- Ikä
- 48
Mä just mietin vaihtoa toisinpäin ihan rahasta johtuen. Melko arvokas tuo varisto.Ite vaihoin martsarin fit24 tuonne variston foreveriin ja tyytyväinen ollu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä just mietin vaihtoa toisinpäin ihan rahasta johtuen. Melko arvokas tuo varisto.Ite vaihoin martsarin fit24 tuonne variston foreveriin ja tyytyväinen ollu.
Mä just mietin vaihtoa toisinpäin ihan rahasta johtuen. Melko arvokas tuo varisto.
Onko muita vantaan gym clubilla treenaavia?
Forever Varitsoon ei tarvitse mennä enää ikinä. Olen nyt 2 kertaa käynyt ja molemmilla kerroilla jäänyt paska maku.
Mikäs siellä mättää?
t: tyytyväinen asiakas
Mä just mietin vaihtoa toisinpäin ihan rahasta johtuen. Melko arvokas tuo varisto.
Ei siellä oikein ole, klaukkalassa tietty ois, mutta on sen 9 kilsaa sivussa lahnuksen shelliltä katsoenItsekin treenailen Varistossa, mutta hinnan takia oon miettinyt vaihtoa. Pohjoisemmassa (Vihdintietä pitkin) ei taida olla mitään saleja tarjolla? Asustelen siis Pohjois-Espoossa ja siksi se suunta kiinnostais.
MyyrBodylle tuli lisää kahvakuulia ja uus voimapyörähässäkkä
Jee miun kaffelit tuli!!! :D Tai siis minä niitä toivoin. Minkä kokosia tuli?
Oiskohan ollu ainaki 12, 16, 20, 24. En mee vannomahan ku ei oo ihan mun juttu noi kuulat :D Siellä ne on vihreessä hyllyssä penkkien vieressä.