Valion rasvaton maito plus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis kuinka kokonaisvaltaisesta elämän yleislaadun paranemisesta puhutaan jos alkaa juomaan tuota supermaitoa?

No kyllähän siinä kaikki paranee palkasta lähtien.

No ei mutta ihan tosissaan, jos maitoa juo muutenkin eikä korkeampi hinta tunnu lompakossa, niin miksi ei saman tien joisi maitoa jossa on 50% enemmän proteiinia.

No kyllähän siinä kaikki paranee palkasta lähtien.

No ei mutta ihan tosissaan, jos maitoa juo muutenkin eikä korkeampi hinta tunnu lompakossa, niin miksi ei saman tien joisi maitoa jossa on 50% enemmän proteiinia.

Toki, eihän siinä mitään häviä jos muutenkin maitoa juo sen maidon takia. Jos taas proteiinia palvotaan niin ostaisin samalla rahalla tuplamäärän halpamaitoa (enemmän kaloreita tosin onko huono vai hyvä, riippuu tilanteesta), vitamiineja luultavasti suuri osa aktiivisista kuntoilijoista ottaa purkista lisäksi muutenkin, olettaisin.

Mutta ymmärsin kyllä pointin, kunhan pohdiskelen ääneen :)

Tänään ostin ensimmäisen kerran pari purkkia koska maitoa menee sen verran että tuossa jo päivän saantiin sen hyödyn saavuttaa. loisto tuotos kyllä, tosin hieman kalliimpi. 1,49€:kö se oli.

Tänään ostin ensimmäisen kerran pari purkkia koska maitoa menee sen verran että tuossa jo päivän saantiin sen hyödyn saavuttaa. loisto tuotos kyllä, tosin hieman kalliimpi. 1,49€:kö se oli.

Hieman :D Normi kevytmaitohan maksaa 0,69€ eli reilusti tuplat kalliimpaa.

Tuosta kun on ihmetystä että miksi joku haluaisi sen olevan rasvaisempaa niin eikös ole niin että kalcium ja D-vitamiinikin vaativat rasvaa imeytyäkseen?? ainakin toinen noista?? Joten onko mitään hyötyä saada noita kumpaakaan juomasta joka ei mahdollista imeytymistä? vai rittääkö niihin sitten se minimini määrä rasvaa imeytymiseen? siitä en ole perillä mutta ainakin siksi itse haluaisin sen olevan normirasvaista... tosin en osta koko tuotetta kun ei ole maitovammaisille sopiva...

D-vitsku tarvitsee jonkun verran hyvälaatuista rasvaa imeytyäkseen kunnolla, mutta ei mitään järjettömiä määriä. Ja eihän kukaan (ainakaan toivottavasti) elä tyystin ilman rasvaa muutenkaan, joten enpä näe, että tuossa mitään ongelmaa olisi. Jos juo klo.14.00 lasin maitoplussaa, ei nyt tarvitse olla heti 14.01 vetämässä kalaöljyä naamariin, sen pelossa, että d-vitamiini menee muuten hukkaan.

Halusin vain tuoda tuon pointin esiin kun tehdään tuotteita minirasvalla niin pitää ottaa huomioon se että jostain se on kuitenkin saatava koska paljon on niitä jotka yrittää laihduttaa ituja puremalla ja karsimalla rasvan etupäässä pois minimiin niin se että kaikesta vetää noita kevyt versioita ei oo kovin hyvä homma... (tiedän koska itse olen ollut rasvakammoinen mutta yritän päästä siitä eroon ja aloitin ketoilun kohta 2vko sitten =) )

...ainakaan vielä.

...eikä kyllä tuukkaan. Olisi ennenkuulumatonta, että marginaalituotteesta tehtäisiin vielä marginaalimpi toinen versio tai kolmas!

... (tiedän koska itse olen ollut rasvakammoinen mutta yritän päästä siitä eroon ja aloitin ketoilun kohta 2vko sitten =) )

Loput rasvakammoilun rippeistä korjaantuu sillä, kun päivität ravintotietoutesi tälle vuosikymmenelle :) Normaaliruuasta ei oo mitään syytä karsia rasvoja - eri asia on jos ruokavalio koostuu lähinnä Hesestä, uppopaistetuista donitseista ja sipseistä.

Normaaliruuasta ei oo mitään syytä karsia rasvoja.
Ei normaalipainoisen tai vaikka timminmänkin urheilijan perusaterioinnista ja silläpä myöskin sitä kommentoinkin että miksi ton maidon pitää olla rasvatonta? Toinen pointtihan mulla oli se että ne lisätyt vitamiinit siellä tarttis rasvaa imeytyäkseen eli ainakaan naistenlehtiä lukeville "ostakaa kaikki light-versioina ja pureskelkaa ituja"-tietämättömille (jotka varmaan muodostaa melko ison prosentin kaikista laihduttajista..) toi tuote antaa sinällään vähän väärää mielikuvaa jos ei ole asioista mitenkään perillä... en nyt väittäny et itse olisin kun en muistanut edes oliko se Kalcium vai D-vide joka tarttee sen rasvan imeytyäkseen :dance: mutta kuitenkin... :hyvä:
Lisää dataa mullekin vaan myllyyn ni kyl tää joskus ehkä tietää jopa mistä puhuu :rolleyes:

...eikä kyllä tuukkaan. Olisi ennenkuulumatonta, että marginaalituotteesta tehtäisiin vielä marginaalimpi toinen versio tai kolmas!

Jos selaat ketjua taaksepäin, huomaat, että joku Valion edustajan kanssa jutellut kertoi, että mikäli plussa saavuttaa tarpeeksi suuren suosion, tulee siitä tod.näk laktoositon versio. Eli ken tietää, mitä tuleman pitää.

Normi-ihmisen suolistossa on aina sen verran rasvaa, että kyllä se D-vitamiini imeytyy. (Eilisessä vitamiinikoulutuksessa kuultua. :) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom