Kysymyshän on siis maidon tuotannon teollistamisesta. Toisin sanoen maidon homogenisoinnista, jossa maidon hyvät ainesosat tapetaan, josta karmein esimerkki on rasvaton maito.(eihän sitä voi edes sanoa maidoksi, jotain valkosta litkua, hyi) Siinä varmaan suurin syy suureen laktoosi-intorelantikkojen määrään, johon myös itse olen kuulunut, en ole varma olenko enään.
Kun sitten joku päivä mulla on lapsia, niin olen suunnitellut että jos en nyt omaa lehmää hanki, niin sitten käyn hakemassa maidon suoraan maitotilalta tuoreena suoraan tissistä.
Sitte vielä yks juttu: niin kuin joku jo sano, se maito ei vaan kaikille aikuisille sovi. Monissa kulttuureissahan ei vanhempana enään juoda maitoa.
Kun sitten joku päivä mulla on lapsia, niin olen suunnitellut että jos en nyt omaa lehmää hanki, niin sitten käyn hakemassa maidon suoraan maitotilalta tuoreena suoraan tissistä.
Sitte vielä yks juttu: niin kuin joku jo sano, se maito ei vaan kaikille aikuisille sovi. Monissa kulttuureissahan ei vanhempana enään juoda maitoa.