Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lievä makuero huonompaan suuntaan verrattuna tavalliseen rasvattomaan mutta ei kyllä niin iso etten joisi.
Siis kuinka kokonaisvaltaisesta elämän yleislaadun paranemisesta puhutaan jos alkaa juomaan tuota supermaitoa?
Musta ei oo ihan yhtä hyvää kuin normimaito maultaan. Normimaito 5/5, tämä 4/5. 2l imen päivässä tätä mahtavuutta.
Siis kuinka kokonaisvaltaisesta elämän yleislaadun paranemisesta puhutaan jos alkaa juomaan tuota supermaitoa?
No kyllähän siinä kaikki paranee palkasta lähtien.
No ei mutta ihan tosissaan, jos maitoa juo muutenkin eikä korkeampi hinta tunnu lompakossa, niin miksi ei saman tien joisi maitoa jossa on 50% enemmän proteiinia.
Tänään ostin ensimmäisen kerran pari purkkia koska maitoa menee sen verran että tuossa jo päivän saantiin sen hyödyn saavuttaa. loisto tuotos kyllä, tosin hieman kalliimpi. 1,49€:kö se oli.
Mainio juttu, mutta...saakohan sitä esim: Hylana tai laktoosittomana?
...ainakaan vielä.
... (tiedän koska itse olen ollut rasvakammoinen mutta yritän päästä siitä eroon ja aloitin ketoilun kohta 2vko sitten =) )
Ei normaalipainoisen tai vaikka timminmänkin urheilijan perusaterioinnista ja silläpä myöskin sitä kommentoinkin että miksi ton maidon pitää olla rasvatonta? Toinen pointtihan mulla oli se että ne lisätyt vitamiinit siellä tarttis rasvaa imeytyäkseen eli ainakaan naistenlehtiä lukeville "ostakaa kaikki light-versioina ja pureskelkaa ituja"-tietämättömille (jotka varmaan muodostaa melko ison prosentin kaikista laihduttajista..) toi tuote antaa sinällään vähän väärää mielikuvaa jos ei ole asioista mitenkään perillä... en nyt väittäny et itse olisin kun en muistanut edes oliko se Kalcium vai D-vide joka tarttee sen rasvan imeytyäkseen :dance: mutta kuitenkin... :hyvä:Normaaliruuasta ei oo mitään syytä karsia rasvoja.
...eikä kyllä tuukkaan. Olisi ennenkuulumatonta, että marginaalituotteesta tehtäisiin vielä marginaalimpi toinen versio tai kolmas!