Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Akij ihan jees mutta WB on musta turhan kylmällä. Making of kuvassa lämpimämpi mutta valo on ollut aavistuksen liian voimakas toisella puolen nassua. Huom yritän tässä vain jotain rakentavaa kritiikkiä antaa vaikka itse en tiedä valoista ja photauksesta mitään :D

Olisi tuon WB:n ehkä voinnut vähän lämpösemmälle laittaa nassun osalta...

- - - Updated - - -

Itsellä tulee kiinnitettyä näissä photaroiduissa potrettikuvissa huomiota myös taustaan. Esim. Akij:n kuvassa nainen posettaa viljapellolla lentopallon kans? Onko siellä alkamassa treenit vai? En yritä sanoa että tämä olisi millään tasolla väärä tapa, vaan itse miellän teemapotreteissa aihetta myös sinne taustaan. IMO Juha Mieto sukset kädessä photaroituna Abu Dhabin keskustaan ei olisi kovin uskottava?

Onko kukaan muu ajatellut asiaa tältä kantilta vai olenko ainoa?

Feenix82:lta hyviä tilannekuvia Japanin teemaillasta.

Tarkotus olikin saada pelaaja urbaaniin maisemaan pois normaalista ympäristöstä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvailin erikoishommia

IMG_6830_zps3c8e9eca.jpg

IMG_6824_zpsbeef53b6.jpg

Onks puvut vuokrattu vai ostettu, ja mistä? Aattelin vaa ku ois kiva joskus itekki tehä vastaavanlaista settii.

Sony A7R on ollut nyt jonkun päivän näpissä ja kyllä on meikäläisen makuinen kamera. Mahtava käsintarkennus (EVF, focus peaking ja focus magnification), takin taskuun menevä koko (FE 35/2.8 lasin kanssa), loistavasti customoitavissa olevat nappulat omaan makuun jne. Ja 36 MP FF AA-filtterittömän kennon detaljien taso on jotain käsittämätöntä, ao linkkien takana muutama näyte mihin tuo kenno pystyy Zeissin lasien kanssa. Urheilukuvaajan kamera tämä ei AF:n rajoitusten takia ole, mutta muuta huomauttamista tuosta on vaikea löytää.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/26280040/_DSC0389.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/26280040/_DSC0265.jpg

Osaako kukaa sanoo et voiko vika olla kamerassa, kun kuvaan niin kaikki kuvat tulee samalle puolelle ihan pikkaisen kallelleen? Kyseessä siis canon 1100d. Olen kyllä aloitteleva kuvaaja mutta tuntuu että vaikka kuinka keskittyy siihen että kuva on vaakasuorassa, niin silti kameran ruudulla ne on vinkkelissä. Kamera on kerran tipahtanut lattialle. Vai heittääkö mulla sitten silmät :D

Laitetaan nyt kuvaa ku tuli uus kameraki hommattuu.

11016235444

E: Jaaha ei näköjää onnistunu. Mites tuolt flickr:stä voi liittää ton kuvan suoraa tähän?

Laitetaan nyt kuvaa ku tuli uus kameraki hommattuu.

11016235444

E: Jaaha ei näköjää onnistunu. Mites tuolt flickr:stä voi liittää ton kuvan suoraa tähän?

Avaat sen kuvan selaimella jonkin kokoisena ja sitten pistät tänne. Eli et linkitä sitä photostreamin osotetta.

11016235444_d1b6554c9a_c.jpg

Tuli vloppuna otettua ekat 1v kuvat kaverin kotona! Todella ahtaat tilat (makailin eteises ku otettiin olkkaris kuvia jne. :D), eikä mulla oo kuin käsisalama kiinni kameras että ei kuvat mitään ammattitasoa ole, mutta sain ainaki omasta mielestäni parhaan kuvani tähän mennes! :)

Z29A8814.jpg

Loput kuvat: Katariina 1v

Samoin tuli katottua läpi jotain kesänkuvia ja niin ikään melkein ekoja poseerauskuvia :D

Z29A2000-2.jpg

Loput kuvat: Eerika

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom