Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Hienoja kuvia Mike duunailee. Yksi vaikempia asioita tuossa eri taustan liittämisessä kuvaan on varmaankin se, että taustan ja pääkohteen syväterävyys natsaa kohdalleen? Tarkoitan sitä, että jos esim. kuvan henkilö on kuvattu kovin suurella aukolla niin terävän taustan liittäminen tähän on luonnottoman näköistä, koska väliin tyhjää epäterävää tilaa. Tässä Mike onnnistuukin hienosti ja jälki on luonnollisen näköistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäis mennä valokuvaajalle ottamaan pojasta 1-vuotiskuvat. Tarkoitus olisi olla "studiolla" ja että saisi kuvat itselleen levyllä mistä sitten valkata mitä itse haluaa teettää.
Olisiko kellään täällä suositella jotain paikkaa? Pk-seudulta :)

Pitäis mennä valokuvaajalle ottamaan pojasta 1-vuotiskuvat. Tarkoitus olisi olla "studiolla" ja että saisi kuvat itselleen levyllä mistä sitten valkata mitä itse haluaa teettää.
Olisiko kellään täällä suositella jotain paikkaa? Pk-seudulta :)
Meikä voi ottaa.

_big.jpg

Akij ihan jees mutta WB on musta turhan kylmällä. Making of kuvassa lämpimämpi mutta valo on ollut aavistuksen liian voimakas toisella puolen nassua. Huom yritän tässä vain jotain rakentavaa kritiikkiä antaa vaikka itse en tiedä valoista ja photauksesta mitään :D

Itsellä tulee kiinnitettyä näissä photaroiduissa potrettikuvissa huomiota myös taustaan. Esim. Akij:n kuvassa nainen posettaa viljapellolla lentopallon kans? Onko siellä alkamassa treenit vai? En yritä sanoa että tämä olisi millään tasolla väärä tapa, vaan itse miellän teemapotreteissa aihetta myös sinne taustaan. IMO Juha Mieto sukset kädessä photaroituna Abu Dhabin keskustaan ei olisi kovin uskottava?

Onko kukaan muu ajatellut asiaa tältä kantilta vai olenko ainoa?

Feenix82:lta hyviä tilannekuvia Japanin teemaillasta.

Pistin varustelekasta kasan nahkasia tetsarin hihnoja suoraan entisen Jugoslavian armeijan aarrekätköistä. Askartelin niistä tommosen komian kamerahihnan :D

2u4tz0m.jpg

Kuvailin erikoishommia

IMG_6830_zps3c8e9eca.jpg

IMG_6824_zpsbeef53b6.jpg

Perkeleen paskakelit! Alkaa jo niin ärsyttää tää harmaus ja vetisyys...sais talvi jo tulla! Lähdin kuvaileen "kun oli niin hieno ilma..." pääsin pelipaikalle niin samantien aurinko pilveen loppupäiväksi :S Tallustelin sitte mettäs 3h ja kuvailin puita! :D Maisema

IMG_6686-2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom