Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Selvänä ollaan. Kerran oon juonu 15v koltiaisena vappuna, mutta sen jälkee en. Ite en oikeen vapusta oo koskaan niin perustanu. Kuskin ilmotuksen laitoin facebookkiin ja muutman keikan jo heittäny. Kivaa nähä vanhoja kavereita, saa hyvin rahaa ja auto täynnä nättejä tyttöjä :rolleyes: + haen tänää yhen tytön baarista pilkun jälkee, joka on ilmeisesti meikää ihastunu, joten mahdollisuus itse syntiin on 60/50 :pano:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Mä en ole koskaan perustanu näistä muka juhlapäivistä. Ei ole viina maistunu yhtään paremmalta. Väitän et nämä joulut vaput juhannukset ja muut ristiäiset on enemmän kauppiaiden aikaansaannoksia ku mitään muuta.

^ Mitä siinä vois missata? Korkeintaan sen et jengi vetää tuhannen päissään pitkin stadin katuja. Ja toki sen voi missata ettei joudu taksijonossa venaan neljää tuntia.

No emmä tiä. Stadin vappua on aina hehkutettu kokemisen arvoiseksi. Noh, kokematta jää. Kävin äsken 10min kävelyllä ja poltin röökin. Riitti jo se huomio että kaikki baarit täälläkin ihan tupaten täynnä ja jonoa pihalle asti.

Ite oon ollu joka juhannus selvänä ja tosiaan vaan yhtenä vappuna juonu. Parina viime pääsiäisenä ollaa menty porukalla mökille, mutta sekin sen takia kun kaikilla lomaa ja pitkä vkl. Omasta mielestä nää juhlapyhien "pakko juua/juhlia" meininki on vähän perseestä. Olihan tänään ihan nätti ja lämmin keli, mutta on näitäkin nähty että vettä tihkuttaa, taivas on harmaa ja ilman on kolea. Silti ollaan hienoissa juhla vaatteissa ulkona tärisemässä juomat kädessä ja varmasti on tosi kivaa ja hulvattoman hauskaa. Tämä ei olllu moralisointia, käytän itskkin alkoholia ja juhlin joskus :)

No emmä tiä. Stadin vappua on aina hehkutettu kokemisen arvoiseksi. Noh, kokematta jää. Kävin äsken 10min kävelyllä ja poltin röökin. Riitti jo se huomio että kaikki baarit täälläkin ihan tupaten täynnä ja jonoa pihalle asti.

Tonki röökin sijasta olisit voinu vetää vapoa :D. Olen olu Stadin vappua viettämässä monet kerrat, paskat se ole sen kummempi päivä ku mikään muukaan. Ihmiset on päissään ja taksia on vaikea saada.

Töissä ollaan, hirvee kiire... :eek:

Tonki röökin sijasta olisit voinu vetää vapoa :D. Olen olu Stadin vappua viettämässä monet kerrat, paskat se ole sen kummempi päivä ku mikään muukaan. Ihmiset on päissään ja taksia on vaikea saada.

En oo siirtyny vapoon, vielä. Mike on kyllä yrittäny kovasti ylipuhua :D

En mä mtn taksia ois venaillukkaan, sporalla tai metrolla olisin voinu ytimessä hetkeksi piipahtaa kun olis tossa aiemmin menny...

Hyvin meni selvinpäin, join perjantaina itteni pöydän alle (tai siis naispuoleisen kaverin kans samaan sänkyyn), lauantaina krapula ja morkkis, sunnuntaina himassa kalsarit leffoja katellen ja tänää sit autolla liikenteessä. Hassu juttu kyllä et tää ilta meni kaikkein paskimmin, käytiin nimittäin paikallisessa kebulassa välipalalla tuossa illalla ja seuraavan tunnin istuinki sit kaverin kylppärissä yrittäen pitää tavarat sisuksissa. Nyt on pakki sekasi, oksettava olo ja vituttaa ku jäi ilta kesken :( Pitäs vissii tässä iässä tajuta jo luovuttaa ja jäädä vaan kotia nukkumaan ku ei vanha kroppa jaksa...

Pari bissee meni. Nyt meni näin. Eka vappu selvinpäin sitten -90

Selvinpäin meni tämä vappu. Kavereille olin kuskina, ja tänä iltana jotenkin varmistu se että en enää koskaan halua juoda alkoholia. Viina on viisasten juomaa, paskanvitut sanon minä. Kun kerran selvinpäin käy baarin pihalla kattomassa sitä menoa, niin siitä on viisaus aika helvetin kaukana.

Duunista kotiuduttu, eli selvinpäin meni vappu. Huomenna viimeiset MP-ajotunnit ja käsittelykoe + inssi, sitten voikin olla pidemmän putken selvistä päin.

No ei Helsingin vapussa ole aattona mitään sen kummempaa koettavaa (ellei ole kiinnostunut Mantan patsaan lakituksesta), mutta vappupäivänä on ihan hauska suunnata Ullanlinnanmäelle (aamupäivällä/päivällä). Siellä on vapputunnelmaa.

No olutta otin, mutta ei voi sanoa että ois humalassa ollut. Eilisen päivän saldo sikspäkki kaljaa ja lasi vinkkua. Ensimmäinen kalja jo päivällä tuossa pihahommissa ja viimenen kympiltä illalla. No kohta AUTOLLA kaupunkiin, tosin auto varmaan jää sinne jos terassille mennään ja mittarilla himaan.

No olutta otin, mutta ei voi sanoa että ois humalassa ollut. Eilisen päivän saldo sikspäkki kaljaa ja lasi vinkkua. Ensimmäinen kalja jo päivällä tuossa pihahommissa ja viimenen kympiltä illalla. No kohta AUTOLLA kaupunkiin, tosin auto varmaan jää sinne jos terassille mennään ja mittarilla himaan.

Mä meen eka salille, mutta kaupungille varmaan joskus 12 pintaan. Harjulla piipahdan ainakin, mutta varmaan myös keskustassa tulee hiippailtua hetki. Nakkaa tuopilla takaraivoon, jos näkyy!

Ja eilistä yhtä olusta lukuunottamatta täysin viinatta. Ihanaa ollu olla vaan, käydä saunassa ja syödä hyvin.

Kyllä tää vappu näyttäisi menevän täysin selvin päin. Katsoin justiin Keskustorin vappuohjelmaa ja harkitsen, että fillaroisin keskustaan (koska on hyvä kelikin) ja osallistuisin vappumarssiin! :eek: Viimeksi ollut moisessa joskus pikkupoikana, kun vasemmistolainen äiti niihin aina osallistui ja tietty völjäsi mut mukaan. Voisihan se olla elämys, mutta olisiko orpoa niiden kolmen muun kanssa marssia? :D Pitää nyt vielä harkita.

vappu on työläisten juhla ja mä oon ylempi toimihenkilö. Oon aina skipannut vapun sen jälkeen kun opiskelut päättyivät. Torilla vois käydä kattoos kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom