Vantaan pakkislaiset?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmeisesti aika paljon Martsarin uimahallilta aka kuntoporkkanasta tuli tänään porukkaa MB:lle. Tunnistin osan naamoista ku oon käyny sielä joskus :)

Kehtaako kukaan täällä myöntää käyvänsä Tikkurilassa, Vantaan Liikuntakeskuksessa? Vaihdoin siitä uimahallin gymiltä tonne parisen kuukautta sitten ja ei voi kuin kehua. Ilmastointi rokkaa paljon paremmin ja oma "voimailuhuone" on aika iso plussa, kun voi rokkenrollia kuunnella vähän kovempaa ja kolistella =)

Mä just mietin vaihtoa toisinpäin ihan rahasta johtuen. Melko arvokas tuo varisto.

Itsekin treenailen Varistossa, mutta hinnan takia oon miettinyt vaihtoa. Pohjoisemmassa (Vihdintietä pitkin) ei taida olla mitään saleja tarjolla? Asustelen siis Pohjois-Espoossa ja siksi se suunta kiinnostais.

Itsekin treenailen Varistossa, mutta hinnan takia oon miettinyt vaihtoa. Pohjoisemmassa (Vihdintietä pitkin) ei taida olla mitään saleja tarjolla? Asustelen siis Pohjois-Espoossa ja siksi se suunta kiinnostais.
Ei siellä oikein ole, klaukkalassa tietty ois, mutta on sen 9 kilsaa sivussa lahnuksen shelliltä katsoen :)

Vähän toi Varisto rupee olemaan tukossa, kun tuli uusi "vapaapaino-alue" ja loput lattiapinnasta onkin sitten täytetty soutulaitteilla yms. Tajusin, että voin käydä myös hiekkaharjussa joka on mun mielestä asteen pari enemmän omaan makuuni. Joskin vähän täynnä sekin sali jengiä ruuhka-aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom