Valion rasvaton maito plus

Onko tuossa maidossa jotain muuta erikoista. Itse sekoitan aina proteiinit ja muut mausteet maitoon. Kalsiumiahan siinä on kans paljon mutta tuskin siitä mulla puutosta tulee...

Myöskin pelkästään normi maidolla eläminen varmaan onnistuisi. Siis vähän vitamiinien puolesta pelkäisin, mutta laskin että kevyt maitoakin juomalla saisi treenaava riittävät proteiinit, hiilihydraatit ja kalorit lihaskasvuun, ja rasvaa tulisi kevyt maidosta ehkä vähän liikaakin, mutta rasvattomalla saattaisi taas kalorit jäädä vajaaksi.

Olisi muuten mielenkiintoista tietää tarvitsisiko tolla ruokavaliolla käydä ikinä paskalla :) Jos olisi laktoosi-intolerantikko, niin olisi viellä mielenkiintoisempaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä täytyy varmaan kokeilla, kun muutenkin tulee maitoa litkittyä aika paljon. Harmi kun on rasvatonta, minä kun en oikeen pidä rasvattoman mausta.

Miks kaikki valittaa tota rasvattomuutta? Lisätkää sitten sitä rypsiöljyä sinne, siitä on helppoa tehdä itse rasvaista, mutta rasvatonta siitä ei itse saisi millään. Sitäpaitsi maitorasvalla ei ole oikeen mitään terveyttä edistäviä ominaisuuksia.

Tänään itsekin desin rypsiöljyä lorautin litraan tätä maitoa ja palkkarina join.

Jälleen lisää todisteita: Paras palautusjuoma löytyykin lähes jokaisen jääkaapista!

Frendin kanssa just puhuttiin, että tää uus Valion maito menee lähes sellaisenaan palautusjuomana. Ainakin itse vedän tota sen helppouden takia tota suoraan purkista. :D. Eikä toi uutinen ainakaan pahenna asiaa.

Niin no, toi "paras" oli kyl pientä sensaationhakuisuutta. Tekstis luki et maito JA maitopohjainen palkkari oli kumpikin parempia kuin vesi tai urheilujuoma. Mutta sen enempää ei tost ny löytyny erittelyä... Ja maitohan on muuten hyvä palkkari, mut se on hidasta prodee ja siin on useimmille liian vähä hiilareita. Varmasti kyllä "toimii", mutta... :evil:

Tätä täytyy varmaan kokeilla, kun muutenkin tulee maitoa litkittyä aika paljon. Harmi kun on rasvatonta, minä kun en oikeen pidä rasvattoman mausta.

Tarkoitat varmaan "mauttomuudesta"? ;)

Tänään itsekin desin rypsiöljyä lorautin litraan tätä maitoa ja palkkarina join.

Mit vit? :eek: Miks ihmees laitat palkkariin öljyä?! Ja vielä ihan jäätävän määrään!?! Eihän noi prodet ikinä ehdi imeytyä treenin jälkeen ku noin teet :(

Mites, kandeeko tohon Valion maito plussaan sekotta herat ja maltot? Tarkotin että nykyisin oon tehny palkkarin veteen, mutta kun tossa em. maidossa ei ole käsittääkseni lainkaan rasvaa, niin sen ei pitäs haitata proteiinin imeytymistä. Tulis vaa omasta mielestä paremman makunen palkkari ku tekis maitoon.

1,39e/L Malmin cittarissa litra.
5g / 100g
kaikki muut 3,2-3-3g / 100g
Varmaan hinta viel tippuu kun yleistyy. :)

1,39e/L Malmin cittarissa litra.
5g / 100g
kaikki muut 3,2-3-3g / 100g
Varmaan hinta viel tippuu kun yleistyy. :)

Toivottavasti hinta tippuu vielä. Paikallisessa Cittarissa tosin toi hinta on "tarjous", joten saa nähdä. Kyllä tota on nyt joka kerta tullu ostettua, kun on kaupassa käyny.

Oli tuossa tekstissä tuosta herasta kuitenkin erikseen maininta:

Niin oli maininta että maito sisältää kaseiinia ja heraa. Tarkoitin että maitoa ei välttämättä ole verrattu palautusjuomana esim. heraproteiinijauheesta tehtyyn palautusjuomaan. Ainakaan se ei artikkelista minulle selvinnyt.

Niin oli maininta että maito sisältää kaseiinia ja heraa. Tarkoitin että maitoa ei välttämättä ole verrattu palautusjuomana esim. heraproteiinijauheesta tehtyyn palautusjuomaan. Ainakaan se ei artikkelista minulle selvinnyt.

Vähän tynkähän tuo uutisointi kyllä oli mutta itse voisin kuvitella, että jos vertailevia testejä on yhtään tehty maidon ja palkkareiden suhteen, niin heravalmisteet olisivat mukana koska ovat niin yleisesti käytössä. Ja jos maidon sisältämällä heralla on oleellisestikin vaikutusta, olisi hiukan omituista jos verrokkina käytettäisiin ihan toisenlaisia palautusjuomia; soijaproteiinia jne. Voisiko silloin tulosta pitää luotettavana?

Mutta sehän ei toki tuossa selviä millaisia vertailuja on tehty, arvailujen varaan menee.

Maito on erinomainen valinta palautusjuomaksi, selviää tuoreesta brittitutkimuksesta. Tutkimuksen mukaan maidon proteiinit ja hiilihydraatit auttavat lihaksia palautumaan liikunnan jälkeen ehkäisemällä rasituksen aiheuttamia lihasvaurioita.
Myös maitoproteiinia ja hiilihydraattia sisältävillä lisäravinteilla on tutkimuksen perusteella hyötyä.
Tutkimukseen osallistuneet terveet miehet nauttivat joko kevytmaitoa, maitopohjaisia hiilihydraatti-proteiinilisäravinteita, vettä tai urheilujuomia liikuntasuoritusten jälkeen.

Eli mielestäni siinä puhutaan juuri herasta ja hiilareista tuossa "maitopohjaisia hiilihydraatti-proteiinilisäravinteita", jotka olivat pelkän maidon kanssa yhtä tehokkaita. Vai meneekö ihan väärin, jos oletan maitopohjaisten proteiinien olevan juuri heraa ja kaseiinia?

Eli mielestäni siinä puhutaan juuri herasta ja hiilareista tuossa "maitopohjaisia hiilihydraatti-proteiinilisäravinteita", jotka olivat pelkän maidon kanssa yhtä tehokkaita. Vai meneekö ihan väärin, jos oletan maitopohjaisten proteiinien olevan juuri heraa ja kaseiinia?

Mulla ei tainnu luetun ymmärtäminen oikein toimia. Kiitos oikaisusta :)

Päivätty huomiselle kuitenkin että tänään pitää tintata kovasti maitoa! :D

Eipä nuo maidot mikskää mee jos ei niitä avaa. Pari viikkoa vanhakin maistu joskus ihan hyvältä ku ei ollut avattu ja jääkaapis oli ollu. Pastörointi pelaa.

80snt hintaan toi on kyllä kannattava ostos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom