Valmentaja hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waldex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulin tänne huutelemaan jos vaikka tärppäisi 'valmentaja'.
Treeni taustaa on useampi vuosi takana ja kehonrakennus mielessä olen treenaillut. Itsenäisesti olen treenaillut ja välillä noita massa ohjelmia käyttänyt vaihtelevuuden takia. Tarkoituksena olisi löytää valmentaja joka tietää mitä tekee ja osaa tehdä progressiiviset ohjelmat niin ruokailun kun treenaamisen suhteen ja on halukas seuraamaan tuloksia. En kaipaa mitään tsempparia vaan henkilön joka sanoo mitä tehdään ja se tehdään. Jos kiinnostuit laita viestiä tai kerro tärpistäsi (ei tarvitse olla ammattilainen riittää että tiedät mitä teet)

Lisään vielä. Pitkässä juoksussa ei hinnaltaankaan paha. Tosin en vertaillut, kun päätöksen olin tehnyt. Edelleen mennään hänen ohjelmillaan vaikka nyt itsenäisesti treenailenkin. Minulla nyt kuitenkin monta eri ohjelmavariaatiota moneen eri tarkoitukseen plakkarissa. Samoin diettailuun.

höpöhöpö. aika ärsyttävä tyyppi mä olen.

teen ruokavaliojuttuja paljonki, mutta en body- yms. lajien kisaan valmistavia seurantoja. ne vaatis multa liikaa ajankäytön laajentamista. oon aika mustasukkainen omastakin ajasta.

bodareita mulle tulee säännöllisesti ja syy on yleensä joku seuraavista: lisää voimaa, uudenlainen näkökulma treeniin ja/tai mahdollisuus oppia itestä lisää.

vaikka suurin osa tekemisestä oliskin aika suoraviivaista, olen nimenomaan bodareilta saanut palautetta, että mulla on pirullinen mielikuvitus. lienee jotakin tekemistä treenisisältöjen kanssa. kaikki, mitä teetän on kuitenkin aina perusteltua.

Vaikkei oo JTOn kans kehoo rakennettukaan vaan voimaa, niin kyl maar lihasta on tullu ihan perkeleesti siinäkin, ainaki mulle. Ei kai se voimakaan tykkää asua olemattomissa lihaksissa.

Moikka!

Suunnitelmissa olisi ensi vuoden alussa aloittaa kehonrakennusharrastus tosissaan ja tavoitteellisesti eli lyhyesti laittaa kaasu pohjaan lajin kanssa. Tällä hetkellä treenit on tullut suoritettua yksin, mutta aktiivisesti n. 5 kertaa viikossa helmikuusta lähtien.

Miksi haluan valmentajan?
Ehdottomasti suurin syy on auktoriteetti. Se, että joku käske tehdä ja syödä tietyllä tavalla motivoi minua. Ruokavaliota yms. tulee noudatettua ihan eri tavalla. Itse kun on sen verran lepsu itselleen, että vapaa syöntiä tapahtuu silloin kun siltä tuntuu. Ei tietenkään päivittäin :D

Mitä haluan valmentajalta?
- Luottamusta ja halua toteuttaa tavoitteita
- Kärsivällisyyttä. (Koen kyllä olevani aika helppo tyyppi)
- Kannustusta ja uskoa.
- Satunnaisia tapaamisia
- Aktiivista yhteydenpitoa

Toivon, että valmentaja asuisi PK-seudulla tai niin, että tapaamiset saadaan sovittua. Matkustaminen ei ole este kunhan sinne pääsee junalla, bussilla tai jollakin muulla vekottimella. Vaadin myös aikaisempaa kokemusta valmentamisesta ja mielellään jotakin näyttöä siitä mitä olet saanut aikaan. Hinta ei sinällään ole ongelma, olen valmis maksamaan hyvästä tekemisestä, tosin rajallisesti tietenkin, koska ei tässä mitään lottovoittajia olla :D

Olen hieman etuajassa liikenteessä, koska valmennuksen toivoisin alkavan ensi vuoden alussa, mutta parempi olla ajoissa. Lajina minua kiinnostaa CBB, mutta ammattivalmentaja varmasti osaa katsoa rakenteestani mikä minulle mahdollisesti sopisi parhaiten.

Instagramista meikäläisen löytää nimellä @Etutukkaeetu2.0 ja sieltä tämän hetkinen kunto yms. selviää nopeasti! Eli suht alussa ollaan, mutta palo tekemiseen on KOVA!

Vinkkaa valmentaja tähän alle tai mikäli itse olet valmentaja laita viestiä mulle tai huikkaa itsestä tuohon alle!

Ps. Jos tää on väärällä alueella niin siirtäkää oikeaan. En oikeen tiennyt mihin tän laittaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku aivopieru tätä kirjoittaessa on selvästikkin käynyt :LOL: Lajina kiinnostaa siis Classics Physique ei CBB.

Eli tähän soveltuvia valmentaja etsinnässä!

Moikka!

Suunnitelmissa olisi ensi vuoden alussa aloittaa kehonrakennusharrastus tosissaan ja tavoitteellisesti eli lyhyesti laittaa kaasu pohjaan lajin kanssa. Tällä hetkellä treenit on tullut suoritettua yksin, mutta aktiivisesti n. 5 kertaa viikossa helmikuusta lähtien.

Miksi haluan valmentajan?
Ehdottomasti suurin syy on auktoriteetti. Se, että joku käske tehdä ja syödä tietyllä tavalla motivoi minua. Ruokavaliota yms. tulee noudatettua ihan eri tavalla. Itse kun on sen verran lepsu itselleen, että vapaa syöntiä tapahtuu silloin kun siltä tuntuu. Ei tietenkään päivittäin :D

Mitä haluan valmentajalta?
- Luottamusta ja halua toteuttaa tavoitteita
- Kärsivällisyyttä. (Koen kyllä olevani aika helppo tyyppi)
- Kannustusta ja uskoa.
- Satunnaisia tapaamisia
- Aktiivista yhteydenpitoa

Toivon, että valmentaja asuisi PK-seudulla tai niin, että tapaamiset saadaan sovittua. Matkustaminen ei ole este kunhan sinne pääsee junalla, bussilla tai jollakin muulla vekottimella. Vaadin myös aikaisempaa kokemusta valmentamisesta ja mielellään jotakin näyttöä siitä mitä olet saanut aikaan. Hinta ei sinällään ole ongelma, olen valmis maksamaan hyvästä tekemisestä, tosin rajallisesti tietenkin, koska ei tässä mitään lottovoittajia olla :D

Olen hieman etuajassa liikenteessä, koska valmennuksen toivoisin alkavan ensi vuoden alussa, mutta parempi olla ajoissa. Lajina minua kiinnostaa CBB, mutta ammattivalmentaja varmasti osaa katsoa rakenteestani mikä minulle mahdollisesti sopisi parhaiten.

Instagramista meikäläisen löytää nimellä @Etutukkaeetu2.0 ja sieltä tämän hetkinen kunto yms. selviää nopeasti! Eli suht alussa ollaan, mutta palo tekemiseen on KOVA!

Vinkkaa valmentaja tähän alle tai mikäli itse olet valmentaja laita viestiä mulle tai huikkaa itsestä tuohon alle!

Ps. Jos tää on väärällä alueella niin siirtäkää oikeaan. En oikeen tiennyt mihin tän laittaa :)

Back
Ylös Bottom