No terve taas. Oon aika yllättynyt miten porukka on tänne vastaillut. Paljon fiksuu jengii ja tulle kyl suoraan sanottuna hyvä fiilis ku joitain näitä asiallisia kommentteja on saanu. Ja en mä ole mikään "alan" mies:lol2: Hah, minkä alan. En mä mikään huumeparoni ole. Ei, ei tässä maassa. Ja en hae täältä ihannointia enkä täällä ylpeile tai mainosta itseäni. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tämä on ikään kuin rippituoli minulle. Saa puhua kaikesta mitä oon tehnyt, mun fiiliksistä ja saada paljon herättäviä kommentteja nimimerkin takaa. Kyl mä tiiän et jengi lukee näitä juttuja ja naureskelee et vittu mikä urpo toi jäbä on. Mut kunhan mä pääsen näpyttelemään näillä sormilla ja tällä näppäimistöllä mun ajatukset paikkaan, jossa en voi menettää kasvojani... En mä ole mikään kova jätkä, päin vastoin. Hannari luuseri ku pitää kaikki saada aina nopeesti ja helposti, eikä niinkun miehen kuuluu tehdä. Eli kunnialla ja rehellisyydellä. Ja pari pahoinpitelyä plus pari muuta lievempää syytettä oli tänään esillä. Päätös tulee kuun lopussa. En jaksa selittää miks vasta silloin. Pari viestiä joita tuossa lukaisin saivat hyvälle tuulelle ja pistivät ajattelemaan. Ja kyllä voin sanoa, että suurimman osan ajan olen ollut onnelinen. Mutta ne hetket ku en ole onnellinen on yhtä tuskaa. Joo, mut ei tää ollu tän triiiiiiiiidin tarkotus. Vaan Suomen vankilameiningin arvosteleminen. Ja suurin osa tänne kirjottavista ihmisistä ei ole sitä elämän varjopuolta nähnyt tai edes tunne ketään joka olisi sitä nähny. Niin onko se sitten vaikea uskoa, että tänne foorumille jota käyttää tuhannet ihmisistä kirjottelee yksi semmonen joka on? Ei Huhtamo ole edes mun sukunimi, nimi tai mikään mikä liittyisi millään tavalla muhun. Se on nimimerkki, jota kukaan ei pysty muhun liittämään millään tavalla. Ihan vaan siksi, että nyt tämän foorumin lukijat tietää musta enemmän kuin kukaan muu tässä maailmassa. Mutta eivät kuitenkaan tiedä kuka mä oon. Siinähän se idea tänne avautumisella on. Ei mua kyllä edes vituttais jos tulee joku snadi kakku. Oon niin monta kertaa selvinny ku koira veräjästä (mistähän toiki sanonta tulee), et nyt mä otan sen tuomion sillä asenteella et mä oon ansainnu sen. Sakkoja ja korvauksia on kyllä maksettu tuhansien eurojen edestä, mutta voiton puolella kuitenkin ollaan ja varmasti kymmenkertasesti. Joten voinette varmaan kuvitella mikä näissä mun häröilyissä mua viehättää. Ja mä elän mielummin mielenkiintoisan, tapahtumarikkaan, kokemuksia täynnä olevan ja elämää monesta suunnasta nähneen 40 vuotiaan elämän. Mielummin kuin 80 vuotiaan tasapaksun vaimo ja kaks lasta ja rivitalo ja 35 vuoden asuntolaina ja punainen farmari golffi ja kultainen noutaja elämän. Mä oon jo ostanu menolipun helvettiin enkä mä sitä pysty palauttamaan. Ja sitä paitsi pitäähän jonkun ne urpoilut ja sekoilut tässäki maailmassa hoitaa. Kelatkaa kuinka tylsä maailma tää muuten olis. Jos kaikki ois aina vitun hyvin ja kaikilla on aina yberhyvä olla. Vittu saatana vittu:D Tää on taas tätä.. pitäisköhän kirjottaa tonne WTF trediin ku fiilis on taas sen mukainen. Pumpulat ja Jim Beamit on taas nenän alla, sisällä ja reunalla. Ja täällä mä taas höpötän omiani...