Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon monestikin sekoitellut suklaan/minttusuklaan makuiset herat rasvattoman maidon sekaan. Menee hyvin kaakaosta ja paljon maukkaampi kuin veden kanssa
1,35e näytti olevan tämän tuotteen litrahinta Jyväskylän MiniManissa. Pitihän sitä nyt yksi tölkki ostaa. Tuohon hintaan voisin ostaa toistekin, vaikka persaukinen opiskelija olenkin. Maidonjuontini on vähentynyt selvästi parin viime vuoden aikana, joten yksi tölkki saattaa kestää mulla kolmekin päivää. Tämän kun ottaa huomioon, niin ei tuo 1,35e tunnu niin ylivoimaiselta. Iltapalakananmunien kyytipojaksi tätä voisi lasillisen vetää. Ja ehkä sitten lasillisen aamupuuron kanssa.
Tuo rasvattomuus on tosiaankin taas kerran turhaakin turhempi ominaisuus. No kai tällä yritetään jälleen markkinoida tuotetta sille perus tuulipukuväestölle, joka kuvittelee, että ravinnon sisältämä rasva on aina automaattisesti turmioksi
Voin jo kuvitella, kuinka avokonttorissa työskentelevä perheenäiti Helena 42 vee innostuu nähdessään tämän tuotteen kaupan hyllyllä. Ihanaa, tää on rasvatonta! Tän avulla mä pääsen ensi kesäksi bikinikuntoon!
Parempi näin, kaikki ei halua pistää merkittäviä määriä maitorasvaa kidastaan sisään. En sano, että maitorasva vie hautaan, mutta maitorasvalla ei ole oikeen mitään terveyttä edistäviä ominaisuuksia, joten se on, ainakin minun mielestäni, ns. "empty calories".
Pah. Maitorasva on rasvoista terveellisimpiä.
Ei oo koskaan käyny mielessäkään sekoittaa suklaaheraa veteen. Maidon kanssa on sen verran hyvää(ja prodeakin 10g lisää) että juo huvikseenkin
(
Tuohon valion edustajan kommenttiin. Erikoista kyllä jos laktoosittomuus proteiinin hävittäisi. Vertailun vuoksi 2 dl:ssa Ingmannin normi kevytmaitoa ja laktoositonta kevytmaitoa proteiinit 6,4 g ja 6,6g. Laktoosittomassa siis jopa enemmän.
Perusvirhe tapahtuu siinä kun nuo "erikoismaidot" kuten tämä Maito Plus ovat "ylähyllyllä" eri paikassa piilossa kuin normimaidot mitä on massoittain alahyllyllä.
Kysyin Valion edustajalta viikolla messuilla olisiko mahdollista saada tästä laktoositon? Hänen mukaan se on mahdotonta toteuttaa, koska proteiini pilkkoontuisi käsittelyssä pois.
No mikähän edustaja siellä on ollut, koska ei kukaan alan ammattilainen moista voi väittää. Varmaan joku markkinoinnin mamma ollut edustamassa ja nehän ei prosessista mitään tiedä. Ei varmaan vaan kannata lähteä tekemään laktoositonta tuotteesta, koska prosessi on kallis ja näin ollen valmiin tuotteen hinta nousisi liian korkeaksi ja menekki olisi pientä
Kysyin Valion edustajalta viikolla messuilla olisiko mahdollista saada tästä laktoositon? Hänen mukaan se on mahdotonta toteuttaa, koska proteiini pilkkoontuisi käsittelyssä pois.