Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuukasta en tiedä, mutta olin mä keväällä Matiaksen valmennuksessa sekä ryhmässä edelleen. En vaan koe, että ryhmävalmennus olisi toiminut mulla. Tähän vielä tarkennuksena siis, että se ei toimisi kenenkään muunkaan valmentajan kohdalla mulla eli Matiaksessa ei ole vika. En vaan koe saavani siitä henkilökohtaisesti tarpeeksi irti. Ruuat osaan miettiä itsekkin nykyään sekä treeniohjelmia on netti pullollaan, joten rakettitiedettä tuo ei ole jos vain viitsii perehtyä hieman asioihin saa itse tehtyä itselleen hyvän paketin kunhan vain itsekuri säilyy. Mutta se ryhmävalmennuksista, niille löytyy varmasti käyttäjänsä ja hyviä muutoksia sieltä on tullutkin sitä en kiellä.
Miksi sitten en ota kisavalmennusta SGltä?
En oikeen koe, että SG olisi välttämättä kohdalleni se oikea jostain syystä vaan intuitio sanoo näin. Lisäksi en ole SGltä nähnyt yhtäkään kisavalmennettavaa enkä tiedä onko niitä edes ollut joten sekin on vähän turhan riskiä lähteä koekaniiniksi. Vaikea tietty sanoa sen enempää perusteluja kun en tosiaan ole koskaan SGn kisavalmennukseen törmännyt tai tiedä siitä sen enempää, mikäli kyseessä siis ei ole Bullin valmennus, josta muistan joskus Matiaksen selittäneen? Myös tietty se ettei mun kisaamisen vielä tule tapahtumaan ainakaan ennen 2021 jos vielä silloinkaan eli tarvitsen ihmisen joka on valmis käyttämään muhun oikeasti aikaa ja uskoa. Toki riippuu miten lihaa saadaan lisää ja mikä laji mun kropalle nyt loppujen lopuksi parhaiten tulee sopimaan.
Same goalilla on kyllä kisavalmennettavia,taitaa olla ihan matiaksen sisko ja muihinkin törmännyt jotka ovat kisoihin menossa siinä valmennuksessa.
En tiedä paastosta mitään, mutta suolisto-ongelmat on ikävä kyllä tuttuja. Itellä IBD ja IBS. Sanoit toises viestis että jotku viljat ei sovi, edes kaura. Voisko sullaki olla ärtyneen suolen oireyhtymä? Mä syön TO-SI puhtaasti ja on paljon aineita jotka ei mulle sovi. Viljoista käy kaura kun se on tehty puuroksi, sit oon maidoton, mausteeton ym. Mut se paasto.. kuten sanoin, en tiä siitä mitää, mutta mututuntuma sanoo etyä jos paastoot ja sen jälkeen syöt, suolisto menee sekasin. Voisko syödä useemmin mutta vähä kerrallaan ja tietysti hitaasti.En oikeastaan muuta hyötyä hae paastoamisesta kuin sen että suolisto saa lepoa ja kokemusten kautta auttanut mun vatsavaivoihin. Vaan syömättä kun ei kovin montaa kuukautta välttämättä elä niin olen miettinyt miten sitä voisi toteuttaa mahd. Fiksusti ilman että kehitystä haittaisi