Vankila - hotelli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Annan kyllä Suomen vankiloille:5: koska huonoimmassa tapauksessa se on mun osoite hetken ajan lähitulevaisuudessa. Toivottavasti ne nyt vain katsoisi sormien läpi mun kepposia ja "saisin" ehtoollista.

Nosta tähdistä 2 tuli siitä kun on oma lehmä ojassa:wall:
Ayway jos nalli napsahtaa , niin olen aikain kokemusta rikkaampi.
Pitää kakkustakin yrittä löytää jotain positiivista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ville1Suuri sanoi:
Huhtamokon on sitä mieltä, että vankilassa on sitten kiva olla? Voi alkaa suakin kyrsiä vaikka et montaa kuukautta istuiskaan. Mene omaan makuuhuoneeseen ja kyttää töllöä ja pelaa pleikkaa. Kuinka monta päivää siinä on kivaa? Kyllä alkaa kyrsimään. Juju on just se, että vapaus menee. Jos kohtelu olis täysin eläimellistä, sopeutuminen takaisin ihmiskuntaan ei onnistuisi, ehkä. Tietysti rikollisia on monen sorttisia, mutta jostain pikku täpeistä ei kuuluisi mun mielestä laittaa koppiin missä ei ole mitään jne. ja olet täys sekopää kun tulet pois. Valmiiksi sekopäille tietysti eri kohtelu.

Olen ville täysin samaa mieltä kanssasi, ja omakohtaista kokemusta löytyy.
Valitettavasti suurin osa ihmisistä menee ihan paskaksi noin viikossa jo esitutkinnan aikana, kun tajuavat, että se vapaus on tosiaan menetetty.
Kummasti aletaan puhua juttuja kavereiden päälle, luullen, että pääsee helpommalla tai että saa vastata vapaalta.

Huhtamo sanoi:
Mutta tuoko se onnellisuutta, että elää aina kaavojen mukaan? Jokainen saa onnensa jostain. Minä näköjään elämällä elämää tällä tavalla.
No tuoko onnellisuutta elää tuolla tavalla? Oon saanut sun jutuista sen käsityksen että ei.

Tosiaan, jos suihkussa saippua luiskahtaa lattialle... niin anna sen vain olla siellä ;)

Saattaa harmittaa joutua jonkun karvaisen sedän "pupupojaksi"

HC76 sanoi:
On sitä telkkarii tullu seurattua vähän liian tarkkaan.
No läpällä mä ne heitin. :thumbs:

Huhtamo sanoi:
Kun mukaan tulee huumeet, vaikea lapsuus, läheisten kuolemat ja kaiken paskan näkeminen jo 7-vuotiaasta... ei tule elämä olemaan pumpulissa pyörimistä.

No ei varmasti, mutta elä edes väitä ettetkö itse tuota ajatusta muodostanut ja elämääsi sen mukaan rakentanut. Ei millään pahalla, ihan rehelliseltä (joo joo, ei silleen rehelliseltä.) tyypiltä vaikutat, mitä sun juttuja oon lueskellut. Tuo teinipoikien palvonta sua kohtaan on hieman naurettavaa, koska luulen että se on hulvaton meno kaukana tuosta enimmän osan ajasta. Vai yritätkö kenties itellesi selittää sitä jotenkin ymmärrettävämpään ja hyväksyttävämpään muotoon? Puhuit vaan tuosta puhdistautumisesta. Ei missään tapauksessa kannata katuakaan jos on tiensä valinnut, siinä menee polla sekasin, mutta ainahan sitä voi vähän yrittää paremmaksi.

Imo: olisi liian helppo vastaus tähän threadiin että huhtamolla on narsistinen persoonallisuushäiriö.

Mä luulen että sillä on oikeasti jotain helvetin paljon kivuliaampaa, nimittäin sydän. Ja tosta tiensä valitsemisesta tuli mieleen että sekin on valittu vasta kun ollaan mullan alla. Niin pitkään on omasta tahdosta kiinni mihin suuntaa.

No minulle lähinnä tuli mieleen että onkohan huhtamo katellut koskaan sitä tyyppiä silmiin joka siellä hormoonien, huumeiden ja viinan takana asustaa. Varmaan ihan tutustumisen arvonen tyyppi ja tuolla kokemuksella omalla tavallaan viisaskin.

Musta taas tuntuu että nimimerkki Huhtamo on lukeut liikaa Mark Brandon Readin kirjoja, ja kuvittelee olevansa Suomen Chopper.
Vaikka oikeesti koodaa softaa jossain Nokian alihankkijafirmassa.

SerialLoser sanoi:
Musta taas tuntuu että nimimerkki Huhtamo on lukeut liikaa Mark Brandon Readin kirjoja, ja kuvittelee olevansa Suomen Chopper.
Vaikka oikeesti koodaa softaa jossain Nokian alihankkijafirmassa.
Samoilla linjoilla. Jos on oikeasti "alan" mies, niin ei niiden tarvitse itseään mainostaa. Huhtamo puhuu jostain puhdistautumisesta tätä kautta. Todellisuudessa hakee vaan ihailua, mitä näkyy jossain määrin saavankin. Nauraa sitten kotonaan partaansa,kun hänen "ongelmia" puidaan.
Kun häneltä kysyy jotain hieman tarkempia yksityiskohtia, esim. Brassi-vankilasta, niin ei muista nimeä, olisko ollut iso putka? Sama homma niiden sen kauppaamien puhelimien kanssa, vittu mitä venkulointia. Mutta samapa tuo. En jaksa päätäni vaivata tuolla Huhtamolla.

Fighter69 sanoi:
no kirjotteleha huhtamo sitte ku pääset pylly ruvella pois lusimasta :D

Huhtamon juttujen mukaan sitä on muiden perse ruvella :D ;)

Jos rivienvälistä lukee niin pahoinpitelyjen takia sitä linnassa kohta ollaan...?

No terve taas. Oon aika yllättynyt miten porukka on tänne vastaillut. Paljon fiksuu jengii ja tulle kyl suoraan sanottuna hyvä fiilis ku joitain näitä asiallisia kommentteja on saanu. Ja en mä ole mikään "alan" mies:lol2: Hah, minkä alan. En mä mikään huumeparoni ole. Ei, ei tässä maassa. Ja en hae täältä ihannointia enkä täällä ylpeile tai mainosta itseäni. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tämä on ikään kuin rippituoli minulle. Saa puhua kaikesta mitä oon tehnyt, mun fiiliksistä ja saada paljon herättäviä kommentteja nimimerkin takaa. Kyl mä tiiän et jengi lukee näitä juttuja ja naureskelee et vittu mikä urpo toi jäbä on. Mut kunhan mä pääsen näpyttelemään näillä sormilla ja tällä näppäimistöllä mun ajatukset paikkaan, jossa en voi menettää kasvojani... En mä ole mikään kova jätkä, päin vastoin. Hannari luuseri ku pitää kaikki saada aina nopeesti ja helposti, eikä niinkun miehen kuuluu tehdä. Eli kunnialla ja rehellisyydellä. Ja pari pahoinpitelyä plus pari muuta lievempää syytettä oli tänään esillä. Päätös tulee kuun lopussa. En jaksa selittää miks vasta silloin. Pari viestiä joita tuossa lukaisin saivat hyvälle tuulelle ja pistivät ajattelemaan. Ja kyllä voin sanoa, että suurimman osan ajan olen ollut onnelinen. Mutta ne hetket ku en ole onnellinen on yhtä tuskaa. Joo, mut ei tää ollu tän triiiiiiiiidin tarkotus. Vaan Suomen vankilameiningin arvosteleminen. Ja suurin osa tänne kirjottavista ihmisistä ei ole sitä elämän varjopuolta nähnyt tai edes tunne ketään joka olisi sitä nähny. Niin onko se sitten vaikea uskoa, että tänne foorumille jota käyttää tuhannet ihmisistä kirjottelee yksi semmonen joka on? Ei Huhtamo ole edes mun sukunimi, nimi tai mikään mikä liittyisi millään tavalla muhun. Se on nimimerkki, jota kukaan ei pysty muhun liittämään millään tavalla. Ihan vaan siksi, että nyt tämän foorumin lukijat tietää musta enemmän kuin kukaan muu tässä maailmassa. Mutta eivät kuitenkaan tiedä kuka mä oon. Siinähän se idea tänne avautumisella on. Ei mua kyllä edes vituttais jos tulee joku snadi kakku. Oon niin monta kertaa selvinny ku koira veräjästä (mistähän toiki sanonta tulee), et nyt mä otan sen tuomion sillä asenteella et mä oon ansainnu sen. Sakkoja ja korvauksia on kyllä maksettu tuhansien eurojen edestä, mutta voiton puolella kuitenkin ollaan ja varmasti kymmenkertasesti. Joten voinette varmaan kuvitella mikä näissä mun häröilyissä mua viehättää. Ja mä elän mielummin mielenkiintoisan, tapahtumarikkaan, kokemuksia täynnä olevan ja elämää monesta suunnasta nähneen 40 vuotiaan elämän. Mielummin kuin 80 vuotiaan tasapaksun vaimo ja kaks lasta ja rivitalo ja 35 vuoden asuntolaina ja punainen farmari golffi ja kultainen noutaja elämän. Mä oon jo ostanu menolipun helvettiin enkä mä sitä pysty palauttamaan. Ja sitä paitsi pitäähän jonkun ne urpoilut ja sekoilut tässäki maailmassa hoitaa. Kelatkaa kuinka tylsä maailma tää muuten olis. Jos kaikki ois aina vitun hyvin ja kaikilla on aina yberhyvä olla. Vittu saatana vittu:D Tää on taas tätä.. pitäisköhän kirjottaa tonne WTF trediin ku fiilis on taas sen mukainen. Pumpulat ja Jim Beamit on taas nenän alla, sisällä ja reunalla. Ja täällä mä taas höpötän omiani...

Sori sekaantuminen mutta ihan pakko

:offtopic:

Kääk! Nyt oikeesti, Huhtamo, opettele käyttämään enteriä. Tota tekstiä on lähes mahdoton lukea kun kaikki on yhtä pötköä... Rivivälit haloo! Tekstinrytmitys anyone???

Silmät sekoo vähemmästi. *räpyttelee silmiään*

[/offtopic]

ZannaZ sanoi:
Sori sekaantuminen mutta ihan pakko

:offtopic:

Kääk! Nyt oikeesti, Huhtamo, opettele käyttämään enteriä. Tota tekstiä on lähes mahdoton lukea kun kaikki on yhtä pötköä... Rivivälit haloo! Tekstinrytmitys anyone???

Silmät sekoo vähemmästi. *räpyttelee silmiään*

[/offtopic]
Tyylilaji. Tajunnanvirrassa kaikki tulee yhtenä pötkönä. Ei sitä jäsennellä.

Oli Huhtamo sitten trolli tai ei, tällaisia tapauksia on olemassa. Yksi parin kuukauden linnareissu ei miestä paranna eikä yhteiskuntaa turvalliseksi tee. Mun mielestä tämäntyyppisten taparikollisten pitäis istua linnassa loppuikänsä. Vankisellin seinään vaan nappi, josta voi halutessaan sumuttaa kopin täyteen syanidia tai täkynä voidaan pistää ensin tulemaan kaasua, josta saa ihanan euforisen tilan ja sen jälkeen myrkkykaasut vie vangin lopulliseen uneen.

Huh, melkoista elämää. Sun kaltaisille oli oma aikansa ja paikkansa, ja se paikka oli villi länsi pari sataa vuotta sitten. Vaan toisenlainen oli silloinen oikeusjärjestelmäkin.

Miten voit muuten sanoa että "normaali" elämä ei tuo sulle mitään iloa, jos et ole koskaan voinut sellaista täysipainoisesti elää? Voit repiä sen sun menolipun helvettiin ja korvata sen lipulla toiselle puolelle maapalloa, jos niin haluat. Uusi elämä, uudet kujeet. En tosin ole niin kirkassilmäinen, että uskoisin paatuneen rötöstelijän sormia napsauttamalla heittävän viskipullon nurkkaan ja matkustavan Meksikoon posetiivia veivaamaan.

Mun mielestä maapallon sekoilukiintiö on jo ihan täynnä. Ihan oikeasti, ei sinun tarvitse antaa omaa panostasi koko pottiin.

Jos kuitenkin olet sanojesi mittainen mies ja alat ottaa niitä pieniä ja kenties suurempiakin askeleita kohti meidän Kunnian Miesten Kiltaa(TM), niin tervetuloa vain ja tsemppiä valitsemallasi polulla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom