Vapaaottelu / NHB

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pistät vaan ultimate fighting tai pride hakusanaksi. Pari eliitti hommaa mitä olen kazaalla hakenut on Mike Tyson's greatest hits ja Mike Tyson Collection. Se oli niin perkeleen kova ukko sillon 80-90 luvun vaihteessa. "The Champ". Sillähän on tässä kuussa matsikin taas. :)

Paras ottelija on Murilo Bustamante ja kovin kaikista on Rodrigo "Minotauro" Nogueira.

Lajeista jos valitaan yksi ja ainoa, se on Brazilian Jiu-Jitsu.

ajattelin vielä pidentää hieman tätä aihetta kysymällä ,että kuinka moni haluaisi mennä joskus vapaa-ottelu kehään?tai uskaltaisi mennä:D siis jos vastassa olis joku yhtäkokenut kuin sinä...itseäni kiinnostaisi joskus kokeillä mutta tuskin uskaltaisin..kickboxing riittää minulle:D

7-1.jpg

siinä 2 kovaa sälliä silva ja mirko filipovic...jostain syystä tykkään mirkosta enemmän.pitäs saada jostain toi matsi kokonaan

On ollut haaveena vapaaottelu tai shoottikehä. Saa nähdä jääkö haaveksi.

Vaatis aikamoista kokonaisvaltasta panostamista ihan vähintään vuoden, vaikka mulla treenitaustaa onkin...

Sellanen jolla on esim. vahva pystyottelutausta, jopa matsannu thai-/kickboxingissa, voi aika vähällä treenillä kavuta kehään noissakin... Keskittyy lähinnä harjoittelemaan maahanvientien estämistä ja sit vähän painia, siinäkin karkuunpääsemiseen panostaen, et voi nousta takas ylös, jos maihin joutuu.

Esim. just suosikkini Silvan ottelutyylihän on pystyottelua ja sitte se on lähinnä hyvä estään maahanvientejä. Toki osaa matossakin jotain, mutta jää siellä kyllä armotta noille brasssijutsumiehille.

Originally posted by Opiskelija

Esim. just suosikkini Silvan ottelutyylihän on pystyottelua ja sitte se on lähinnä hyvä estään maahanvientejä. Toki osaa matossakin jotain, mutta jää siellä kyllä armotta noille brasssijutsumiehille.

Joo, Silva on erinomainen estämään maahanvientejä. Noissa matseissa Sakurabaa vastaan se taito tuli hyvin esille.

Silvalla on muistaakseni on ruskea vyö BJJ:ssa. Ja pitää muistaa että Silva on jonkun verran isompi (=eri painoluokan miehiä) kuin Saku ja se helpottaa kummasti ottelun pitämistä pystyssä.

Originally posted by toni da rookie
ajattelin vielä pidentää hieman tätä aihetta kysymällä ,että kuinka moni haluaisi mennä joskus vapaa-ottelu kehään?tai uskaltaisi mennä:D siis jos vastassa olis joku yhtäkokenut kuin sinä...itseäni kiinnostaisi joskus kokeillä mutta tuskin uskaltaisin..kickboxing riittää minulle:D

Joo, on tullut jonkin verran oteltua vapaaottelua (harjoitusmielessä), mutta sitä ei voi verrata millään tavalla todelliseen otteluun, koska tarkoituksena noin treenauksen mielessä ei ole vahingossakaan vahingoittaa vastustajaa. Tosi ottelussa tulee mukaan monet asiat mitä et voi harjoittelemalla saada, esim oma luonne. Sanottaiskoon että luonteella on hyvin iso osa vapaaottelussa pärjäämiseen, sekä tietenkin pelon voittamisella. Kun adrenaali virtaa kehossa, on aivan eri asia otella tietyn kaavan mukaan, mikä voi olla joko hyväksi tai pahaksi.

Miten tossa Silva Vs. Filipovic matsissa kävi. ???

Edit: Tasapeli

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se oli erikoissäännöillä, ei pisteitä. Päätty ratkaisemattomana. Silva otteli aika teknisesti ja harkiten, ei ollenkaan sellasta raivomenoa kuin normaalisti.

Originally posted by Opiskelija
Se oli erikoissäännöillä, ei pisteitä. Päätty ratkaisemattomana. Silva otteli aika teknisesti ja harkiten, ei ollenkaan sellasta raivomenoa kuin normaalisti.

Silva kattelee aika mukavasti vastustajiaan ennen matseja ja saa jo näin etulyötiaseman "tuijottelullaan". On muten aika iso pää Silvalla, juuri sen näköinen että kestää iskuja eikä oo mikään lasileuka. :lol2:

Onko kukaan palstalaisista tilannu ulkomailta Pride Fc DVD-levyjä?
Hommasin tuon Visan ja oon kattellu noita olevan myynnissä alle 20 euron tuolla Amerikassa.
Onkohan hintansa arvoisia?

Varmasti on. Ainakin uudemmat mitä olen nähnyt niin kyllä. Ruttenin alkuselostukset/kevennykset tuo hyvän lisän.. :p Tekoon on siis panostettu eikä vain liitelty peräkkäin matseja.
Kansista näkee kunkin turneen nimekkäimmät ottelijat. Jos esim. Sakuraban, Silvan, Minotauron jne.. naama komeilee kannessa niin hyvää viihdettä on tiedossa.

Topicista vähän poiketen. Onko kukaan tilannu mitään noita K-1:ä. Mua kiinnostaa pikkasen enemmän ne, kuin nuoa mattopainit.

Itseäkin kiinnostais myös noi K 1:set. Olen nähnyt yhden turnauksen Eurosportilta ja se oli kyllä tosi hyvä.
Onko nuo Pride matsit enenmänkin mattopainia?
Sellainen ei muakaan hirveesti kiinnosta.
Entäs sit noi Ultimate Fightin Championship ja "häkkitappelu"
DVD:t, onko kokemuksia?

Mä oon kyllä kattonu noita UFC:n ensimmäisiä osia ja on ne ihan hyviä. Noita kaikkia levyjä saa ainakin filmifriikistä. Lukuun ottamatta K-1 levyjä.

K1 on kyllä ihan kunnon laji. Viime jouluna tuli tapitettua kotipuolessa kaikki ottelut kun tuli K1 World GP2002 uusintana Eurosportilta.
Jerome Le Banner oli kyllä kova sälli vaikka viimeinen ottelu Ernest Hoochin kanssa meni reisille. Kyllä täytyy hattua nostaa pojille kun sellaisiin kehiin nousevat, on joskus niin brutaalin näköistä hommaa :kippis1:
Hyviä otteluita oli myös Jerome Le Banner vs Mark Hunt ja Jerome Le Banner vs Musashi.
Tuollaista lajia Suomeenkin...

DC:lla saa helmii matsei osoitteesta 10mbit-5.myftp.org

Lempi ottelijat: vovchanchyn ja vanderlei silva. Silvan eläimellinen raivo ja soccer-kickit on niin kiihottavaa katottavaa
:p

Igorilla taas semmonen "ujo / hiljanen" esiintyminen on pop. Ei mittään suurempii uhoamisii vaan kättelee vastustajaa ja sitten alkaa paukkuu. Rampagen kanssa käydyssä ottelussa huomaa selvästi että igor alkaa pikkuhiljaa oppii myös jotain lukkoja matossa.

Vielä muistus mieleen että on mukavaa katsella kun silvan matseissa tuomari jostain syystä keskeyttää ottelun joksikin aikaa (esim. silva on pitänyt köysistä kiinni). Silva on ihan kärppänä "tökkimäs" sitä tuomarii pois eestä että pääsee takas möyhentämään vastustajaa.

Originally posted by toni da rookie

Mulla on suuri unelma :evil: otella vapaa ottelua, mut veikkaanpa että siihen menee vielä monta vuotta, ennen kuin ees uskaltaa johonkin porukkaan mukaan, sitä odotellessa haetaan härän massaa ja taitoa matolla ja pystyssä lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom