Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Mullakin vappu selvinpäin. Vois kyllä mennä jonnekkin, mutta ikää ei ole mihinkään baareihin ja mua ei nyt vaan kutsuta mihinkää bileisiin, koska kaikki olettaa ettei mua kiinnosta, ku oon mukamas nii HC. Vaikka suurimman osan ajasta abso olenkin niin ei se tarkoita etteikö mulle seura kelpais...

Timballe: Mulla ja ukolla oli eilen vähän isompi savotta tossa. Tapanin päivänä täällä päin oli vähän isompi myrsky ja puita kaatui ihan jumalattomasti koko paikkakunnalla. No isä sai luvan ottaa kaikki työpaikkansa metsässä kaatuneet puut tänne kotiin polttopuiksi, koska asumme puulämmitteisessä talossa (+puuhella ja -sauna ja takka). No silloin keväällä ensin pilkottiin ja vinssattiin niitä puita sieltä metsästä, mutta eilen isä oli hakenut jostain halkaisu koneen ja sitten olikin pienet puuhommat taas pystyssä. Pikku veli ensin "auttoi" halkaisukoneen kanssa, sillä välin kun olin salilla, mutta iltapäivällä sitten tuli painittua pari tuntia niiden lähemmäs satakiloisten pölkkyjen kanssa. Käy tollanenki salitreenistä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
536430_10150741487909735_598469734_9679696_496599375_n.jpg

Ton jälkeen tekee kyllä mieli vetää pää niin täyteen että huhhuh

0:55

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
..mua ei nyt vaan kutsuta mihinkää bileisiin, koska kaikki olettaa ettei mua kiinnosta, ku oon mukamas nii HC. Vaikka suurimman osan ajasta abso olenkin niin ei se tarkoita etteikö mulle seura kelpais...

Tervetuloa kerhoon. Näin meni omakin nuoruus. Nyt vanhana setänä on mukava miettiä mikä meni vikaan. :)

Mullakin vappu selvinpäin. Vois kyllä mennä jonnekkin, mutta ikää ei ole mihinkään baareihin ja mua ei nyt vaan kutsuta mihinkää bileisiin, koska kaikki olettaa ettei mua kiinnosta, ku oon mukamas nii HC. Vaikka suurimman osan ajasta abso olenkin niin ei se tarkoita etteikö mulle seura kelpais..

Nii in, itekki vasta 17, mutta pakko myöntää että silti meikällä tuli tää "elämään" herääminen vasta tässä vaiheessa. Vaikka haluaa punttitouhuja täysillä paahtaa niin jos muutama hyvä lonkero pilee koko homman, niin sitten pilaa, mieluummin minä silti vietän vappuni kavereiden kanssa hauskaa pitäessä ku kotona märistessä.

Tuli tossa kuitenki n. 2 vuotta istuttua kotona lähes koko aika ja käytyä vaan salilla ja koulussa niin perkele rupes passaamaan.

Nimim. Muutama lonkero ja hauskaa vappua vaan kaikille!

Join 2 lasia simaa, siinä on prosentteja melkein yks eli ei mennyt selvin päin tämäkään vappu.

C360_2012-04-30-16-42-08.jpg

Pieni PWO ateria. Vappu on päivä muiden joukossa, salilla käydään aivan normaalisti. Töllöstä näkyy Game of thronesin uusin jakso ja elämä hymyilee kun saa pepsi maxia :P

Ei menneet suunnitelmat yksiin tänä vuonna, viikonloppuna oli tiedossa mökki-ilta mutta peruuntui sitten menojen yms. vuoksi. Vituttaa hieman mutta tuleepahan vietettyä "hieman" rauhallisempi vappu kotosalla. Itellä rästissä 2 viimeisintä GoT jaksoa joten ne ainakin tulee katottua.

Selvinpäin menee vappu sekä ihan himassa datailessa päivän salitreenit meni hieman mönkään kiitokset eläkeläisten salivuorolle sekä salin aikaisemmalle kiinimenolle, mut katotaa sit tota selvinpäin tilannetta ens vuonna sit uusin näkökulmin.

Töllöstä näkyy Game of thronesin uusin jakso ja elämä hymyilee kun saa pepsi maxia :P

Koukuttava sarja muuten, vaikka ekasta tuotantokaudesta kyllä itse pidin enempi. Ja sama pätee herkästi myös Pepsi Maxiin. Siis tuo koukuttavuus. Helposti tohon narahtaa ja ennenpitkää koittaa hetki kun ei enää mikään riitä. Nimim. Pepsi Max-espresso. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom