysia 12km iltakävelystä palautumiseen? Huomenna on sitten selkäpäivä. Toivottavasti kaikilla on darra, että saisi treenata rauhassa.

Mä oon nähnyt tarpeeksi monta vappua, että ei jaksa enää kiinnostaa tippaakaan.

Touhupäivä takana ja lapset olleet jo aikansa nukkumassa. Nyt korkkaan kaapista yhden siiderin ja katsoon tallennuksia boxilta
ja nukkuun. Mukavan rento olo.

Katon the guardia. Välillä pakkista lukemaan ja vastaileen s-posteihin.
Guard on muuten toosi hauska. Kannattaa katsoo.

Juomavalinta: Angry bird

Aamulla kiitos seisoo, vaikka ois tehny mieli jatkaa juomista. Hyvät bileet hotellissa ja paljon viinaa, mutt vetäydyin 4 kaljan jälkeen himaan. Ja aamulla salille <3

Huvittavaa oli taas seurata kaupungilla tulevaisuuden toivojen örvellystä.. Ja tottakai kavereidenkin piti päästä aukomaan siitä, että halusin viettää päivän ilman alkoholia. Miten se voikin joillekin olla niin kova pala nieltäväksi. Voishan sitä tietysti itsekin arvostella muiden tekemisiä mutta kun ei vaan kiinnosta. Kivaa oli kyllä muuten, ei siinä mitään. Nyt laatufutista koneelta ja aamulla jaksaa juosta pallon perässä huomattavasti paremmin kuin hirveässä krapulassa. Join kyllä lasin punkkua eli ei tässä ihan nollalinjalla menty :)

16h työpäivä menossa. Että Hyvää juhannusta, eiku vappua kaikille. No menihän se joulu ja uusivuosikin samoissa merkeissä että mikäs tässä.

Onko vappuna mikään pikkukauppakaan auki vai mennäänkö sillä mitä nyt on kaapissa? Offtopic, mutta selvin päin kirjoitettu

Alkaa joka juhlapyhän jälkeen tuntua yhä enemmissä määrin turhalta koko juominen. Herkkusuuna tietenkin juhlapyhät on kivoja ja lomat kelepaa aina.

Onnistuuko semmonen että tästä pikkuhiljaa lopettaisi juomisen vai pitäskö julistautua absolutistiksi? Tommoset leimaavat tittelit kyllä kuulostaa tyhmiltä, mieluummin sen liittäisi ihmiseen piirteenä.

Eipä ollu sen kummempi päivä ku mikään muukaan. Grillailtua tuli ja syötyä hyvin, makkaraa salaattia ja pihivä meni sopiva määrä, ja oli hyvää.

Missaankohan mä paljon kun jumitan himassa enkä lähde katsomaan Helsingin legendaariseksikin muodostunutta vappua?

Jotkut pikkusiwat on auki ja toki aakkosasemat jotka ovat myyneet sielunsa pirulle jo vuosia sitten.

Miten musta tuntuu että pirukin huoraa bonuspisteiden perässä ja maksaa ottamillaan sieluilla s-korttia pois, sen verran valtaa tuntuu SOK:lla olevan... Mutta kyllä mulle kelpaa kunhan jotain syötävää löytää

^ Mitä siinä vois missata? Korkeintaan sen et jengi vetää tuhannen päissään pitkin stadin katuja. Ja toki sen voi missata ettei joudu taksijonossa venaan neljää tuntia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom