Vanhat AKTIIVISESSA käytössä olevat ATK-vermeet

Vielä on käytössä 486SX50:n mukana tullut näppäimistö. Alkaa olemaan ikää jo vaatimattomat 14 vuotta ja hyvin toimii. Kerran olen ottanut näppäimet irti ja siivonnut sen kokonaan. Siinä on kuitenkin ihan normi PS2-liitin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kanssa oli ibm näppäimistö vuodelta -92 käytössä joku 12v. Oli melkeinpä kirjoituskoneen äänet siinä. Vielä tulee joskus käytetyä ikivanhaa 10/10 hubia ja näyttö on vuodelta -99. Ihan hyvin näyttäis nuo vanhemmat vermeet toimivan.

Vuoteen 2004 asti oli käytössä 97 ostettu konepaketti, josta vaihdoin keskusyksikön 99 ostettuun.

Eli näyttö, näppis, tulostin, hiiri ja skanneri ovat jo kypsässä yhdeksän vuoden iässä. Tosin himmentynyt tuo näyttö on aikalailla.

Suosittelen että et runkkaa enää näppäimistön päälle, pysyy paremmin puhtaana :hyper:
... :D
Tätä on muutes ihan mahdoton puhdistaa jos meinaat näppäimet irrottaa. Mikäli jollakin on samainen logitechin ultraX flat näppis niin tietää ongelman.
Kerran kaatu red bulli tuohon vasemman puoliskon päälle. Tais mennä minulla tekniikan ihmelapsella arviolta 5 tuntia irrottaa ja laittaa takaisin ne näppäimet mihin sitä kaatu. Hermothan siinä meinas mennä ja olin jo luovuttamassa mutta taistelin loppuun kuitenkin.
Nyt on tosin yhden näppäimen mekanismi rikki vissiin ja on vähän jäykänpuoleinen. Hyvä näppis tää muuten on...pitää kai vaan hommata uusi.
RIP

Back
Ylös Bottom