Valmiusjoukkoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Dodiin! Sainpas kutsunu "tilattua"! :thumbs:

Millos teillä muilla on noi valintakokeet. Mulle sanottiin alustavasti 19.4.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mäki hain viime vuonna, mut hylkäsin ku oli kuulemma liian huono peruskoulun keskiarvo!! noh tänä vuonna haen joukko-osastosta uudelleen sit uudella todistuksella.

Nostetaampas tätä vähän ylöspäin H-hetken lähestyessä. Sattuuko kellään olemaan tietoa miten vaikeeta tuonne on päästä (testejä ajatellen)? Itellä ei oo kyllä mitään hajua.

Mietin vaan sitä jos on paljon hakijoita ja valitaan vain parhaat päältä niin pitääkö cooperiin juosta 4000m jne? :)

stela sanoi:
Mietin vaan sitä jos on paljon hakijoita ja valitaan vain parhaat päältä niin pitääkö cooperiin juosta 4000m jne? :)

Hehei..vähän valoja päälle siellä..! :) Vaikka hakijat laitetaankin paremmuusjärjestykseen, niin ei varmaankaan tule sellaista tilannetta, ettei mahtuisi kahdensadan parhaan juokkoon. Tuskin siellä mitään supermiehiä on, saati tyyppejä, jotka saisivat kaikista osa-alueista täydet pisteet. :rolleyes:

No siinähän noi.. Fyysiset meni suunnilleen odotusten mukaan. Sit taas noi pilipali-testit oli välillä sellasta sanahelinää, että HUH! Mut siinähän ne teki.. Missä ryhmässä muuten olit?

ite C. Cooper meni vituiks kun en kuullu kymmenen minuutin huutoo. Jäi loppukiri tekemättä..

Mitä mieltä muuten olitte siitä enkun kokeesta? Mun mielestä ainakin se kuuntelu oli aivan liian helppo. Mut sit taas niissä rakenteissa oli jotain hämärää.. :/

olihan se aika ala-aste tasoa. Tuskin se hirveesti karsii. Tai mistäs minä tiedän..

itekki ois tarkotus hakea tonne nyt syksyn kutsunnoissa. Sain kanssa a:n paperit mutta heinäallergia jäi sinne papereihin. Mennäänkö tonne heinäkuussa vai tammikuussa? kun itellä ois suunnitelmissa että 2006 tammikuussa armeijaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom