Vammainen mies joutui toistuvasti julman väkivallan kohteeksi

Status
Viestiketju on suljettu.
Ennen kun ollaan taas Pakkiksen tyyliin viemässä saunan taakse, niin muistetaan nyt kuitenkin se, että kyllä varmaan joillekkin 18-19 vuotiaille lapsille, jotka on tottunu ryyppäämään ja rellestämään(jutun perusteella) on aika kova paikka lähtee vaikka 4 vuodeks häkkiin. Sen lisäks tulevaisuudessa tulee olemaan ongelmia + toivottavasti pojuja hävettää ja ihan helvetisti.

Mun puolesta tämmöiset äärimmäisen tyhmät eläimet todellakin joutais viedä saunan taakse juuri sen takia, että ollessaan muka normaaleja kuitenkin käyttäytyvät kuten villipedot täysin puolustuskyvytöntä epäihmistä vastaan. Se on melkein sama kuin pieksäis lapsia, vanhuksia tai halvaantuneita onnettomuuden vuoksi pyörätuoliin joutuneita.

Toivottavasti hajoavat henkisesti täysin tuolla vankilassa ja toivottavasti heidän koko elämänsä menee kaikin puolin piloille ettei pääsis ikinä enää töihin...jne

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun puolesta tämmöiset äärimmäisen tyhmät eläimet todellakin joutais viedä saunan taakse juuri sen takia, että ollessaan muka normaaleja kuitenkin käyttäytyvät kuten villipedot täysin puolustuskyvytöntä epäihmistä vastaan. Se on melkein sama kuin pieksäis lapsia, vanhuksia tai halvaantuneita onnettomuuden vuoksi pyörätuoliin joutuneita.

Toivottavasti hajoavat henkisesti täysin tuolla vankilassa ja toivottavasti heidän koko elämänsä menee kaikin puolin piloille ettei pääsis ikinä enää töihin...jne

Juu juu, tää menee näköjään taas tähän, että kaikki käy kirjottamassa tänne viestin, jossa toivotetaan noilla jätkille perseraiskaus x 100, vitun paska loppuelämä ja lopuks kivittäminen kuoliaaks.

Taitaa pojilla olla jo vyön alla jonkinlaista rikollista aktiviteettia ja kenties päihdeongelmaa, ei kuulosta "normaalien" kansalaisten toiminnalta. Onkos tässä neljä tulevaa taparikollista (se 32v varmaan jo on) vai muuttaako vankila janarit yhteiskuntakelpoisiksi?

Juu juu, tää menee näköjään taas tähän, että kaikki käy kirjottamassa tänne viestin, jossa toivotetaan noilla jätkille perseraiskaus x 100, vitun paska loppuelämä ja lopuks kivittäminen kuoliaaks.

Jep. Siinä on vaan ihan vitun iso ristiriita kun puolustetaan kehitysvammaista ja solvataan rikollisia. Ne rikolliset kun ovat aivan samalla tavalla syyntakeettomia (en tarkoita laillista näkäkulmaa, enkä sitä tavallista psykologista, vaan vähän "syvempää") touhuihinsa kuin kehitysvammaisetkin. KAIKKI ovat samalla tavalla syyntakeettomia. Toisiin kyllä tepsii se komerotuokio ison karvaisen miehen kanssa, kuten ehkä näihin vammaisenkiusaajapoikiin, mutta voisi vähän miettiä sitä astetta (raiskaus vaiko sata sellaista) ja postauksen tähdellisyyttä.

Taitaa pojilla olla jo vyön alla jonkinlaista rikollista aktiviteettia ja kenties päihdeongelmaa, ei kuulosta "normaalien" kansalaisten toiminnalta. Onkos tässä neljä tulevaa taparikollista (se 32v varmaan jo on) vai muuttaako vankila janarit yhteiskuntakelpoisiksi?

Joo ei ihan normaaleilta tyypeiltä vaikuta. Tuomiot yllätti itseäni, yleensä tuollaisista ei saa mitään vankeustuomioita, korvauksia ehkä 2000e tms. Nyt on kovat korvaukset ja pitkät tuomiot, ja aikalailla taitaa olla sen "murhan yrityksen" ja "seksuaalisen väkivallan" tms takia. Kiinnostaisi tietää mitä hemmettiä ne on tehneet kun 40 vuodeksi julistetaan asiakirjatkin salaisiksi tuon loppusekoilun takia.

Mä ajattelen että ovat sekakäyttäjiä, jotain "saatananpalvojia" tms ihme hörhöjä viitaten ryyppäämiseen ja siihen ettei kehitysvammaiselle anneta ihmisarvoa.

Tuo ylläoleva teksti on loukkaus eläimiä kohtaan. Ei tuommoiseen idiotismiin, mitä nämä pellet ovat tehneet liikuntarajoitteista kohtaan, pysty kuin ihminen.

Valitettavasti.

Itsekkin olen yllättynyt poikien saamasta tuomiosta, joka on Suomen mittakaavassa aika kova. Kertonee aika paljon mitä pojat tuossa kuudennessa kohdassa on tehneet, en edes välttämättä halua tietää.

Olen vähän samoilla jäljillä kuin kirjoittaja Joo. Jos jätetään tuo 32vee jätkä pois laskuista, niin näille 18-19 vuotiaille tämä tuomio saattaa olla lopulta loppu elämän kannalta voitto. Loppuu se joka viikonloppuinen ryypiskely ja välinpitämättömyys muista ihmisistä, toivottavasti. Kun pojat pääsee 23-24 vuotiaina pihalle, tuskin ensimmäisenä tulee mieleen jatkaan samaa rataa. Tuossa vaiheessa ollaan vielä niin nuoria että "perjaatteessa" mitään ei ole menetetty vaan voi aloittaa puhtaalta pöydältä, toivottavasti toki suuri häpeä ja taakka kannettavana pään sisällä loppuelämän ajan.

Toki noista joku ei ota mitään opikseen vaan, syyttää edelleen paskaa yhteiskuntaa ja löytää itsensä nopeasti uudestaan lusimasta.

Joo ei ihan normaaleilta tyypeiltä vaikuta. Tuomiot yllätti itseäni, yleensä tuollaisista ei saa mitään vankeustuomioita, korvauksia ehkä 2000e tms. Nyt on kovat korvaukset ja pitkät tuomiot, ja aikalailla taitaa olla sen "murhan yrityksen" ja "seksuaalisen väkivallan" tms takia. Kiinnostaisi tietää mitä hemmettiä ne on tehneet kun 40 vuodeksi julistetaan asiakirjatkin salaisiksi tuon loppusekoilun takia.

Mä ajattelen että ovat sekakäyttäjiä, jotain "saatananpalvojia" tms ihme hörhöjä viitaten ryyppäämiseen ja siihen ettei kehitysvammaiselle anneta ihmisarvoa.

Anteeksi pieni puuttuminen, mutta jos on tapon yritys, 2xtörkeä pahoinpitely ja 2-3xpahoinpitely niin ei kyllä kertaakaan ole jätetty vankeutta tuomitsematta....

Tuo ylläoleva teksti on loukkaus eläimiä kohtaan. Ei tuommoiseen idiotismiin, mitä nämä pellet ovat tehneet liikuntarajoitteista kohtaan, pysty kuin ihminen.

Valitettavasti.

Eikö edes simpanssi, joka repi jenkeissä naiselta kädet ja naaman irti tai karhu joka tunnetusti tappaa ja syö metsästäjiä. Puhumattakaan gorilloista tai leijonista.

Ja puhuin nimenomaan villieläimistä. Nämä vammaisenhakkaajat käyttäytyivät kuin kiihkoutuneet simpanssit.

Anteeksi pieni puuttuminen, mutta jos on tapon yritys, 2xtörkeä pahoinpitely ja 2-3xpahoinpitely niin ei kyllä kertaakaan ole jätetty vankeutta tuomitsematta....

Nimen omaan. Tossakin MissEvilEve puhuu ihan mutulla ja täyttä paskaa. Kerrotaan faktana ettei "tommosista ikinä tuu mitään kakkua, korvauksia vaan". Aika hiljasta on, että kun kyseessä on tapon yritys sun muut, niin jäis ilman kakkua.

tämmösiä uutisia vituttaa aina lukee ja ei voi ymmärtää näitä tekijöitä.
Itse laittaisin ne sähkötuoliin tai johonkin venäjän vankilaan.

Mun mielestä on oikein, että tuollaisia ihmisiä rangaistaan kunnolla, ja nimet tuodaan julki. Toivottavasti ne samankaltaiset ihmiset ottaisivat tuosta opikseen ja jättäisivät tämän tyylsiet törkeydet tekemättä. Todella ala-arvoista toimintaa.

Tossa voi käyä myös silleen, jos ei lähe mukaan, että itsekin joutuu pilkan kohteeksi. Mulle kävi yhessä duunipaikssa viime vuonna tolleen. En aluks lähteny mukaan erään työntekijän pilkkaukseen ja huomasin tämän jälkeen muiden pilkkaavan myös minua. Sitten oli ns. pakko itsekin alkaa pilkkaamaan sitä erästä työntekijää.. Minun pilkkaaminen loppui. Tai näin ainakin haluaisin uskoa.
Pitäis pystyä pitämään oma mielipiteensä, ja olla menemättä sen massan mukana. Tolla saatiin kiusatulle vaan lisää kärsimystä, ja oma napa pelastettua.

Nimen omaan. Tossakin MissEvilEve puhuu ihan mutulla ja täyttä paskaa. Kerrotaan faktana ettei "tommosista ikinä tuu mitään kakkua, korvauksia vaan". Aika hiljasta on, että kun kyseessä on tapon yritys sun muut, niin jäis ilman kakkua.

Ziizuz... Ihan rauha vaan... :eek::wtf::piis: Vaikka nyt aihe kuohuttaakin niin ihan asiallisestikin voi kommentoida.

Suora lainaus omasta tekstistäni:

Tuomiot yllätti itseäni, yleensä tuollaisista ei saa mitään vankeustuomioita, korvauksia ehkä 2000e tms.

Sanoinko IKINÄ? En sanonut vaan sanoin yleensä, ja lisäsin lauseeseen tms = eli liian lieviä tuomioita/korvauksia jne. Ja ei, vastaavaa tapausta ei ole nyt mihin verrata, mutta alla pohjustus:

Tarkoitin ihan yleisesti kaikkia kiusaamisia syrjintöjä ja väkivallantekoja ym mitä on monesti tehty ja lehdistä saanut lukea, ja aivan liian pienillä tuomioilla.

Nyt tosiaan olikin vaikka mitä pahuuksia tuossa listalla ja ihan syystä tulee linnaa. Ei tuo nyt mitään "mutua ja täyttä paskaa ollut ja täytenä faktana kertomista", kunhan totesin että kova tuomio ja hyvä niin, harvemmin näkee oikeudenmukaiselta tuntuvia tuomioita.

Eikö edes simpanssi, joka repi jenkeissä naiselta kädet ja naaman irti tai karhu joka tunnetusti tappaa ja syö metsästäjiä. Puhumattakaan gorilloista tai leijonista.

Ja puhuin nimenomaan villieläimistä. Nämä vammaisenhakkaajat käyttäytyivät kuin kiihkoutuneet simpanssit.

Hassua että itse boldasit ton "Idiotismi" sanan tosta quottaamastasi lauseesta. Tekevätkö karhut ja simpanssit sun muut villieläimet noita surmatöitä ihan idioottimaisuuttaan, vaiko ehkä vaiston varassa suojellakseen henkeään, reviiriään tai jälkeläisiään? Niin minäkin veikkaisin.

Silkkaa tyhmyyttään, ilman kertakaikkiaan mitään järkevää syytä tuollaista tekee vain ihminen.

Ziizuz... Ihan rauha vaan... :eek::wtf::piis: Vaikka nyt aihe kuohuttaakin niin ihan asiallisestikin voi kommentoida.

Suora lainaus omasta tekstistäni:

Sanoinko IKINÄ? En sanonut vaan sanoin yleensä, ja lisäsin lauseeseen tms = eli liian lieviä tuomioita/korvauksia jne. Ja ei, vastaavaa tapausta ei ole nyt mihin verrata, mutta alla pohjustus:

Tarkoitin ihan yleisesti kaikkia kiusaamisia syrjintöjä ja väkivallantekoja ym mitä on monesti tehty ja lehdistä saanut lukea, ja aivan liian pienillä tuomioilla.

Nyt tosiaan olikin vaikka mitä pahuuksia tuossa listalla ja ihan syystä tulee linnaa. Ei tuo nyt mitään "mutua ja täyttä paskaa ollut ja täytenä faktana kertomista", kunhan totesin että kova tuomio ja hyvä niin, harvemmin näkee oikeudenmukaiselta tuntuvia tuomioita.

:piis: Siis mun "anteeksi puuttumiseni" ei ollut "ANTEEKSI puuttumiseni" vaan laiskuuttani en jaksanut sitä paremmin muotoilla...siis ihan hyvällä sanoin, vaikka jälkeenpäin kun lukee niin voihan ton käsittää hieman piikikkäänä :hyvä:

Hassua että itse boldasit ton "Idiotismi" sanan tosta quottaamastasi lauseesta. Tekevätkö karhut ja simpanssit sun muut villieläimet noita surmatöitä ihan idioottimaisuuttaan, vaiko ehkä vaiston varassa suojellakseen henkeään, reviiriään tai jälkeläisiään? Niin minäkin veikkaisin.

Silkkaa tyhmyyttään, ilman kertakaikkiaan mitään järkevää syytä tuollaista tekee vain ihminen.

Mistä vitusta tässä ny väitellään? Kaikki on varmasti samaa mieltä niinkuin sanoin, että nämä pojat käyttäytyivät kuin vauhkoontuneet villieläin simpanssit, oli se sitten idiotismia tai ei. Turhaa pilkunnussintaa.

:piis: Siis mun "anteeksi puuttumiseni" ei ollut "ANTEEKSI puuttumiseni" vaan laiskuuttani en jaksanut sitä paremmin muotoilla...siis ihan hyvällä sanoin, vaikka jälkeenpäin kun lukee niin voihan ton käsittää hieman piikikkäänä :hyvä:

Itseasiassa se ei ollut sinulle vaan Joo:lle, mutta quottasin molemmat. Sinänsä harmitonta mutta suht vittumaisen oloista selitellä että tässäKIN kirjoitan mutuna täyttä paskaa ja esitän faktana asioita [joita en edes sanonut].

:piis:

Joku muu tais nyt vähän innostua, sen verran on korjailun ja selityksen makua. :D

Ja tätähän voi toki jatkaa. Siis sanoit, että "yleensä tuollaisista ei saa mitään vankeustuomioita". Sitten sepitit jotain "Tarkoitin ihan yleisesti kaikkia kiusaamisia syrjintöjä ja väkivallantekoja ym mitä on monesti tehty ja lehdistä saanut lukea, ja aivan liian pienillä tuomioilla."

Noh, minä en tarkottanu mitään kiusaamista, vaan tätä tapausta, jossa oli mm. se tapon yritys. Tiedän kyllä ihan itsekkin, että kiusaamisesta tai syrjimisestä ei saa tommosia vankeustuomioita, sitä ei tarvi ainakaan mulle jälkeen päin kertoa, kiitti vaan.

Joku muu tais nyt vähän innostua, sen verran on korjailun ja selityksen makua. :D

Ja tätähän voi toki jatkaa.

Pakko korjata ja selittää rautalangasta vääntäen mitä tarkoitin kerran se jäi alunperin epäselväksi. Ja voi toki jatkaa, privalla tai sähköpostitse. Tätä ketjua ei sotketa millään lässytyksellä sanamuodoista ja väärinkäsityksistä koska sellainen kinaaminen on sekä a)turhaa että b)typerää.

Takaisin aiheeseen.

Tästä tapauksesta taisi tulla Suomen Anita Cobby -tapaus :D. Tekijät vaikuttavat ainakin samanlaisilta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom