Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Pari kurrea...

TLP_9316.jpg

TLP_8992.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä tyhmä kysymys mutta saako jääkiekon sm liigan otteluissa kuvata järjestelmäkameralla? Tarkoitus olisi vain kuvata omaan käyttöön, ja kohteetkin olisi mielenkiintoisia sekä ehkä hieman haastavia aloittelialle. Jostain luin ettei saisi mutta pitääkö tämä paikkansa?

Karkkista syssy kuvaa täältäkin! Katoin vaan että missäköhän "aineis" mä oon ton väritelly kun on menny jo vähä överiksi kenties!? :D Muokkaamaton vieres.

IMG_5614-2.jpg
IMG_5614-3.jpg

Olipahan veikeä triidi, upeita kuvia ja koko draaman kaari tästä:

Tähän:

Hattua nostan kaikille triidiin kuviaan laittaneille!
Ohan toi hassua itsekin lukea noita alkupään viestejä melkein sata kansikuvaa myöhemmin. Forumeilla, jossa aloitin kuvien julkaisun, samat naamat julkaisee samanlaisia kuvia edelleen.

Eilen oli Seinäjoella zombiewalk elokuvateatteriin sekä leffa Zombie Flesh Eaters joka ollut Suomessa bannattuna 25v aina 2004 asti. Paikalla oli myös Empire lehden Kim Newman sekä Episodin Jouni Vikman. Harmi vaan kun en itse päässy kuvaan kulkuetta mutta maskeerausta ja teatterissa kävin lopussa. Komiat Kuolleet Kävelöö 28.9.2013

IMG_6126-2.jpg

Eilen oli Seinäjoella zombiewalk elokuvateatteriin sekä leffa Zombie Flesh Eaters joka ollut Suomessa bannattuna 25v aina 2004 asti. Paikalla oli myös Empire lehden Kim Newman sekä Episodin Jouni Vikman. Harmi vaan kun en itse päässy kuvaan kulkuetta mutta maskeerausta ja teatterissa kävin lopussa. Komiat Kuolleet Kävelöö 28.9.2013

Oonko ainut, jonka mielestä tästä kumihärpäkkeestä tulee jotain aivan muuta mieleen kuin viillelty kurkku.... :D :D

_small.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom