Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by MuayThai
Gracie
Tässä on semmonen sukunimi mikä on ehdottomasti legendaarisin UFC/PRIDEN historiassa. Gracien veljekset ovat oikeastaan Brasilian jujutsun kehittäjiä ja äärimmäisen hyviä tappelijoita. Nää näyttää sen että tappelua ei voiteta koolla vaan tekniikalla.
Originally posted by Matsku
Sano please miten sieltä IRONLIFESTÄ pystyy ladata
kun ei homma näytä pelaavaan, aina vaan se avaa
uudessa ikkunassa joka ei toimi!:joulu5:
Originally posted by Timber
BJJ on käytännössä vain mattojudoa. Ja joka väittää muuta niin saa esittää yhdenkin tekniikan bjj:stä joka ei ole judossa. Periaatteessa vain nimet on vaihettu englanniksi japanista.
Erik-loka sanoi:Mietin vaa ku katoin semmosta ihan ihme ultimate-videoo jossa ne skabas häkissä ja tuomaria ei ollu ollenkaa! Jos valmentaja katto et "nyt on vaaran paikka" ja ite skabaaja ei enää kyenny antaa merkkiä et kohta tulee "kuolo", ni ne heitti pyyhkeen häkkiin! välillä ihmettelin ku ne ei meinannu lopettaa sillonkaa ku ei olleet huomannu luovutusta! ...Ykskin otti semmosen vapaapotku matkan ja kengäs päähän ku toinen oli jo kontillaan ja aivan pihalla tilanteesta (tuomari olisi laittanut ajat sitten poikki)! siinä vaiheessa katoin jo et ny halkee nuppi, mut onneks ei vaan kaveri nousi muutaman minuutin jälkeen äijänä pystyyn! toi ei sit ollu mitää Wrestlingiä vaa kunnon mättöä!
minkäköhän videon oikee olin käsiini saanut!!
BJJboy sanoi:No, minä väitän muuta, BJJ ei ole käytännössä vain mattojudoa.
Alotanpa vaikka jalkalukoilla, niitä ei ole judossa, tai ainakaan niitä ei harjoitella. BJJ:ssä niitä harjoitellaan aktiivisesti. Tosin alempien vöiden kisoissa vain nilkkaan kohdistuvat lukot on sallittuja.
BJJboy sanoi:Maeda ei myöskään ikinä sanonut opettavansa judoa, kun asiasta on kysytty Helio Gracieltä.
lieska sanoi:Silvahan on ruskeavöinen brassi jujutsussa ja natsat vielä päälle eli tod. näk. pian mustavöinen. Tossa pride FC:ssä yoshidaa vastaan otettussa matsissa , yoshidan jää melkeen silvan triangeliin ja yoshida on kuitenkin judon olympia voittaja. Että voidaan sanoa , että silva osaa painia. Mutta kun osaa pystyä hyvin niin ei sitä suotta tarvitse ruveta painimaan.
Matsku sanoi:Minun käsittääkseni joka Vale Tudo kamppailussa
ei ole minkäänlaisia hanskoja, mutta huomioikaa
mitä vähemmän suojia ja ohuemmat hanskat sitä
vähemmän lyöntejä ja pystyottelua ja menee monesti
tylsästi maton puolelle.
No jokainen pitäköön mistä haluaa mutta mun makuun
on tyrmäykset!
:joulu8:
Stryker sanoi:Hullu jätkä votti muistaakseni Lukkopainin SM skabat 2 viikon reenillä, judosta useempi SM Miehet +90kg ja Valetudossa pieksi sen ison Ryssän nimeä en muista......