Vapaaottelu / NHB

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by reino

Mutta itse asiassa juttuhan on niin, että jos kerran Turussa asut, niin todellisia vaihtoehtoja on vain yksi: Finnfighter's Gym!!! ;-)

Oliko se siinä Bavarian vieressä? jospa sinne sitten joskus harmaassa tulevaisuudessa uskaltais.

Originally posted by nikke1
Oliko se siinä Bavarian vieressä? jospa sinne sitten joskus harmaassa tulevaisuudessa uskaltais.

Bavarian kellarissa, joo. (Eipä sillä että itse olisin ikinä käynyt, Turuus...)

Vielä saattaisit ehtiä mukaan kevään BJJ-kurssille. Vetäjänä kiireestä kantapäähän tribaalitatuoitu pikkukaappi! ;-) Eihän sielläkään o pakko NHB-kehään heti hypätä, mutta tommonen kurssi antaisi kummasti uutta näkemystä painiin ja treenaamiseen yleensä. Rohkeesti mukaan vaan, yhtä aloittelijoita ne muutkin aloittelijat on! ;-)

Pitänee ainakin harkita. Kipu on ystävä.

Vielä kun hetken jaksaa odottaa niin saa Stone Coldin ?-paitoja, pitääkin ostaa heti useampia.

Jos joku aamu herään ilman kipua missään, olen luultavasti kuollut. Kyllä mies kivun kestää muttei häpeää. Jostain tuollaisiakin kuullut, tais olla Timo Rautiaisen suusta tuo viimeinen.

Originally posted by PattiPete
Ei nyt kehtaisi Halmetta rueta mollaamaan, mutta kyllähän se vähän hölmösti teki kun juoksi suoraan päin ja näin antoi Couturelle helpon paikan ottaa maihin. Couture on kyllä niin hemmetin kova ja konenut noissa kehissä, että lopputulosta en ihmettele.

Halme on itse sanonut, että hänen oli tarkoitus lyödä heti alkuun Couturea päin näköä. En sitten tiedä mitä tapahtui, mutta ei lyönyt. Ja Halme sanoi vielä, että hän tiesi, ettei hänellä olisi ollut mitään mahdollisuuksia Couturea vastaan, jos matsi menee painimiseksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by alumiini
Halme on itse sanonut, että hänen oli tarkoitus lyödä heti alkuun Couturea päin näköä. En sitten tiedä mitä tapahtui, mutta ei lyönyt. Ja Halme sanoi vielä, että hän tiesi, ettei hänellä olisi ollut mitään mahdollisuuksia Couturea vastaan, jos matsi menee painimiseksi.

voiko ton matsin ladata netistä????????

rumina sato ottaa, nykyään turkulaista, joachim hansenia vastaan matsin lähiaikoina. matsin voittjalle ufc soppari...

Ostin ultimatet 1-6 ja nannaa katottavaa on. Suosikki tappelija on ehkä Ken Shamrock, taitava jässikkä jolla on terve asenne. Tietääkö kukaan miten sais muita ultimate dvd:itä noiden vanhojen lisäks? Filmifriikeissä ja muissa ei oo valikoimaa kuin kutoseen asti, turnauksiahan on ollut paaaljon enemmän kuin kuusi.

Bob Sapp lyö kuin tytöt paitsi se sattuu enemmän. Sapp vs Nogueira matsissa Sappilla olisi ollu loistavia tilanteita päättää matsi lukolla mutta ei. seuraavan matsin Sapp voitti muuten lukotuksella niin eiköhän se iso poikakin ole saanu pikku vinkkejä alan miehiltä.

Mieluten katon Pride tahi K-1 kehässä:
Kovin äijä Nogueira
Kivoin äijä Rutten/ Rickson Gracie
Mukavin äijä Bob Schrijber (Pride 7:ssa osoitti todellisia herrasmiehen elkeitä ja ystävyyttä Matsui Daijiroa kohtaan)

mun UFC suosikit:

Mirko Filipovic und Kazushi Sakuraba..
molemmat pistaa hyvaa settii ja sakuraba
on varmaan sitkein aija mita tuol on..

Pride 25

Seurailin tuota turnausta Sherdogin keskusteluforumilta ja niin siinä kävi että raskaan sarjan mestaruuskamppailussa Fedor Emelianenko voitti Minotauro Noqueiran. Ottelu kesti täyden ajan ja yksimielinen pistevoitto Fedorille. Oli Minotauro saanu aikamoista kyytiä, ainakin viesteistä päätellen.

Re: Pride 25

Originally posted by Pade
Seurailin tuota turnausta Sherdogin keskusteluforumilta ja niin siinä kävi että raskaan sarjan mestaruuskamppailussa Fedor Emelianenko voitti Minotauro Noqueiran. Ottelu kesti täyden ajan ja yksimielinen pistevoitto Fedorille. Oli Minotauro saanu aikamoista kyytiä, ainakin viesteistä päätellen.
Matsi oli pääasiallisesti maassa, Fedor löi Nogueiraa nassuun. Aika lailla samanlainen ottelu kuin Fedor vs. Heath.
Nogueira yritti triangelii, armbarii, chicken wingii muttei kuitenkaan onnistunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom