Vankila - hotelli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Suomen vankilat on kyllä niin läppä. Saa pelaa pleikkaa, saa tshiigaa tv:tä, saa nostaa puntteja, opiskella ja mikä uskomattominta: pääsee lomille??? Mikä vitun vankila se semmonen on? Olin itse todistamassa kuinka ehana on vankila Braziliassa. Kolmen päivän ajan. Ja siellä kyllä kaverit nauro kun kuulivat Suomen linnamenosta. Noh mutta siis hyvä niin, silllä Huhtis lähtee tod.näk istumaan 1-4kk for the 1st time, siis Suomessa. Huomenna selvii. En mitenkään ylpeile sillä enkä tiedä mikä on tredin tarkoitus... ehkä päästä heittää läppää asiasta, joka on minulle nyt ajankohtainen. Mutta 2 thumbs up. Toivottavasti, oi toivottavasti tuomari kattoo läpi sormien ja päästää ehdonalaisella, korvauksilla ja sakoilla. On sen kyl niin monta kertaa jo tehnyt, että nyt taitaa tulla snadi kakku. sori ja ampukaa mut, heittäkää tää riikinvittuun ja sulkekaa jos näätte aiheelliseksi. Ja mikä siinä on, että kaikki aina lihoo linnassa? Tuntuu oudolta, mutta näin on ainaki omien tuttujen kohdalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhtamokon on sitä mieltä, että vankilassa on sitten kiva olla? Voi alkaa suakin kyrsiä vaikka et montaa kuukautta istuiskaan. Mene omaan makuuhuoneeseen ja kyttää töllöä ja pelaa pleikkaa. Kuinka monta päivää siinä on kivaa? Kyllä alkaa kyrsimään. Juju on just se, että vapaus menee. Jos kohtelu olis täysin eläimellistä, sopeutuminen takaisin ihmiskuntaan ei onnistuisi, ehkä. Tietysti rikollisia on monen sorttisia, mutta jostain pikku täpeistä ei kuuluisi mun mielestä laittaa koppiin missä ei ole mitään jne. ja olet täys sekopää kun tulet pois. Valmiiksi sekopäille tietysti eri kohtelu.

No eihän se varmasti niin järisyttävän rankkaa ole paria kuukautta käydä istumassa. Siinä vaiheessa kun häkkiä napsahtaa useampi vuosi voi ruveta jo vituttamaan.

Nyt kun tämmösen fiksun tredin laitoit pystyyn, niin sun epämääräinen kännyköiden kaupustelu palstalla saa varmaan ihan uutta tuulta purjeisiin.

"emmätiä jotain kännyköitä, kaveri töissä jossain sai kaks ilmaseks, mut ei oo takuuta ei ne oo ees mulla ne puhelimet...."

Olipa turha vastaus, mutta ei onneksi yhtä turha kuin avausposti.

edit: ei vittu, no PunttiOskarihan se todellisen aarteen kaivoi esille. Huhtamolle tsemppiä, uskomaton tapaus. Toivottavasti joku linnassakin asettaa sun siittimen suuhunsa, tai toisin päin.

Grosskopf sanoi:
....ei vittu, no PunttiOskarihan se todellisen aarteen kaivoi esille. Huhtamolle tsemppiä, uskomaton tapaus. Toivottavasti joku linnassakin asettaa sun siittimen suuhunsa, tai toisin päin.

Eikös linnassa leikitä junaleikkejä?:hyper:

no mutta oikeassahan tuo on.. mikä vitun VANKILA sellainen on mistä pääsee lomille?? on tämä Suomen meininki kyllä ihme pelleilyä :)

edit: klassikko threadi

:lol2: Ei vittu mua kyl oikeesti huvittaa lukea näitä avautumisia. Täällä on kiva keskustella tämmösistä asioista näin nimimerkin takaa. Oikeesti tää on opettavaista nähä jengin eriäviä mielipiteitä. Ja olen kyllä ihan kehä 1 sisäpuolelta thank u very much. Ja erkjerttermikäikinäsunnimiolikaan niin ei, mä en ole trolli. Tai ehkä olen, mutta en sillä tavalla kuin miten se täällä tulkitaan. Ihmisiä on erilaisia. Minä kuulun niihin paskoihin, jotka kuuluisi heittää suoraan äidin kohdusta kuristushuoneeseen ja saada lätkäveskan stagasta perttiin joka päivä. Kaikki eivät elä kuten kaikki muut. Mä oon eläin, mä en saa huonoa omatuntoa vaikka tietäisin tehneeni väärin. Vituttaako jälkeenpäin? Totta kai. Mutta onko huono omatunto? Ei. Kun mukaan tulee huumeet, vaikea lapsuus, läheisten kuolemat ja kaiken paskan näkeminen jo 7-vuotiaasta... ei tule elämä olemaan pumpulissa pyörimistä. Ansaitakko 2000e kuukaudessa? Vaiko viikonlopussa? Veri vetää helppoon rahaan. Ja tähän kuvaan tulee yleensä mukaan velat, vasikoinnit, vainot, välistävetämiset ja sitä kautta pahoinpitelyt ja siitä edelleen oikeudenkäynnit. Luulis, että joku olis ilonen, että tänne palstalle on eksynyt yks iso paha tyhmä gorilla kapinallinen, joka tykkää lukea "normaali" ihmisten juttuja täällä. Eli siis minähän en ollut se normaali, kuten täällä joku on jo joskus sanonut. Mutta tuoko se onnellisuutta, että elää aina kaavojen mukaan? Jokainen saa onnensa jostain. Minä näköjään elämällä elämää tällä tavalla. En ole mikään hirviö. Käyn säännöllisesti töissä, urheilen ja annan rahaa eri järjestöille. Autan vanhempia ja vähäosaisempia ja yritän auttaa heikompia parhaani mukaan. Kolikolla on siis kääntöpuoli. En kadu hetkeäkään mun tekemisiä. Ne tekevät musta sen kuka mä olen. Ja mä olen tyytyväinen itseeni. Se on tärkeintä. Joku dikkaa mennä duunista treenaa ja sieltä kaupan kautta himaan tekee safkaa ja tshiigaa muijan kaa telkkarii. Ja viikonloppusin käydä baarissa ja lähteä taksil himaan ja tshiigaa aamulla darrasimpsoneita. Ei ongelmia, ei harmia eikä huolia. Mulle se vaan on liian tylsää. Oonko mä niin erilainen? Ehkä. Tai sitten munlaisia on vitusti, joskin pieni prosentti yhteiskunnasta. Mutta ei ketään joka kirjottelee pakkotoistolle. Ja ne puhelimet oli ihan laillisia, imei koodit tshekattiin:D Anyways, huomenna judgement day ja jännäkakka housuissa odotellaan:thumbs:

eihan tossa mitaan. kyllahan sita nyt voi muutaman kuukauden kayda istumassa. ongelma on se etta 70% naista istuneista menee joutuu uudestaan istumaan. mulla on kanssa se kasity etta linnassa on liian kivaa.

Mikas oikeus tuo on ? ainahan voi valittaa korkeimpaan, eihan sinne nyt kannata kesalla menna isumaan....kuumakin.

Huhtamon puheissa on osittain järkeä. Monen on vaan vaikea ajatelle, että kaikki ei ole syntynyt kultalusikka suussa. Ns. rikollisetkin voi olla moraalisesti ihan ok. En nyt selosta enempää. Mutta se mitä itse tiedän niin Rauma on todella jees paikka.

Joku aika sitten jutustelin yhden linnakundin kanssa, siis ihan kiven sisällä. Kyselin tyypiltä, että kuinkas se aika on mennyt yms. paskanjauhantaa. Häiskä tuumasi, että mikäs tässä, kohta lähetään jätkien kanssa salille treenaamaan, sen jälkeen pilkille ja saunomaan. Ilta katellaan kaapelitöllöä...

Pumpulia tai ei, mutta vapaus on kuitenkin menetetty.

Huhtamo sanoi:
Olin itse todistamassa kuinka ehana on vankila Braziliassa. Kolmen päivän ajan. Ja siellä kyllä kaverit nauro kun kuulivat Suomen linnamenosta.
Mikä mahtoi olla sen vankilan nimi? Kolme päivää vankilassa, just joo. Ja siellä varmaan heittelet läppää ja naureskelet paikallisten kanssa. Mistähän kohtaa pitäisi alkaa uskomaan noita juttuja...

Kapu sanoi:
Mikä mahtoi olla sen vankilan nimi? Kolme päivää vankilassa, just joo. Ja siellä varmaan heittelet läppää ja naureskelet paikallisten kanssa. Mistähän kohtaa pitäisi alkaa uskomaan noita juttuja...

Ei näitä juttuja pidä uskoa, jos ei tahdo. Aika vitun sama mulle. Kunhan mä pääsen avautumaan ja puhdistautumaan tänne. Vankilan nimestä ei tietoa. Oliko sittenki iso iso putka en muista. Muistan sen, että porukkaa oli vitusti. Poliisisetä otti kiinni Fortalezassa ja heitti sinne ilman sen kummempia selityksiä. Kolme päivää meni ja sain tavarani ja luvan lähteä. Rannalla tuli illalla iso tappelu, jota satuin vierestä seuraamaan. Kai mun käytös ja ulkonäkö on semmonen et ne näki parhaaks viedä mut pois. Mene ja tiedä.
Ja Sniffde, mä en avaa semmosta ketjua, koska mä lopetin sekoilut ja hölmöilyt tähän. Ainakin hitaasti päivän kerrallaan jos ei muuten... niin ja syytteitä en tässä viitsi alkaa luettelemaan. Ja mä en siis ole Raumalta, kiitos jumalan ja mä en tunne niitä henkilöitä. Edes Helsingissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom