Vammainen mies joutui toistuvasti julman väkivallan kohteeksi

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä on maailma sairas ku tuntuu vastaavaa tapahuvan ihan jatkuvasti. Vituttaa vaan kuulla tommosta eikä pysty ymmärtämään tekojen motiiveja, ei millään. Tollasten tekijät on vaan jotain ihmissaastaa, joilta pitäis poistaa oikeus elämään, voitais syöttää sioille koko sakki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Pakko korjata ja selittää rautalangasta vääntäen mitä tarkoitin kerran se jäi alunperin epäselväksi. Ja voi toki jatkaa, privalla tai sähköpostitse. Tätä ketjua ei sotketa millään lässytyksellä sanamuodoista ja väärinkäsityksistä koska sellainen kinaaminen on sekä a)turhaa että b)typerää.

Takaisin aiheeseen.

Näin toimii moderaattori? :D

Kyllä on maailma sairas ku tuntuu vastaavaa tapahuvan ihan jatkuvasti. Vituttaa vaan kuulla tommosta eikä pysty ymmärtämään tekojen motiiveja, ei millään. Tollasten tekijät on vaan jotain ihmissaastaa, joilta pitäis poistaa oikeus elämään, voitais syöttää sioille koko sakki.

Huoh, lopettakaa nyt ihmiset vähäks aikaa noi "pitäs perseraiskata ja syöttää sioille" jutut. :rolleyes:

Harmi kun ei ollut naamakuvia pojista. Lähettäis pojat mielummin frizin kellariin, pari isoa mustaa miestä vois toimia "frizinä" parin kymmenen vuoden aikana..
edit. ei lopeteta :D

Ihan järkyttävä uutinen. Ei voi kuin ihmetellä, mitä noiden häiskien päässä on oikein liikkunut.

Kiinnostaisi tietää mitä hemmettiä ne on tehneet kun 40 vuodeksi julistetaan asiakirjatkin salaisiksi tuon loppusekoilun takia..

On aika yleistä, että asiakirjat julistetaan salaisiksi 40 vuodeksi (mikä on kai myös maksimi, ellen ihan väärässä ole), jos rikokseen liittyy jotain seksuaalista väkivaltaa..

Näin toimii moderaattori? :D

Kyllä. Vastaa asiallisesti esitettyihin kysymyksiin, oikaisee väärinkäsitykset ja ohjaa keskustelun takaisin oikealle raiteelle.

Olet sisäistänyt sen, hienoa! *taputuksia*

Ja tosiaan takaisin itse aiheeseen:

Ihan järkyttävä uutinen. Ei voi kuin ihmetellä, mitä noiden häiskien päässä on oikein liikkunut.

On aika yleistä, että asiakirjat julistetaan salaisiksi 40 vuodeksi (mikä on kai myös maksimi, ellen ihan väärässä ole), jos rikokseen liittyy jotain seksuaalista väkivaltaa..

Niin toki tiedän että usein noita julistetaan salaiseksi, mutta sehän juuri uteliaisuutta herättääkin... Miesporukka tekemässä jotain seksuaalista väkivaltaa kehitysvammaiselle miehelle, joutuvat mielentilatutkimuksiin jne... Olisi mielenkiintoista tietää mitä ihmettä ne on sekoilleet.

Voin sanoa omasta kokemuksesta, että kerran eräällä työpaikalla oli eräs lievästi kehitysvammainen työntekijä, muut vanhemmat ja nuoremmat työntekijät, oikeastaan kaikki pilkkasivat ja nauroivat hänelle seläntakana. Huomautin monta kertaa, että hän ei VOI ymmärtää kaikkea ja täten ottaa täyttä vastuuta teoistaan juuri senvuoksi, koska on nimenomaan kehitysvammainen. Jonkunajan kuluttua kyllästyin järkeilyyn, en halunnut tuntea oloani ulkopuoliseksi ja aloin vitsailemaan tästä kehitysvammaisesta muiden mukana.

Peeveli sanoi:
Tossa voi käyä myös silleen, jos ei lähe mukaan, että itsekin joutuu pilkan kohteeksi. Mulle kävi yhessä duunipaikssa viime vuonna tolleen. En aluks lähteny mukaan erään työntekijän pilkkaukseen ja huomasin tämän jälkeen muiden pilkkaavan myös minua. Sitten oli ns. pakko itsekin alkaa pilkkaamaan sitä erästä työntekijää.. Minun pilkkaaminen loppui. Tai näin ainakin haluaisin uskoa.

Työelämä on julma paikka. Ei eroa yläasteesta juuri mitenkään.

Kaikella kunnioituksella Timo-Tee-Aa ja Peeveli, mutta te käyttäydytte kyllä kuin A-luokan raukat ja vässykät. Kasvattakaa selkäranka nyt kun se vielä on mahdollista. Ei tarvitse sitten myöhemmin kieriskellä katumuksessa, että miten tuli oltua paskamainen toiselle ihmiselle.

Jos maassa makaa mummo, jota jengi potkii, liityttekö mukaan? Teeskentelettekö että mitään ei tapahdu? Vai soitatteko poliisin? Menisittekö väliin, senkin uhalla että saatte mustan silmän?

Kun mietitte vastausta noihin kysymyksiin, niin voin avittaa sen verran, että turpaan ottaminen kirpaisee kerran. Syyllisyys sen sijaan kalvaa koko loppuelämän.

Kaikella kunnioituksella Timo-Tee-Aa ja Peeveli, mutta te käyttäydytte kyllä kuin A-luokan raukat ja vässykät. Kasvattakaa selkäranka nyt kun se vielä on mahdollista. Ei tarvitse sitten myöhemmin kieriskellä katumuksessa, että miten tuli oltua paskamainen toiselle ihmiselle.

Olin oikeinkin ystävällinen hänelle, mutta aina röökitauoilla vitsailimme hänestä. Eihän hän tiennyt mitään kun ei ollut edes paikalla kun kerroin vitsejä hänestä....ainakaan en huomannut, että hän olisi ollut paikalla.:D Eikä hän olisi luultavasti edes älynnyt vaikka hänelle olisi sanonut esimerkiksi että hyppää hirteen tai painu helvettiin siitä (vaikka mitään syytä tämän sanomiseen ei edes olisi ollut)

Kyllähän tommosen käytöksen saattaa ymmärtään jos kyseessä on jotain ala-asteikäsiä kakaroita, joilla on hauskaa kun näkee kehitysvammasen. Mutta ei nyt vittu jos ihmiset on vähänkin aikuisia!

Kyllähän tommosen käytöksen saattaa ymmärtään jos kyseessä on jotain ala-asteikäsiä kakaroita, joilla on hauskaa kun näkee kehitysvammasen. Mutta ei nyt vittu jos ihmiset on vähänkin aikuisia!

Olin ainoa koko porukasta joka oli yrittänyt sanoa etteivät kehtaisi sanoa noin kun hän oli kehitysvammainen(kaikki puhuivat hänestä vain seläntakana, ei koskaan päin naamaa, joka osoittaa hyviä käytöstapoja kun kyseessä oli kehitysvammainen), mutta ei niillä kiinnostanut mikä hän oli. Hän oli vain friikki heidän silmissään josta oli mukava vääntää huumoria kun olivat niin paskassa työpaikassa. En pitänyt sitä mitenkään pahana jos seläntakana vitsailisimme tästä vammaisesta, mutta päin naamaa en olisi enkä sanonut yhtään mitään negatiivistä tälle vammaiselle. Äärimoralistit ovat yksinäisiä ja epäsosiaalisia ja minä en luonteeltani halunnut olla niin moralistinen esim tuossa nimenomaisessa tapauksessa, että olisin ollut yksin ja hiljaa nurkassa jonkun vammaisen takia, joka ei osannut tehdä mitään eikä älynnyt mistään mitään. Kuitenkin olin ainoa koko porukasta jolla oli edes vähän moraalia todeta hänen syyttömyytensä virheisiin, joka johtui luonnollisesti hänen kehitysvammaisuudestaan.

Harmi kun ei ollut naamakuvia pojista. Lähettäis pojat mielummin frizin kellariin, pari isoa mustaa miestä vois toimia "frizinä" parin kymmenen vuoden aikana..
edit. ei lopeteta :D

Aha, ei sitten.

Kysytään nyt vaikka sitten sulta, ja kaikilta muiltakin, joilta aina ensimmäisenä varsinkin näissä Pakkiksen rikoksia koskevissa ketjuissa tulee kommentti tyyliin "kaikki tommoset pitäs perseraiskata ja hirttää".

Miettikää, jos tämmösessäkin tapauksessa tekijänä ois teidän paras kaveri, sukulainen tai vaikka oma lapsi. Oisko vieläkin ensimmäinen vaihtoehto saunan takana ja raiskaaminen mustan miehen toimesta?

Aha, ei sitten.

Kysytään nyt vaikka sitten sulta, ja kaikilta muiltakin, joilta aina ensimmäisenä varsinkin näissä Pakkiksen rikoksia koskevissa ketjuissa tulee kommentti tyyliin "kaikki tommoset pitäs perseraiskata ja hirttää".

Miettikää, jos tämmösessäkin tapauksessa tekijänä ois teidän paras kaveri, sukulainen tai vaikka oma lapsi. Oisko vieläkin ensimmäinen vaihtoehto saunan takana ja raiskaaminen mustan miehen toimesta?

Myönnä vaan stuba. Sä sait sen pisimmän kakun aka 8,5 vuotta, right buddy? :D

Ei mustan vaan suomenruotsalaisen, ne nimittäin tekevät sen ilmaiseksi toisinkuin mustat miehet.

Juu juu, tää menee näköjään taas tähän, että kaikki käy kirjottamassa tänne viestin, jossa toivotetaan noilla jätkille perseraiskaus x 100, vitun paska loppuelämä ja lopuks kivittäminen kuoliaaks.
Pakko kyllä palata tähän viestiin. En kyllä ymmärrä miksi moisia pitäsi puolustaa? En toki sano ettäkö pitiäisi koko elämä mennä pilalle teiniajan hölmöilystä(kyllä, itse olen samanikäinen, ja tiedän sen), mutta ei tuo kyllä normaalia tai hyväksytävää ole, vai onko?
Itse olen aina puolustanut alakynnessä olevaa ihmistä, oli se kaveri tai ei. Kunhan on tarpeeksi vakuuttava mielipiteessään, vakuuttaa se millaiseen poppooseen tahansa. Eipä ole mikään porukka vielä tähän mennessä jatkanut tekojansa sen jälkeen kun olen mennyt "vähän" juttelemaan porukan kanssa. Tosin tiedä näistä "suur"kaupungin(Tre jne.) jengeistä, täällä en ole vielä mihinkään moiseen tapaukseen törmännyt, mutta tasan menen elleivät kaverit estä tms.

Ja tosiaan. Parhaat kaverini eivät yksinkertaisesti voisi olla moisen teon tekijöitä, koska silloin he eivät tosiaankaan olisi edes samasta kaveriporukasta kuin minä. Piste. Jos joku "kaverini" moista tekee, ojennan SITÄ itse ja jätän yksin ruikuttamaan. IMO säälittävää tehdä jotain moista jollekkin, joka ilmiselvästi on jo kärsinyt tarpeeksi.

Edit: Tomppa85:lla helvetin hyvä pontti.
Kerran baarissa pari kaveria alkoivat keskenään vähän kähinöimään, sanoin molemmille että joko satutan molempia pahasti ja saan itse turpaan, tai he lopettavat tappelun ja juovat kuin kaverukset. Ei tarvinnut montaa kertaa muistuttaa mitä tehdä. ;)
Pari vastaavaa tapaustakin sattunut tähän mennessä, mm. muutama "tuttava" uhanneet hakkaavansa minut, johon olen tokasissut: "Toki, mutta huomenna toivot ettet olisi moista tehnyt." Eipä ole kertaakaan moisesta tilanteesta edes käsikähmää syntynyt, vain pieni tuijotuskilpailu. :)

Eiks kukaan ole miettinyt jos se musta mies ei halua persraiskata ketään? "Onks pakko persraiskata, jos ei halua eikä oo tullu hiki?"

Juu jatkakaa... Hilpeitä kommentteja vaan tullu jengiltä. :D

Aha, ei sitten.

Uskaltaisin sanoa, että olisi. Mulla on lähipiirissä yksi kaveri, joka on pyörätuolissa, joten sen takia ei ymmärrystä löytyisi kenellekään, joka noita pieksee.

Pakko kyllä palata tähän viestiin. En kyllä ymmärrä miksi moisia pitäsi puolustaa? En toki sano ettäkö pitiäisi koko elämä mennä pilalle teiniajan hölmöilystä(kyllä, itse olen samanikäinen, ja tiedän sen), mutta ei tuo kyllä normaalia tai hyväksytävää ole, vai onko?
Itse olen aina puolustanut alakynnessä olevaa ihmistä, oli se kaveri tai ei. Kunhan on tarpeeksi vakuuttava mielipiteessään, vakuuttaa se millaiseen poppooseen tahansa. Eipä ole mikään porukka vielä tähän mennessä jatkanut tekojansa sen jälkeen kun olen mennyt "vähän" juttelemaan porukan kanssa. Tosin tiedä näistä "suur"kaupungin(Tre jne.) jengeistä, täällä en ole vielä mihinkään moiseen tapaukseen törmännyt, mutta tasan menen elleivät kaverit estä tms.

Ja tosiaan. Parhaat kaverini eivät yksinkertaisesti voisi olla moisen teon tekijöitä, koska silloin he eivät tosiaankaan olisi edes samasta kaveriporukasta kuin minä. Piste. Jos joku "kaverini" moista tekee, ojennan SITÄ itse ja jätän yksin ruikuttamaan. IMO säälittävää tehdä jotain moista jollekkin, joka ilmiselvästi on jo kärsinyt tarpeeksi.

Edit: Tomppa85:lla helvetin hyvä pontti.
Kerran baarissa pari kaveria alkoivat keskenään vähän kähinöimään, sanoin molemmille että joko satutan molempia pahasti ja saan itse turpaan, tai he lopettavat tappelun ja juovat kuin kaverukset. Ei tarvinnut montaa kertaa muistuttaa mitä tehdä. ;)
Pari vastaavaa tapaustakin sattunut tähän mennessä, mm. muutama "tuttava" uhanneet hakkaavansa minut, johon olen tokasissut: "Toki, mutta huomenna toivot ettet olisi moista tehnyt." Eipä ole kertaakaan moisesta tilanteesta edes käsikähmää syntynyt, vain pieni tuijotuskilpailu. :)

Ehkä se nyt ei kuitenkaan ole tekijöiden puolustamista, jos sanoo, että perseraiskaus-saunantaakseviestit ovat ylimitoitettuja tia muuten vaan perseestä.

Ei mustan vaan suomenruotsalaisen, ne nimittäin tekevät sen ilmaiseksi toisinkuin mustat miehet.
Kokemusta hintatasosta, vai?

Tässä haisee kyllä pahasti alitajuinen himo suomenruotsalaista miehen kehoa kohtaan.

Lopetettavaks noi munkin mielestä joutais.

Aha, ei sitten.

Asiaa. Tekopyhää tulla laukomaan näitä "munista kattoon ja neekerinmuna perseeseen" -juttuja, kun kuitenkin tutuille ei samaa kohtaloa jaettaisi. Jos taas näitä saunan-taakse -tuomioita julistettaisiin tutuillekin, niin silloin ei oltaisi tekopyhiä, vaan vähän pim pom.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom