En ole tahtomassa vammaisista eroon, tiedostan että se ei ole minun päätettävissäni. Olen sanonut useasti että kyse on minusta ja nyt jo sinä sen huomasit? Ja yritit vielä käyttää ilmeisesti hyökkäyksenä sitä mitä olen jo itse todennut monesti? Minä en halua nähdä vammaisuutta, minä en halua olla vammainen enkä minä halua saada vammaista lasta.
Mutta perustelet kuitenkin vammaisten tappamista mukamas humaanina ja "inhimillisenä" toimenpiteenä, koska sinun mielestäsi kukaan ei voi haluta elää niin.
Sanoisit sitten vain rehellisesti, että haluat tapattaa vammaiset, koska et pidä heistä. Eihän sinua vammaisten oma elämänhalu tai humaani kohtelu heidän tahtonsa mukaan näy kuitenkaan kiinnostavan.
Jos sinä haluat, se on sinun asiasi en tuomitse sinua sen takia.
Olisit kuitenkin valmis tuomitsemaan ihmisiä kuolemaan aika heppoisin perustein.
Ja kerro nyt jo minulle hyvä jeesus että miksi on inhimillisempää elää koiran elämää muiden avustamana tai laitokseen lukittuna kuin kuolla?
Eiköhän se sinullekin selviä sitten aikanaan vanhainkodissa, jos sinne asti selviät.
En, vaan kun näen vammaisen(tai hullun tai vakavasti dementoituneen tai...) joka ei kykene ikinä saavuttamaan inhimillistä elämää.
Se on vain sinun määritelmäsi inhimillisyydestä joka kusee, koska se perustuu nähtävästi vain siihen ettet halua nähdä vammaisia tai sääliä heitä. On siis yhdentekevää miltä vammaisesta tuntuu, haluaako hän elää ja onko hänellä oikeus olla olemassa, koska tämä oikeus määritellään vain sinun tuntemuksesi perusteella.