Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by reino
Mutta itse asiassa juttuhan on niin, että jos kerran Turussa asut, niin todellisia vaihtoehtoja on vain yksi: Finnfighter's Gym!!! ;-)
Originally posted by nikke1
Oliko se siinä Bavarian vieressä? jospa sinne sitten joskus harmaassa tulevaisuudessa uskaltais.
Kipu on ystävä.
Originally posted by JJP
nikke1,
Mulla olis vielä parempi, näin yhdessä t- paidassa:
"Pain is just weakness leaving the body"
Näinhän se on :D
- JjP
Originally posted by PattiPete
Ei nyt kehtaisi Halmetta rueta mollaamaan, mutta kyllähän se vähän hölmösti teki kun juoksi suoraan päin ja näin antoi Couturelle helpon paikan ottaa maihin. Couture on kyllä niin hemmetin kova ja konenut noissa kehissä, että lopputulosta en ihmettele.
Originally posted by PattiPete
Pitäsköhän ostaa vittuillessaanHere Comes The Pain -paita.
Originally posted by alumiini
Halme on itse sanonut, että hänen oli tarkoitus lyödä heti alkuun Couturea päin näköä. En sitten tiedä mitä tapahtui, mutta ei lyönyt. Ja Halme sanoi vielä, että hän tiesi, ettei hänellä olisi ollut mitään mahdollisuuksia Couturea vastaan, jos matsi menee painimiseksi.
Originally posted by box
voiko ton matsin ladata netistä????????
Matsi oli pääasiallisesti maassa, Fedor löi Nogueiraa nassuun. Aika lailla samanlainen ottelu kuin Fedor vs. Heath.Originally posted by Pade
Seurailin tuota turnausta Sherdogin keskusteluforumilta ja niin siinä kävi että raskaan sarjan mestaruuskamppailussa Fedor Emelianenko voitti Minotauro Noqueiran. Ottelu kesti täyden ajan ja yksimielinen pistevoitto Fedorille. Oli Minotauro saanu aikamoista kyytiä, ainakin viesteistä päätellen.