Valmis 3-jakoinen ohjelma

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Juu elikkäs ajattelin siirtyä 2-jakoisesta 3-jakoiseen ohjelmaan. Heikkoutena minulla on olkapäät ja erityisesti kädet. Vahvuuksina taasen rinta ja pohkeet, rinta huomattavan edellä muuta kroppaa. Eli tarkoitus olisi siis priorisoida näitä heikkoja lenkkejä ja kolmijakoisella lienee paras jako

päivä 1 Rinta ja Selkä
päivä 2 Jalat
Päivä 3 Olkapäät ja kädet

Eli haulla en löytänyt juurikan tuollaisen järjestyksen kolmijakoisista juttua, joten ehdotukset ovat tervettulleita. Kovaa volyymia en pelkää. Joten olisiko jollain jotain valmista ohjelmaa, ehdotusta tms.

Kiitos paljon jo etukäteen!

Kaveri vääntää 3-jakosella kans, mut käy 4 kertaa salil ja tekee yhtenä kerta niitä ''heikompia'' lihaksia eli voisit tyyliin tehä näin:

1.Rinta,Selkä
2.Olkapäät,Kädet
3.Jalat
4.Olkapäät,Kädet

Tai sit jalkareenin yhteyteen vaikka 1-liike jokaista siihen loppuun.

Olen nostellut jonkin aikaa tällaisella jaolla:
1. Rinta, selkä
2. Ojentajat, hauis, ranteet
3. Olkapäät, jalat

Eli tässäkin ajatuksena on juuri painottaa käsiin ja olkapäihin treeniä, unohtamatta tietenkään muita kehon osia.

Niin siis hakusessa olisi ihan kutakuinkin valmis ohjelma, jotta saisi vähän vihiä liikkeiden ja sarjojen määristä, tota vanhaa topikkia jo selailinkin muttei oikeen valmiita ohjelmia tuntunut löytyvän.

Eli jako heikoille käsille varmaankin paras olisi:

päivä 1 selkä, rinta
päivä 2 jalat
päivä 3 kädet ja olkapäät

ja noihin sitten jotain vihiä liikkeiden ja sarjojen määristä, kiitän ja kumarran!

Itselläni toimii ainakin pitkät sarjat olkapäille mainiosti. Mutta olen myös vaihdellut toistojen ja sarjojen määriä silloin tällöin.

Käytössä olevia liikkeitä:
Pystypunnerrus
Pystysoutu/Vipunostot
Takaolkapääsoutu

Kannattaa koittaa mitkä toisto/sarjat toimivat itsellä parhaiten.

Suositut

Back
Ylös Bottom