Vantaan pakkislaiset?

Tunnustaako tänää kukaan täältä käyneensä fitness24:ssa ? :puntti:
Pikkunen tauko edellisestä kerrasta ja taas ihan uudet naamat:wtf: Mut olihan sinne sentään tullut pilatesrulla viimekerran jälkeen :hyper:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuusulan ja Keravan Crossfit saleja katselinkin, mutta kumpikaan niistä ei myy muita kortteja kun kuukausikortteja. Se tulee vähän kalliiksi jos siellä treenaisi vaan kerran viikossa. Ja kertamaksukin noille saleille on järjetön 20€.
Ihme ettei tuollaista salia missään täälläpäin ole. Luulisi että moni muukin peruspunttaaja voisi CrossFit tyylistä treeniä tehdä silloin tällöin jos se jossain salilla olisi järkevään hintaan mahdollista.
Samaa olen tuskaillut itsekin. Itse teen treenit ihan normisalilla juuri siitä syystä, etten näe järkeä kalliiseen CF-salin kuukausimaksuun, jos treenaan 1-2 kertaa viikossa ja vielä oman ohjelman mukaan, eli en osallistuisi ohjatuille tunneille. Flamingon Elixialla on erikseen jonkunlainen tila toiminnalliseen harjoitteluun. Itse treenaan CMS salilla, jossa tilaa ja välineitä löytyy riittävästi, jos pystyy vähän katsomaan aikoja jolloin salille menee. Varmaan muualtakin löytyy, mutta niistä ei ole kokemusta. Välillä teen kehonpainotreenejä tai kahvakuulatreenejä ulkona.
 
Löytyyköhän ketään, joka käy Myyrmäen My Fitissä, tai on käynyt? Minkälaista laitekantaa ko. salilta löytyy etenkin jaloille ja selälle? Nykyisin tulee pumppailtua Martsarin Fitness24seiskassa, mutta siellä on omaan mieleen aivan helvetin huonot valikoimat juuri ko. lihasryhmille.. Etenkin jalkapuolella jää uupumaan hack ja KUNNOLLINEN jalkaprässi! Myös selkäosastolla olisi toivomisen varaa ylä/alataljojen kahvojen osalta, sekä vipuvarsi kulmasoutu olisi omaan makuun enemmän kuin toivottu! Ylipäätään noi painopakalliset vehkeet voisi korvata vipuvarsilaitteilla...
 
Tunnustaako tänää kukaan täältä käyneensä fitness24:ssa ? :puntti:
Pikkunen tauko edellisestä kerrasta ja taas ihan uudet naamat:wtf: Mut olihan sinne sentään tullut pilatesrulla viimekerran jälkeen :hyper:

Minä nyt ainakin tunnustan!:D Siellä on tullut nyt ehkä puolisen vuotta oltua, mutta kovasti kiinnostaisi joku toinen paikka, ihan vain omaan makuun puutteellisen laitekannan takia... My Fit voisi olla yksi varteenotettava, ja urheilutalollakin((?) myyrmäen uimahalli) tullut käytyä, eikä siinäkään suurta valittamisen aihetta ollut..

Sen verran tuli stalkattua, että näköjään Louhelassa päin asustat.. Itse majailen Uomatien varrella(lähellä k-markettia), joten melko lähellä täällä näitä pakkislaisia pyörii..:) Sen verran uusi myyrmäkeläinen olen, että on tullut täältä luettua, että Myyrbody oli aikoinaan tossa Uomatien kotipizzan talossa. Helkkari kun ei ole enään, ku ei olis matkaa ku 50m sinne!!!:face:
 
Ilmiannan osoitteeni, asun akvaariota vastapäätä... (fitness24...) Tosin aloin käymään myyrin kuntokeskuksessa, ehdottomasta paras sali jossa olen käynyt. Suosittelen !
 
Löytyyköhän ketään, joka käy Myyrmäen My Fitissä, tai on käynyt? Minkälaista laitekantaa ko. salilta löytyy etenkin jaloille ja selälle? Nykyisin tulee pumppailtua Martsarin Fitness24seiskassa, mutta siellä on omaan mieleen aivan helvetin huonot valikoimat juuri ko. lihasryhmille.. Etenkin jalkapuolella jää uupumaan hack ja KUNNOLLINEN jalkaprässi! Myös selkäosastolla olisi toivomisen varaa ylä/alataljojen kahvojen osalta, sekä vipuvarsi kulmasoutu olisi omaan makuun enemmän kuin toivottu! Ylipäätään noi painopakalliset vehkeet voisi korvata vipuvarsilaitteilla...

Mitä tämä My Fit maksaa kuukaudessa? Itseäni kiinnostaa myös tämä.
 
Muija ramppaa siellä MyFitissä. Ei se oo sen kummosempi kuulemma kuin se Fit24 eli perus "laitesali" ja vähän vapaita painoja. Tarkemmin nyt en muista tähän hätään mitä siellä on ku emäntä läks töihin, mut ainakin smithit, prässi ja käsittääkseni hack-konekin löytyy. En mene vannomaan ennenku emäntä tulee selvittämään tarkemmin.
KK-maksu on 30€ E: Ainiin toi 30€ -kk on 12kk määräaikanen systeemi ja ilman sitoutumista sen oli jokusen verran kalliimpi kuukaudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmiannan osoitteeni, asun akvaariota vastapäätä... (fitness24...) Tosin aloin käymään myyrin kuntokeskuksessa, ehdottomasta paras sali jossa olen käynyt. Suosittelen !

Onko tonne ilmainen tutustumiskäynti? Näytti kuvista just sellaiselta, kun salin kuuluu ollakin!:D Voi siis olla että jatkossa tuonne...:)
 
Onko jossain Vantaalla tai pohjois-Helsingissä joku toiminnallisen harjoittelun sali? Kiinnostaisi alkaa tekemään kerran-pari viikossa jotain CrossFit/toiminnallista treeniä. Harvoilla saleilla vaan taitaa olla siihen tilaa ja laitteita.

Nythän on aivan vasta avattu Vantaan Tammistoon Crossfit Vantaa. Kannattaa varmaan tsekata.

e. Siis näköjään huomenna avataan.
 
Nythän on aivan vasta avattu Vantaan Tammistoon Crossfit Vantaa. Kannattaa varmaan tsekata.

e. Siis näköjään huomenna avataan.

Loistavaa :) Vähän huonosti tuosta löytyy vielä tietoa, mutta täytyy käydä joskus paikan päällä ihmettelemässä.
 
Minä nyt ainakin tunnustan!:D Siellä on tullut nyt ehkä puolisen vuotta oltua, mutta kovasti kiinnostaisi joku toinen paikka, ihan vain omaan makuun puutteellisen laitekannan takia... My Fit voisi olla yksi varteenotettava, ja urheilutalollakin((?) myyrmäen uimahalli) tullut käytyä, eikä siinäkään suurta valittamisen aihetta ollut..

Sen verran tuli stalkattua, että näköjään Louhelassa päin asustat.. Itse majailen Uomatien varrella(lähellä k-markettia), joten melko lähellä täällä näitä pakkislaisia pyörii..:) Sen verran uusi myyrmäkeläinen olen, että on tullut täältä luettua, että Myyrbody oli aikoinaan tossa Uomatien kotipizzan talossa. Helkkari kun ei ole enään, ku ei olis matkaa ku 50m sinne!!!:face:


=] Juu louhelassa kyllä :) Myyrmäen uimahalli on kyl aika puutteellinen tai omasta mielestä aika ahdas..rikkinäisiä laitteita..jne ,itse oon kans miettinyt vaihtoa jossain vaiheessa johonkin muuhun tuolta akvaariosta :)
 
=] Juu louhelassa kyllä :) Myyrmäen uimahalli on kyl aika puutteellinen tai omasta mielestä aika ahdas..rikkinäisiä laitteita..jne ,itse oon kans miettinyt vaihtoa jossain vaiheessa johonkin muuhun tuolta akvaariosta :)

Ei muuta ku Myyrin kuntokeskukseen!:) Sieltä ei näyttäis paljoa laitteita puuttuvan, ainakaan omaan makuun... Vielä ku tunnistais seuraavan "akvaariossa" toistaiseksi reenaavan pakkislaisen..:)
 
Onko kukaan aikomassa mennä uudelle Finnbodylle, mikä avataan Ala-Tikkurilaan elokuussa?
 
MInä tykkään kyllä käydä martsarin fitness24/7, olen viime elokuusta siellä käynyt,ei haittaa ikkunat ym. mutta kyllä tuo prässin ja kunnon penkin ym. pikku juttujen puute on sen verran ärsyttävää että myyrin kuntokeskukseen ajattelin lähteä tutustumaan.Olen useasti pyytänyt lisää isoja tankoja ja uusia kahvoja ylätaljaan eikä ole näkynyt, luulis että ei olis mitään mahdottomia investointeja kuitenkaan? Ymmärrän että ei ehkä kunnon prässiä tai uutta penkkiä tuu. Mut pienet asiat auttais tossa ruuhka-aikanaki. Et jos sais niitä isoja tankoja niin voi monta ihmistä tehä maveja eikä hommat junnaa ku joutuu penkkipaikoilta ottaa tangot. Ja ei tos penkissä muuten mitään mut kun, ei oo säädettävä niin ei pysty tekeen ku ei kädet riitä ilman kaveria. Ite oon huono pyytään apua muilta niin oon sitte tehny smithissä. Jos sattuu tulee joku frendi niin sillon teen normipenkkiä. Pitää sitten tuon kakkos-salina.
 
Mä suosittelen edelleen myös vilkaisemaan Myyr-Bodyn siinä Vihertiellä. Pieni on, mutta siellä on kyllä sitten ihan kaikkea. Sopiva hack on vielä ilmeisesti etsinnän alla, mutta muuten löytyy kyllä kaikkea.
 
Mä suosittelen edelleen myös vilkaisemaan Myyr-Bodyn siinä Vihertiellä. Pieni on, mutta siellä on kyllä sitten ihan kaikkea. Sopiva hack on vielä ilmeisesti etsinnän alla, mutta muuten löytyy kyllä kaikkea.
Ahaaa no multa on kyl menny ihan ohi tämmönen sali ! Täytyy mennä tutustuun, sijainti ois kyl parempi ku toi myyrin kuntokeskus. Kiitti vinkistä!! :)
 
MInä tykkään kyllä käydä martsarin fitness24/7, olen viime elokuusta siellä käynyt,ei haittaa ikkunat ym. mutta kyllä tuo prässin ja kunnon penkin ym. pikku juttujen puute on sen verran ärsyttävää että myyrin kuntokeskukseen ajattelin lähteä tutustumaan.Olen useasti pyytänyt lisää isoja tankoja ja uusia kahvoja ylätaljaan eikä ole näkynyt, luulis että ei olis mitään mahdottomia investointeja kuitenkaan? Ymmärrän että ei ehkä kunnon prässiä tai uutta penkkiä tuu. Mut pienet asiat auttais tossa ruuhka-aikanaki. Et jos sais niitä isoja tankoja niin voi monta ihmistä tehä maveja eikä hommat junnaa ku joutuu penkkipaikoilta ottaa tangot. Ja ei tos penkissä muuten mitään mut kun, ei oo säädettävä niin ei pysty tekeen ku ei kädet riitä ilman kaveria. Ite oon huono pyytään apua muilta niin oon sitte tehny smithissä. Jos sattuu tulee joku frendi niin sillon teen normipenkkiä. Pitää sitten tuon kakkos-salina.

Ja sitä myötä, jos tuonne f24s tulee lisää tankoja, niin samalla saisi tulla lisää etenkin 20kg levyjä... Jonkun kerran huomannut, että painot loppuu tuollakin kesken jos smith, räkki, ja penkki samaan aikaan käytössä...

Itse olen ainakin kerran erästä naispuoleista helppinyt juuri tuossa penkissä, kun ei itse yltänyt ottamaan tankoa siitä kunnolla. Itsellä taas tosin on päinvastainen ongelma tossa penkissä: tanko saisi olla aavistuksen ylempänä, ja penkki-osa saisi jatkua pidemmälle "tangon ali" (nyt joutuu ottamaan tangon melkeimpä etuolkapäillä telineestä, mikä on isommissa raudoissa vähän ikävähköä).. Eli mä kyllä autan jos kuka tahansa kysyy, mutta saa varautua muutamaan hikitippaan otsalla, jos penkissä tarvii paljonkin siinä yläpuolella heilua...:D on meinaa hien tuotto sitä luokkaa, että hupparia en salilla tarvi..:puntti::puntti:
 
Itse käyn nykyään juuri tuolla Martsarin ostarin akvaariossa ja muuten pidän paikasta, mutta juuri nuo penkki/hack puutteet harmittavat. Myyrin kuntokeskukselle plussaa, siellä on kaikki tarpeellinen. Syy vaihtoon oli lähinna raha, Fit24seven kurmottaa lompakkoa naudan jauheliharasian verran.
 
Martsarin fitness24sevenissä tuli nyt vuosi täyteen, pieniä puutteita lukuunottamatta olen kyllä ollut tyytyväinen. Mitä nyt muilla saleilla olen käynyt vierailemassa niin tuolta puuttuu semmonen yhteishenki :D kukaan ei tervehdi toisinaan eikä juttele keskenään
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom