Valmiusjoukkoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko valmareihin pääsykokeetkin nykyään, ite kävin 1/98 koulutuksen ja muistaakseni tarvi hakea vaan jollain lapulla...kävin kosovossa yhden rotaation eli jos jollain on kysymyksiä rt-arjesta tai valmarikoulutuksesta, niin kyselkää pois. Hommat ovat muuttuneet varmaan 13 vuodessa, mutta jos jotain apua olisi. Olin Donja gustericassa C-komppanian tiedustelu-upseerina.

Sillaista kyselisin, että miten vatsat tehdään testeissä? eli pitääkö pari jaloista kiinni suorituksen aikana vai miten on ja kuinka tarkaan määritelty jalkojen
kulmat? kiitos jo etukäteen

Ymmärtämäni mukaan kaveri pitää jaloista suorituksen ajan kiinni. Kulmista en osaa sanoa mitään, mutta tuo jalkojen kiinnipitäminen tuo jo sen verran helpotusta, että ei pitäisi jäädä hyväksytty tulos kenelläkään vatsoista kiinni.

Sillaista kyselisin, että miten vatsat tehdään testeissä? eli pitääkö pari jaloista kiinni suorituksen aikana vai miten on ja kuinka tarkaan määritelty jalkojen
kulmat? kiitos jo etukäteen
Ei ole kulmia määritetty, enemmän kiinnitetään huomiota siihen että lavat koskettavat toistojen välissä lattiaa.

Itellää ois tarkotus hakea valmareihin ens vuonna. Kiinnostais tietää minkälainen tuo englannin haastattelu on, jos kellään on tietoa siitä.

Itellää ois tarkotus hakea valmareihin ens vuonna. Kiinnostais tietää minkälainen tuo englannin haastattelu on, jos kellään on tietoa siitä.

Omalla kohdalla vuonna miekka & kivi se oli semmoinen että vänrikki Nappulan kanssa juteltiin kaikenlaista paskaa muutama minuutti.
Sitten se varmaan huomasi että sillä loppuu kielitaito kesken ja lähetti mut pihalle..
Hankalaa kehittää keskustelua kun vastapuolelta tulee "jees pat nou pat, tö reis vas veri kuud bat tö kaar vas bäd".

Ite oon tällä hetkellä valmareissa, tuota 1/15 saapumiserää. Enkun testissä kyseltiin kaikkia perus juttua, miksi sinä, mistä pidät, harrastuksia yms. Siihen vaan rentoa vastailua. Jos toi vatsakysymys vielä mietityttää niin joo kaveri pitää kiinni ja siitä paukutetaan, kyynerpäät polviin, mutta ei ole niin tarkkaa.

Herätellääs vähän, n. 2 viikon päästä ois mulla testit edessä, muita pakkislaisia menossa? Osaisko joku kertoa tuosta evakuointitestistä? Katselin tuossa Polamkin testejä niin sielä nukkea vaan raahattiin, käykö tuolla sama tyyli?

Ite oon hakemassa syksyllä valmareihin, nii kiinnostais tietää, että minkälaisilla pisteillä porukkaa on otettu sinne?
Kannattaa nyt ainakin odottaa, että tulee PV:ltä virallinen tieto järjestetäänkö koko koulutusta edes. Pikkulinnut lauloivat, että 2/16 kohtalo on hyvin epävarma ja ettei 1/17 koulutettaisi lainkaan valmareita. Tätä osaltaan tukee se tieto että 1/16 myötä valmistuu PorPr mekanisoitu skvj-pataljoona, jota on kasattu useampi vuosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom