:lol2: Ei vittu mua kyl oikeesti huvittaa lukea näitä avautumisia. Täällä on kiva keskustella tämmösistä asioista näin nimimerkin takaa. Oikeesti tää on opettavaista nähä jengin eriäviä mielipiteitä. Ja olen kyllä ihan kehä 1 sisäpuolelta thank u very much. Ja erkjerttermikäikinäsunnimiolikaan niin ei, mä en ole trolli. Tai ehkä olen, mutta en sillä tavalla kuin miten se täällä tulkitaan. Ihmisiä on erilaisia. Minä kuulun niihin paskoihin, jotka kuuluisi heittää suoraan äidin kohdusta kuristushuoneeseen ja saada lätkäveskan stagasta perttiin joka päivä. Kaikki eivät elä kuten kaikki muut. Mä oon eläin, mä en saa huonoa omatuntoa vaikka tietäisin tehneeni väärin. Vituttaako jälkeenpäin? Totta kai. Mutta onko huono omatunto? Ei. Kun mukaan tulee huumeet, vaikea lapsuus, läheisten kuolemat ja kaiken paskan näkeminen jo 7-vuotiaasta... ei tule elämä olemaan pumpulissa pyörimistä. Ansaitakko 2000e kuukaudessa? Vaiko viikonlopussa? Veri vetää helppoon rahaan. Ja tähän kuvaan tulee yleensä mukaan velat, vasikoinnit, vainot, välistävetämiset ja sitä kautta pahoinpitelyt ja siitä edelleen oikeudenkäynnit. Luulis, että joku olis ilonen, että tänne palstalle on eksynyt yks iso paha tyhmä gorilla kapinallinen, joka tykkää lukea "normaali" ihmisten juttuja täällä. Eli siis minähän en ollut se normaali, kuten täällä joku on jo joskus sanonut. Mutta tuoko se onnellisuutta, että elää aina kaavojen mukaan? Jokainen saa onnensa jostain. Minä näköjään elämällä elämää tällä tavalla. En ole mikään hirviö. Käyn säännöllisesti töissä, urheilen ja annan rahaa eri järjestöille. Autan vanhempia ja vähäosaisempia ja yritän auttaa heikompia parhaani mukaan. Kolikolla on siis kääntöpuoli. En kadu hetkeäkään mun tekemisiä. Ne tekevät musta sen kuka mä olen. Ja mä olen tyytyväinen itseeni. Se on tärkeintä. Joku dikkaa mennä duunista treenaa ja sieltä kaupan kautta himaan tekee safkaa ja tshiigaa muijan kaa telkkarii. Ja viikonloppusin käydä baarissa ja lähteä taksil himaan ja tshiigaa aamulla darrasimpsoneita. Ei ongelmia, ei harmia eikä huolia. Mulle se vaan on liian tylsää. Oonko mä niin erilainen? Ehkä. Tai sitten munlaisia on vitusti, joskin pieni prosentti yhteiskunnasta. Mutta ei ketään joka kirjottelee pakkotoistolle. Ja ne puhelimet oli ihan laillisia, imei koodit tshekattiin:D Anyways, huomenna judgement day ja jännäkakka housuissa odotellaan:thumbs: