Valmiusjoukkoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en ollut valmiusjoukoissa, mutta meidän peruskuntotesteissä vauhdittomassa pituudessa ihan lenkkarit jalassa ja muistaakseni 2 yritystä, joista sitten parempi merkattiin ylös. Taisipa olla meillä jopa 1 harjoitushyppykin. Tosiaan 240cm oli meillä erinomaisen raja ja vähänkin punttia harrastaneelle ei mikään paha ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ollut valmiusjoukoissa, mutta meidän peruskuntotesteissä vauhdittomassa pituudessa ihan lenkkarit jalassa ja muistaakseni 2 yritystä, joista sitten parempi merkattiin ylös. Taisipa olla meillä jopa 1 harjoitushyppykin. Tosiaan 240cm oli meillä erinomaisen raja ja vähänkin punttia harrastaneelle ei mikään paha ole.
Kaverit tänää puhu jopa sellasest, et ois ollu joku ponnistus lauta siinä messissä, mahtaako olla totta?

Tänään tuli kirje postissa mutta koska asun ulkomail ni eivä kutsuneet testeihin vaan sanoivat et teet ne sit ku koulutus alkaa ja sit katotaan et oonks sellases kunnos et voin jatkaa.
ku jengi on käyny testeis ni kirjotelkaa et millaset testit oli ja varsinki et mitä ne siel haastattelus tivas

Vähän on hiljaista keskustelua täällä threadissa. Vähän nyt jotain juttua päälle tuosta SKVJ hommelista! Onkohan tuo Englannin koe pahakin?

Onha siitäkin jo apua :D. Itseäni huolestuttaa tuo Englannin koe kun on hieman heikkoa minulle nuo kielet. Fyysinen puoli on kyllä kunnossa. Pitää nyt pari viikkoa lukea ahkerasti Englantia.

Onha siitäkin jo apua :D. Itseäni huolestuttaa tuo Englannin koe kun on hieman heikkoa minulle nuo kielet. Fyysinen puoli on kyllä kunnossa. Pitää nyt pari viikkoa lukea ahkerasti Englantia.

En halua valittaa, vaan antaa ohjeen: toisin kuin esimerksiksi englannin kielessä, kielet kirjoitetaan suomen kielessä pienellä alkukirjaimella. Siis se on englannin koe, ei Englannin koe. :)

Mua huolettaa vähän fyysinen puoli. Olen laiminlyönyt tuota juoksua sen puolisen vuotta saliharrastuksen takia. Nyt pari viikkoa sitten kokeilin, niin ei tykännyt sääret kamalasti: penikat oli tulossa. Ei ainakaan vielä vaivaa, ja ostin uudet lenkkarit kaksi vuotta vanhojen tilalle. Eiköhän tästä selvitä. Keuhkot kyllä kestää.

Tulihan sielä käytyä eilen. tosiaan fyysisissä oli:

Cooper minimi 2300

Punnerrukset 60s, kiitettävän raja 38

Vatsat 60s, kiitettävän raja 48

Selät 60s, kiitettävän raja 60

Leuat ilman aikaa, kiitettävän raja 14 (ylipuhtaita)

Vauhditon pituushyppy, kiitettävän raja 240

Sitten tietysti nuo mahtavat palikkatestit, englannin koe (jossa 3 tehtävää ja kuuntelu), haastattelu..

Tuossahan tuo. Hieno paikka ja onnea kokeisiin :) Ilmoitus pääsemisestä tulee viimeistää viikolla 19 elikkä vapun tienoilla :rock:

Tulihan sielä käytyä eilen. tosiaan fyysisissä oli:

Cooper minimi .... a 3 tehtävää ja kuuntelu), haastattelu..

Tuossahan tuo. Hieno paikka ja onnea kokeisiin :) Ilmoitus pääsemisestä tulee viimeistää viikolla 19 elikkä vapun tienoilla :rock:

Minkälaisissa olosuhteissa tuo coopperi rykästiin? Sisähalli/urheilukenttä?

Joo kuten ennen myös nytkin cooper juostiin sielä hiekkakentällä. Vähä pehmeetä oli kyllä että nyt kun vielä vettä / räntää sataa niin se voi olla aikas v*ttumainen. :thumbs:

Eilen oli testit, psykoja ei tarvinnu onneks tehä ku oli ne lentorukin testeissä jo tehny. Varmaan ainoo mikä voi kusta on tuo haastattelu, tuli pikkasen jäädyttyä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom