Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Tänään vapputorilla käynti ja siellä jaksoikin olla ehkä kymmenen minuuttia. Metrilakupussin kanssa takasin kotio. Matkalla ihmettelin onko kaikilla suomalaisilla ylioppilailla trenssitakki? Sitä pidetään ilmeisesti vaatehuoneessa muu vuosi yo-lakin kanssa vappua odottamassa kun jengi sentään ymmärtää olla pitämättä moista hirveyttä normaalipäivinä.

En myös kertakaikkiaan ymmärrä tuota perinnettä mennä piknikille. Sitten palellaan koiranpaskojen päällä puistossa, juopotellaan ja syödään jotain fakin juustoa? Nuorison ördäys on sentään asiallista toimintaa.

Ahdistava juhla koko vappu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, ollaan varmaan kotosalla. Järveen matkaa puoltoista kilsaa, tuskin jaksaa lähtee käveleen.

Kännissä pystyy ihmetekoihin. Tai ainakin luulee pystyvänsä.

En olis uskonu että meen jo 21-vuotiaana näin päästäni sekaisin, mutta tää vappu tulee luultavasti vietettyä selvinpäin! :O Asiaan vaikuttaa aika vahvasti se, että viikonloppuna pitäis mennä juoksemaan Helsinkiin puolimaraton (ja tiedän että syyllistyn amatöörin selittelyyn..)

En olis uskonu että meen jo 21-vuotiaana näin päästäni sekaisin, mutta tää vappu tulee luultavasti vietettyä selvinpäin! :O Asiaan vaikuttaa aika vahvasti se, että viikonloppuna pitäis mennä juoksemaan Helsinkiin puolimaraton (ja tiedän että syyllistyn amatöörin selittelyyn..)

Määkin oon aika pahasti sekasin, 20-vuotiaana meinaan olla tän vapun selvinpäin :hyper:

Vittu mä niin paheksun noita vapun juhlijoita jotka ei ole selvinpäin. Itse kyykkään, mavetan ja posetan tangoissa koko vapun. Saatan jopa maalata itseni ruskealla maalilla ja ottaa itsestäni kuvia.

Toi on kunnon hardcore bodybuilding sacrificee! Ite puen täällä kyykkykenkiä jalkaan ja vedän tupperwaresta kylmät riisit ja kanat kitusiin (oli pakko lainaa). Sit vielä nopeat runkut bränzz warrenin treenipätkälle ja eikun menoksi. Huppu päähän ja mankkua poskille, nyt lähtee!

Vittu mä niin paheksun noita vapun juhlijoita jotka ei ole selvinpäin. Itse kyykkään, mavetan ja posetan tangoissa koko vapun. Saatan jopa maalata itseni ruskealla maalilla ja ottaa itsestäni kuvia.

Mahtava mies, rakastuin! Ei homolla tavalla.

Sama setti, jos en olisi nuhassa. Yks vapaapäivä ihmisillä ja sekin täytyy ryypätä, onhan tuosta viikonlopusta jo aikaa. + Se on hienoa ja siistein asia elämässä, mitä voi tehdä!

Ei tippaakaan, just tuli 5kk täyteen täysin ilman päihteitä:dance: Voisin sanoa että elämänlaatu hieman parantunut, mutta kyllä mun piti aika syvälle sukeltaa ennenkuin tajusin lopettaa. Hengissä selvittiin, hyvä näin. Jostain syystä en silti vaihtaisi päivääkään pois vaikka arvet jäi. Tulihan sikailtua:D eikä tarvitse vanhainkodissa valehdella.

Huonosti menee.

Akka on Turussa juhlimassa, kaikki kaverit on Oulussa tai jossain muualla ja varmasti tuhannen päissään. Minä oon ypöyksin keskellä korpea.

Ei tippaakaan, just tuli 5kk täyteen täysin ilman päihteitä:dance: Voisin sanoa että elämänlaatu hieman parantunut, mutta kyllä mun piti aika syvälle sukeltaa ennenkuin tajusin lopettaa. Hengissä selvittiin, hyvä näin. Jostain syystä en silti vaihtaisi päivääkään pois vaikka arvet jäi. Tulihan sikailtua:D eikä tarvitse vanhainkodissa valehdella.

Pohjalta saa voimaa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom