Valmiusjoukkoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistini mukaan joku 65% pääsee sisään.

Kaveri oli ampiaiselle allerginen ja hyllytettiin..

Atopia+allergia taitaa vähän hidastaa mulla menoa jos niistä alkaa puhumaan..

Nipsu sanoi:
Muistini mukaan joku 65% pääsee sisään.

Kaveri oli ampiaiselle allerginen ja hyllytettiin..

Atopia+allergia taitaa vähän hidastaa mulla menoa jos niistä alkaa puhumaan..

Mut nyt ollaan jo voiton puolella, kun tuolla ei ollut lääkärintarkastusta. :thumbs:

Onko tuonne jo joku soittanu? Onhan tuosta valintatilaisuudesta jo vähän aikaakin vierähtänyt.

Tänään kolahti postilaatikossa: Olen hyväksytty, alkaa heinäkuussa 2005. Onko muita kohtalon tovereita?

Mitenkäs stelan testit sujui? Entä koska kävit?

Itesellä meni juoksua(2400) lukuunottamatta hyvin. Varsinkin ns. palikkatesti onnistui hyvin. Oma testipäivä oli 21.4...

mihin aikaan tarkalleen oli testit? eikai mene kirjoitusten kanssa päällekkäin?

Tätähän ei kysytty, mutta pakko mainita.. mies oli tuolla vuoden, voin kertoo että aika rankkaa katseltavaa vierestä (lomia ihan älyttömän vähän verrattuna muihin, n. joka kolmas viikonloppu vaan vapaa) ja vaikka inttivuosi kestettiin niin sen jälkeen homma kusi. Kotiin palasi ihan eri ihminen ja myöhemmin miehestä tuli ex :(

Eli en voi suositella kenellekään seurustelevalle... ja tosiaan, seurusteluvuosia oli jo takana, ei mikään lyhyt juttu siis.

Toi suhteen päättyminen intin jälkeen/seurauksena on ikävä juttu. Mutta ite oon kyl jo tiedostanu, ettei lomille välttämättä ole joka viikko asiaa. Katellaan nyt mitä tuleman pitää.

(Säkylä II/04)

Hei muutes! Tuli täs sellanen mieleen, että mihin aselajiin laitoitte sen 'toivomuksen'. Mä pistin ekaks sen pioneerikomppanian. Kun ajattelin vaan, että tuo valinta tulee varmaan olemaan aika suuressa roolissa sen suhteen, miten fyysista hommaa meille firman puolelta tarjotaan, ja että kuinka paljon jää ylimääräistä aikaa treenaamiseeen jne..

taas pinnalle kun vastausta ei kuule, elikkä, mihin aikoihin nuo testit valmiusjoukkoihin on? eikait ne satu juuri kevään kirjoitusten kanssa päällekkäin?

ja sitte, luin threadia ja osa oli käynyt testeissä, millaisia testejä tarkalleen?

Kanuuna sanoi:
Eikös se oo kuitenkin käytännössä pakollinen, jos tahtoo näiden uusien sankareiden mieli päästä alueelle. Kyllähän noi vanhemmat kokemusta omaavat on eri luku sinänsä, mut meille toitoteettiin et nykyään ei juuri muita otetakkaan kuin valmareita ja ennenkin olleita.

Ei ole mikään pakko olla valmiusjoukot käytynä. Itse olen ensimmäisellä missiolla juuri Kosovossa tiedusteluryhmän johtajana(vänrikki) ja olen suorittanut varusmiespalveluksen aikanaan(1998) Kajaanissa rajajääkärikomppaniassa sissinä. Suurin osa tiedustelijoista on tällä hetkellä täällä LJK:n käyneitä. Toki räppäreitäkin on jonkin verran...

II/98 PorPr alokasajan jälkeen valmiusjoukkoihin tuli vielä muualta porukkaa ja meitä ketkä emme halunneet valmiusjoukkoihin siirrettiin muihin yksiköihin. Tuohon aikaan sisään olisi päässyt vaikka ei olisi noissa ennen inttiä tehtävissä testeissä ollutkaan. Porissa oli ainakin hyvä sode ja lomakuljetukset tänne pk-seudulle toimi hyvin :)

Nipsu sanoi:
Kovasti kiinnostaisi, mutta pelkään, että Esim allergiani (atooppinen iho) saattaisi rajoittaa hakemista.

Heitän pallon teille, sana on vapaa.

Olen urheilullinen ja reipas Suomalainen mies. Minulla ei ole allergioita, eikä muitakaan haittaavia tekijöitä, vain aivotoimintani ja usko väkivallattomiin ongelmanratkaisukeinoihin on minua estänyt hakeutumasta valmiusijoukkoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom